Głowica po regeneracji, problem z pracą, AAZ
: czw paź 18, 2012 00:43
Witam,
niedawno miałem kompletnie regenerowaną głowicę, planowana, docieranie zaworow, nowe szklanki, prodawnice itd itd, spawana.
Postaram sie udzielic jak najwiecej informacji:
Po odpowietrzeniu pompy,
- falują obroty- silnik nierówno pracuję, dym mega pieczący w oczy- szary,bialy?
- po ok łącznie 4minutach pracy w garażu na obrotach różnych- 1100-1300-1600rpm, węże wodne już były raczej bardziej ciepłe (....)
- silnik nie przestawał nierówno pracować
- miał tendencje do samoistnie zwiekszajacych sie powoli obrotow, żwawo czasami nie chciał z nich odchodzić po przegazowce (jakby nie ten wydatek szczątkowy)
- jak wyciagne przyspieszac, obroty zwieszaja sie nawet o 500rpm.
I teraz:
-Kąt wtrysku opóźnialiśmy co jedynie po tych objawach.
-Pompa wtryskowa nieruszana, jak byla odkrecaja dobrze wyregulowana, taka została- fakt na wiekszej dawce itd.
-Wtryski nowe- mercedes, cisnienie ustawione, maja ok 2000km
-Wrzucone nurniki od 1,6jr - wczesniej były no seryjne z AAZ, moze tutaj problem? może za szybko/duzo paliwa przepuszczają.., takie optycznie wrazenie jest, są też krótsze ich obudowy.
-Silnik moze i dość twardo pracował, włącznie ze szklankami (daną jakas instrukcje do nowych szklanej co poczyniac jak beda klepac po odpaleniu, kilka prób z obrotami, to moze nieproblem)
-Brak picia na wale.
Co moze byc grane?
niedawno miałem kompletnie regenerowaną głowicę, planowana, docieranie zaworow, nowe szklanki, prodawnice itd itd, spawana.
Postaram sie udzielic jak najwiecej informacji:
Po odpowietrzeniu pompy,
- falują obroty- silnik nierówno pracuję, dym mega pieczący w oczy- szary,bialy?
- po ok łącznie 4minutach pracy w garażu na obrotach różnych- 1100-1300-1600rpm, węże wodne już były raczej bardziej ciepłe (....)
- silnik nie przestawał nierówno pracować
- miał tendencje do samoistnie zwiekszajacych sie powoli obrotow, żwawo czasami nie chciał z nich odchodzić po przegazowce (jakby nie ten wydatek szczątkowy)
- jak wyciagne przyspieszac, obroty zwieszaja sie nawet o 500rpm.
I teraz:
-Kąt wtrysku opóźnialiśmy co jedynie po tych objawach.
-Pompa wtryskowa nieruszana, jak byla odkrecaja dobrze wyregulowana, taka została- fakt na wiekszej dawce itd.
-Wtryski nowe- mercedes, cisnienie ustawione, maja ok 2000km
-Wrzucone nurniki od 1,6jr - wczesniej były no seryjne z AAZ, moze tutaj problem? może za szybko/duzo paliwa przepuszczają.., takie optycznie wrazenie jest, są też krótsze ich obudowy.
-Silnik moze i dość twardo pracował, włącznie ze szklankami (daną jakas instrukcje do nowych szklanej co poczyniac jak beda klepac po odpaleniu, kilka prób z obrotami, to moze nieproblem)
-Brak picia na wale.
Co moze byc grane?