1,9TD czy 1,9TDi co kupic???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

1,9TD czy 1,9TDi co kupic???

Post autor: stonefree » ndz maja 14, 2006 23:09

Chciało by sie kupić trójeczkę... Co sądzą silnikowcy o obu tych motorach? Czy to prawda ,że w AAZ często pęka głowica?Jak badzo awaryjne bywa TDi ?



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » ndz maja 14, 2006 23:17

Ja mam 1Z i na nic nie narzekam..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » ndz maja 14, 2006 23:22

TDI ma dużo większy moment obrotowy, TD nawet jak dołożysz IC to i tak nie będzie śmigał jak TD, w TDI wszystkim steruje komp, ja bym wolał TDI



rufaj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr maja 10, 2006 22:26
Lokalizacja: Mikołów
Kontakt:

Post autor: rufaj » ndz maja 14, 2006 23:23

ja sobie kupiłem trójeczke GTD fajnie chodzi myslałem ze dizelek będzie mniej palił bieze mi około 8



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » ndz maja 14, 2006 23:31

rufaj pisze:ja sobie kupiłem trójeczke GTD fajnie chodzi myslałem ze dizelek będzie mniej palił bieze mi około 8
Te 8l to miasto czy trasa? Zreszta nawet na miasto to troche za duzo jak na diesla..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

yoka2005
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 10:50
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: yoka2005 » pn maja 15, 2006 08:10

AAZ jak wszystko jest ok to do 8 w mieście może wziąść ale przy cieżkie nodze ,trasa do 6. Mi udało się ostatnio przejechać na baku 60l 1065km. Ale jak miałbym wybierać to oczywiście tdi porównania nie ma. Mocniejszy,mniejsze spalanie, nowsza generacja silnika niż AAZ.



kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » pn maja 15, 2006 09:30

w TDI więcej elektroniki



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pn maja 15, 2006 21:42

Jezeli chodzi o osiągi i spalanie to oczywiście TDI jest bezkonkurencyjne, miałem okazje jeździc nimi w róznych wersjach 90PS, 110PS, 130PS , jak dla mnie te silniki to rewelacja, natomiast TD jest bardzo prostym silnikiem (brak elektroniki) i przez to mniej awaryjnym i mniej kłopotliwym i kosztownym w naprawach i jeszcze jedno silniki TD (AAZ) robią naprawde bardzo duże przebiegi, niestety jeżeli chodzi o silniki TDI to jest naprawde niewielu dobrych fachowców którzy wiedza naprawde o co chodzi. Zreszta poczytajcie sobie posty na forum "diesel" - co piaty post jest typu : "mam TDI i mam problem....."


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pn maja 15, 2006 21:45

miedzy td a tdi mowia w serwisie vw ze to krok milowy w rozwoju silnika diesla, bezapelacyjnie tdi(mam kumpla w serwisie i akurat go na gg spytalem)



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn maja 15, 2006 21:50

homsky pisze:Zreszta poczytajcie sobie posty na forum "diesel" - co piaty post jest typu : "mam TDI i mam problem....."
Z czego 4 na 5 tych postow dotycza przeplywki, N75 i nieszczesnych czujnikow ABS ;) pozostaly co piaty post z tych twoich co piatych ;) to juz powazne klopoty..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » pn maja 15, 2006 23:19

czyli jak TDI to naprawde musi być bardzo dobry egzemplarz



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt maja 16, 2006 03:24

TDI bezporownania
moj stary ma mk4 ALH 90PS w dodatku kombi wazy 1370kg a pali mniej niz moj 1.6D przytym zapierdala pod gore jak dzika swinia
stary niema co prownywac
choc po dobrych modach AAZ moze nawet GTI pojechac
:hmm:

Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 58 gości