Strona 1 z 1

wysokie obroty przy niskiej predkosci i zmulony

: ndz paź 14, 2012 00:27
autor: strikez
Witam dzisiaj stalem sie posiadaczem kolejnego VAG'a. Tj seata inca ( vw caddy ) z motórem i skrzynia pochodzaca z golfa mk4. Caly myk w tym polega ze mam przy ok 75km/h jakies 2 tys obrotow i nie udalo mi sie przekroczyc nawet 120km/h ktore byly dla niego wysilkiem. Dla porownania mam jeszcze cordobe ktora rowniez ma 75km ale jest w gazolocie. Robi sdi jak chce - czy to normalne ? w corbi 160km/h to tak lekko w chwile.

wysokie obroty przy niskiej predkosci i zmulony

: ndz paź 14, 2012 08:19
autor: munior
strikez pisze:seata inca ( vw caddy ) z motórem i skrzynia pochodzaca z golfa mk4. Caly myk w tym polega ze mam przy ok 75km/h jakies 2 tys obrotow i nie udalo mi sie przekroczyc nawet 120km/h ktore byly dla niego wysilkiem. Dla porownania mam jeszcze cordobe ktora rowniez ma 75km ale jest w gazolocie. Robi sdi jak chce - czy to normalne ?
Sdi demonem przyspieszenia nie jest :jezor: Ale 120 km/h max,to nawet jak na SDI coś nie halo ...Vaga podpiąć i podstawowe bloki sprawdzić ,dawka ,kąt wtrysku ,korekcje ,to statycznie .Dynamicznie sprawdzić wskazania z przepływomierza

wysokie obroty przy niskiej predkosci i zmulony

: pn paź 15, 2012 00:08
autor: strikez
bledow nie ma zadnych bo to od razu sprawdzilem. jak ktos by mi podal jakie nr blokow dokladnie sprawdzic i jak ta przeplywke dokladnie obadac... mam wlasny interfejs wiec z reszta nie ma problemu.

Re: wysokie obroty przy niskiej predkosci i zmulony

: pn paź 15, 2012 11:51
autor: krzycho85
Sprawdź na początek kąt wtrysku czyli blok 000 BS druga pozycja, potem dawkę blok 001 będzie w mg/R podana.
Przepływkę sprawdzisz logując dynamicznie bloki 003 i 008.
Wszystkie badania na gorącym silniku.

Sprzęgło się nie ślizga?

wysokie obroty przy niskiej predkosci i zmulony

: pn paź 15, 2012 22:43
autor: strikez
nie slizga, bez problemu na 1 rusze z piskiem opon. po prostu pedal w podlodze a obroty nic na biegach 4-5.

Re: wysokie obroty przy niskiej predkosci i zmulony

: pn paź 15, 2012 22:58
autor: krzycho85
Wiesz co, zacząłbym od wymiany filtra paliwa :hmm:

wysokie obroty przy niskiej predkosci i zmulony

: wt lis 27, 2012 03:19
autor: strikez
temat do zamkniecia a dla potomnych: wg angielskiej wiki dla caddy'ego v-max 140 ( ledwo osiagniety) dla golfa 4 to 160 wg ksiazki serwisowej.