Rura powietrza przed IC. AHF

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rafalsl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: wt lut 19, 2008 16:45
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Rura powietrza przed IC. AHF

Post autor: rafalsl » ndz paź 07, 2012 17:00

Witam

Do czego służy rura na screenie z numerem 10? Wyczytałem, że po 2002 roku została zmieniona na rurę 10A. W środku jest podziurkowana rura a cała objętościowo jest 3 razy większa niż rura 10A. Do czego to miało służyć? Można to zastąpić wężem?

Pozdrawiam

Obrazek


Volkswagen Golf MK4 TDI :-)

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Rura powietrza przed IC. AHF

Post autor: italiano_83 » ndz paź 07, 2012 19:22

Tłumi odgłos pracy turbo, możesz spokojnie ją czymś zastąpić, ale sprawdź dobrze czy koło przy max skręcie nie będzie obcierać. Nie bez przyczyny przekrój tego elementu jest inny od reszty rur.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Rura powietrza przed IC. AHF

Post autor: Baryla » ndz paź 07, 2012 20:22

jak już poruszamy temat rur to mam takie pytanie. W agr, alh, asv itp były map sensory z końcówką 051, później była zmiana na 051B który tak samo jest na max doładowanie 1,5b, ale w jego miejsce pasuje bez kłopotu 051C. Czy coś pokręciłem? A może te nowsze 051B był montowane tylko w IC, a w rurach ich nie było?



Awatar użytkownika
Nastar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz cze 19, 2011 20:03
Lokalizacja: Wałcz

Rura powietrza przed IC. AHF

Post autor: Nastar » ndz paź 07, 2012 22:02

Ori ASV był 038 906 051 B - wizualnie jest taki sam jak ....051C.
038 906 051 (bez literki) to starsza wersja i ma grubszą końcówkę, ale parametry takie jak 038 906 051 B.


Skoda Octavia II RS BMN
188KM@369Nm czyli mocna seria :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 209 gości