Witam
Do czego służy rura na screenie z numerem 10? Wyczytałem, że po 2002 roku została zmieniona na rurę 10A. W środku jest podziurkowana rura a cała objętościowo jest 3 razy większa niż rura 10A. Do czego to miało służyć? Można to zastąpić wężem?
Pozdrawiam
Rura powietrza przed IC. AHF
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Rura powietrza przed IC. AHF
Tłumi odgłos pracy turbo, możesz spokojnie ją czymś zastąpić, ale sprawdź dobrze czy koło przy max skręcie nie będzie obcierać. Nie bez przyczyny przekrój tego elementu jest inny od reszty rur.
Rura powietrza przed IC. AHF
jak już poruszamy temat rur to mam takie pytanie. W agr, alh, asv itp były map sensory z końcówką 051, później była zmiana na 051B który tak samo jest na max doładowanie 1,5b, ale w jego miejsce pasuje bez kłopotu 051C. Czy coś pokręciłem? A może te nowsze 051B był montowane tylko w IC, a w rurach ich nie było?
Rura powietrza przed IC. AHF
Ori ASV był 038 906 051 B - wizualnie jest taki sam jak ....051C.
038 906 051 (bez literki) to starsza wersja i ma grubszą końcówkę, ale parametry takie jak 038 906 051 B.
038 906 051 (bez literki) to starsza wersja i ma grubszą końcówkę, ale parametry takie jak 038 906 051 B.
Skoda Octavia II RS BMN
188KM@369Nm czyli mocna seria
188KM@369Nm czyli mocna seria
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 111 gości