Strona 1 z 1

Tryb awaryjny 2 problemy

: pn paź 01, 2012 18:03
autor: Pisar81uy
Panowie mam 2 problemy potrzebuje pomocy. 1- gdy cisne moją bore 1.9 tdi 115km tak ok 120-150 km/h przy puszczaniu i dodawaniu gazu to nagle wchodzi w tryb awaryjny i nie ma odejścia. zgasze i odpale i jest ok. na komie jednym pokazało przeładowanie a na drugim zawór turbiny że sie zacina. prosze o porade

2- problem po podniesieniu maski zaniepokoiło mnie takie coś

Tryb awaryjny 2 problemy

: pn paź 01, 2012 18:16
autor: Detektor
To na zdjęciu to jest elektrozawór sterujący klapą gaszącą a co do trybu awaryjnego, to z tego co napisałeś
wydaje mi się że masz N75 do wymiany.

Tryb awaryjny 2 problemy

: pn paź 01, 2012 18:19
autor: Pisar81uy
kolego troszke jaśniej bo ja za bardzo w tym nie siedze

Tryb awaryjny 2 problemy

: pn paź 01, 2012 18:22
autor: italiano_83
Pisar81uy pisze:gdy cisne moją bore 1.9 tdi 115km tak ok 120-150 km/h przy puszczaniu i dodawaniu gazu to nagle wchodzi w tryb awaryjny i nie ma odejścia. zgasze i odpale i jest ok. na komie jednym pokazało przeładowanie a na drugim zawór turbiny że sie zacina. prosze o porade
Loga 011 dynamicznego wrzuć, pewnie kierownice w turbo się zwieszają i przeładowuje ..
To upalone to n239 , często się tak dzieje, że wężyki wyskakują z mocowań na rurze dolotu do turbo, a n239 smaży się na rurze łączącej EGR z kolektorem wylotowym :blush: Zmień wężyki na nowe i umocuj w zaciskach plastikowych- można zabezpieczyć dodatkowo - trytytką... Przy wymianie oleju często mechanicy odczepiają go..

Tryb awaryjny 2 problemy

: pn paź 01, 2012 18:27
autor: Pisar81uy
dobra a do czego to jest n239 i gdzie mażna takiego loga zrobić koło łodzi

Tryb awaryjny 2 problemy

: pn paź 01, 2012 18:30
autor: italiano_83
Pisar81uy pisze:dobra a do czego to jest n239
Detektor pisze:To na zdjęciu to jest elektrozawór sterujący klapą gaszącą
:bajer:
Pisar81uy pisze:i gdzie mażna takiego loga zrobić koło łodzi
Zapytaj na swoim forum regionalnym o możliwość diagnozy vag .

Tryb awaryjny 2 problemy

: pn paź 01, 2012 18:38
autor: Pisar81uy
a jeszcze co to n239

Tryb awaryjny 2 problemy

: pn paź 01, 2012 18:50
autor: italiano_83
Pisar81uy pisze:a jeszcze co to n239
To to o co pytasz ...tak się nazywa ten czarny zawór ze zdjęcia

Tryb awaryjny 2 problemy

: pn paź 01, 2012 18:56
autor: Detektor
Pisar81uy pisze:a jeszcze co to n239
odpowiedz otrzymałeś już 2 razy, odemnie i od italiano_83.
N239 jest to elektrozawór który steruje klapą gaszącą, pomaga łagodnie unieruchomić silnik gdy przekęcasz
kluczyk w stacyjce żeby zgasić silnik.
No a jeśli chodzi o problem pierwszy to faktycznie najlepiej zobić logi
żeby być pewnym co się dzieje z autem.