Strona 1 z 2

Mk3 1.9 TD -Kąt wtrysku

: wt wrz 25, 2012 17:03
autor: koko6
Witam
jaki powinien być prawidłowy kat wtrysku w Golfie 3 1.9 TD silnik AAZ,na wolnych obrotach po osiągnięciu właściwej temperatury występuje efekt "falowania" silnika-nie równa praca.Dziękuję za ewentualne wskazówki.Pozdrawiam.

Re: Mk3 1.9 TD -Kąt wtrysku

: śr wrz 26, 2012 13:47
autor: koko6
Dodam jeszcze,że pompa była ustawiana na "zegarze" na parametr 90 i przy tym ustawieniu silnik chodził na wszystkie strony,przy przegazowaniu dymił na czarno,po powrocie do poprzedniego ustawienia--skierowaniu pompy w stronę silnika jakby nie było tych objawów,ale jest taka metaliczna praca silnika.

Mk3 1.9 TD -Kąt wtrysku

: śr wrz 26, 2012 13:56
autor: waski1
Poczytaj :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;

Mk3 1.9 TD -Kąt wtrysku

: pt sty 11, 2013 15:28
autor: walus501
witam!
Mój aaz po dobrym przegazowaniu (około 20 sek. Z gazem w podłodze) zaczął nie równo pracować i trochę zaczął rzucac silnikiem pod maska. Co mogło sie popsuc? Dodam że wtryski sa dobre.

Mk3 1.9 TD -Kąt wtrysku

: pt sty 11, 2013 15:41
autor: Michał_1977
walus501, sprawdź ustawienie rozrządu zgodnie ze sztuką,czyli czy wszystko jest dokładnie na znakach.Być może zaczął się problem z nieszczęsnym klinem na wale.
Możesz jeszcze sprawdzić,czy w paliwie są pęcherze powietrza.

Mk3 1.9 TD -Kąt wtrysku

: pt sty 11, 2013 17:26
autor: walus501
sprawdzę rozrząd i dam znać. A w paliwie nie ma powietrza bo już sprawdzałem. A z tym klinem to o Co chodźi?

Mk3 1.9 TD -Kąt wtrysku

: pt sty 11, 2013 18:03
autor: gkliszcz
walus501 tu masz odpowiedz na twoje pytanie dotyczące klina.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=44967" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Mk3 1.9 TD -Kąt wtrysku

: pt sty 11, 2013 23:21
autor: walus501
czyli z tego co wyczytałem mogło mi klina z ciąć na kole zębatym paska rozrządu?
czy gdzieś od strony skrzyni?? nie ma tam nic konkretnie opisanego i zdjęcia już nie wyświetlają się...

dodam ze z 1h temu zauważyłem a właściwie usłyszałem ze na wolnych obrotach (~880) co jakąś sekundę słychać głuchy stuk. nie mogę zlokalizować tego skad dochodzi ten dźwięk...

Mk3 1.9 TD -Kąt wtrysku

: pt sty 11, 2013 23:32
autor: gkliszcz
Ten temat jest opisany bardzo dokładnie 41 stron opisów i porad to sporo.A zdjęcia od strony 7 wyświetlają się normalnie. Chodzi o klin na wale korbowym, jak auto chodzi popatrz sobie na koło pasowe czy nie buja nim na boki.

Mk3 1.9 TD -Kąt wtrysku

: pt sty 11, 2013 23:36
autor: walus501
troszkę się buja z tym ze ono sie bujało odkąd mam to auto...

Mk3 1.9 TD -Kąt wtrysku

: pt sty 11, 2013 23:54
autor: walus501
na pewno gibie się bo z paska bodajże 5 pk zrobiło mi 3pk. myslełem ze to pompa wody mi go zaciągała wiec kiedyś wymieniłem pompę bo miała luzy..
czyli wyglada na to ze musze sie zająć tym klinem i wałem...
obym nie musiał wyciągać wału...

Mk3 1.9 TD -Kąt wtrysku

: sob sty 12, 2013 00:21
autor: gkliszcz
Lepiej zobacz co się dzieje bo normalne to nie jest.

Mk3 1.9 TD -Kąt wtrysku

: sob sty 12, 2013 08:08
autor: Michał_1977
walus501 pisze:na pewno gibie się bo z paska bodajże 5 pk zrobiło mi 3pk.
Masz odpowiedź.

W ilu tematach jeszcze będziesz pisał? :chytry:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p5929318" onclick="window.open(this.href);return false;

Mk3 1.9 TD -Kąt wtrysku

: sob sty 12, 2013 09:52
autor: walus501
oki. To lukne do tego. Już chyba zlokalizowałem przyczyne;) sorki za bałagan;)