Strona 1 z 2

Niepali klekot akum dobry co dalej ?

: pt maja 12, 2006 01:33
autor: DDR
Niepali klekot jak jest zimny wogóle,kręce kręce kręce i nic,jak sie odpowietrza wtryski w 1.6td mk2 ? wogóle jak wcześniej palił to na dwa gary dopiero po czasie schodził normal na wszystkie 4 chwile po odpaleniu przyczyny ? wtryski czy świece a może co innego,acha jeszcze jedno filtr paliwa gdzie sie znajduje niema przypadkiem jednego w baku a drugi z lewej strony taka jakby puszka? bo troche sie motam z tym .... z góry thx

: pt maja 12, 2006 07:13
autor: eldorado84
sprawdź świece żarowe, sprawdź czy pompa podaje paliwo, sprawdź gżanie świecy (może nie grzeje), ciekawe jak tam twoje wtryski, filtr paliwa może zapchany

: pt maja 12, 2006 07:30
autor: Fox_00
sprawdź świece i bezpiecznik od świec :)

: pt maja 12, 2006 07:40
autor: Paweł NPI
Fox_00 pisze:sprawdź świece i bezpiecznik od świec
Dokładnie od tego trzeba zacząć. Bezpiecznik znajduje się nad serwem. Taki SPORYCH ROZMIARÓW. Świece sprawdzisz tak: odkręć z nich tą listwę i i podłącz jakiś kabelek do +w akumulatorze i dotykaj po kolei każej świecy, jak iskrzy to jest dobra jak nie to do wymiany. Filtr jest po lewej stronie. Wtrysków nie trzeba odpowietrzać.

: pt maja 12, 2006 10:48
autor: racer18
No a mi sie wydaje że DIESEL w takiej temp. jak jest teraz powinien palić bez podgrzewania. Ja śmigałem 2 lata SEATem TOLEDO 1.9 TD i nawet w temp. +5 * odpalał bez problemu. Ja myśle że jest tam problem z zasilaniem, może nie dostaje paliwa (filtr zapchany), może pompa daje za niskie ciśnienie, może wtryskiwacze leją. Za mało informacji żeby powiedzieć co na 100% bez oglądania ale stawiałbym na zasilanie.

: pt maja 12, 2006 10:50
autor: DDR
Wielkie dzięks.Własnie wstałem ide pogrzebać troche przy tym czymś :)

: pt maja 12, 2006 11:25
autor: bm86
Najlepiej będzie pokolei zacząć od śwec. Czasem przez nieszczelność układku paliwowego możę nie palić. Ja niedawno tak miałem złączka sie poluzowała i były problemy.

: pt maja 12, 2006 14:32
autor: anton:-)
Jest dokładnie tak jak pisze "bm86" ja miałem taki problem bo filtr paliwa nie był wymieniany chyba od nowosci i pompa nie dawała zassac wystarczajacej ilosci mieszanki.Spróbuj jeszcze odkrecic plastikowa nakrętke pod filtrem paliwa moze troche syfuu zleci i bedzie gadał

: pt maja 12, 2006 16:05
autor: szymo1
Sprawdz czy do elektrozaworu znajdującego się w pompie wtryskowej dochodzi prąd, a może i sam elektrozawór padł.

: pt maja 12, 2006 16:14
autor: Paweł NPI
racer18 pisze:No a mi sie wydaje że DIESEL w takiej temp. jak jest teraz powinien palić bez podgrzewania. Ja śmigałem 2 lata SEATem TOLEDO 1.9 TD i nawet w temp. +5 * odpalał bez problemu
Ale to jest starszy model silnika, i troszkę inaczej to wygląda... Golfa MKIV też nie trzeba podgrzewać, nawet słyszałem że MKIII też nie trzeba. Ale w MKII jest starszy typ i podgrzać go trzeba.

: pt maja 12, 2006 16:58
autor: DDR
Dzięki za wszystkie odpowiedzi...Gdzie jest bezpiecznik od grzania świeczek dokładnie bo niemam pojęcia ?? pozatym niemam listwy chyba u mnie tak jak piszecie tylko każdą świece musze z osobna odkrecać...?? dajcie znać

: pt maja 12, 2006 17:04
autor: racer18
Ale to jest starszy model silnika, i troszkę inaczej to wygląda... Golfa MKIV też nie trzeba podgrzewać, nawet słyszałem że MKIII też nie trzeba. Ale w MKII jest starszy typ i podgrzać go trzeba.
nIwstety nie zgodze sie. Mój somsiad ma MK1 1.5D, ma nakręcone 300tys. km i od wiosny do jesieni wogóle go nie grzeje chyba że temp jest w bliżej 0. Jeśli silnik jest sprawny to nie ma znaczenia. Mój brat jeździ Toyotą Corollą '91r 1.8D i nawet zimą nie musi czasem grzać. :)

: pt maja 12, 2006 17:49
autor: Paweł NPI
DDR pisze:Dzięki za wszystkie odpowiedzi...Gdzie jest bezpiecznik od grzania świeczek dokładnie bo niemam pojęcia ?? pozatym niemam listwy chyba u mnie tak jak piszecie tylko każdą świece musze z osobna odkrecać...??
Bezpiecznik tak jak pisalem wczesniej znajduje sie nad serwem. idzie do niego taki dosc gruby kabel od swiec. Ta listwa służy do podania prądu od tego kabla na każdą kolejną świecę. Więc raczej musi tam być

[ Dodano: 2006-05-12, 17:52 ]
racer18 pisze:nIwstety nie zgodze sie. Mój somsiad ma MK1 1.5D, ma nakręcone 300tys. km i od wiosny do jesieni wogóle go nie grzeje chyba że temp jest w bliżej 0. Jeśli silnik jest sprawny to nie ma znaczenia
Zależy jakie kto ma świece i przekaźnik do tego. Ja mam przekaźnik szybkiego grzania i w ciągu dnia tylko rao grzeje świece i to ok 3sekund, a później przekaźnik mam wyjęty, bo jest troszkę uszkodzony. A mój znajomy ma zwykły przekaźnik i grzeje mu ok 10 sekund...

: pt maja 12, 2006 18:08
autor: DDR
Ok spoko zaraz poszukam tego bezpiecznika...Filtr paliwa czyściutki.Listwa jest tylko ja sie zamotałem z lekka,a teraz jak te świece sprawdzać dokłądnie listwe odkręciłem musze też świece wykręcać ??