Strona 1 z 1

Jakis mułowaty sie zrobił....

: czw maja 11, 2006 17:54
autor: michi
Witam !!!

A wiec tak dzis znalazłem troche wolnego czasu i postanowiłem zbadac Cisnienie jakie mi fuka turbo tak z Ciekawosic no a ze nie mam wskaznika jeszcze to wykozystałem taki manometr co znalazłem w gorazu :) zrobiłem wszystko pieknie ładnie trojniczek itp odpaliłem mojego potfora no i dodawałem gazu na pompie i co efekt nie był taki jak sie spodziewałem chociaz zeby skoczyła na te 0.3 ale nie :( nawet nie drgneła pomyslałem moze zepsuty manometr no to go wywaliłem i sprawdziłem tak wiecie palcem czy cos fuka :) no i tez nie byłem zadowolony :( prawie nic :( no i teraz nie wiem co jest grane...

Poradzcie cos :) a jeszcze jedno mozecie mi pomoc w montazu IC ?? i poradzic jaki i gdzie go wewalic z gory dzieki

Pozdrawiam MiChI

: czw maja 11, 2006 20:07
autor: dziechu
Cisnienie doladowania powinno sie sprawdzac pod obciazeniem. To ze dasz mu wysokie obroty na postoju wcale nie znaczy ze turbo zaraz bedzie cislo - bez obciazenia sa male dawki paliwa i male cisnienie spalin. Pociagnij wezyk do kabiny, podepnij manometr i obserwuj podczas dodawania gazu - 4 bieg, ok. 1500obr. i gaz do dechy - patrz na wskaznik - powinien sporo pokazac.

: pt maja 12, 2006 21:48
autor: Per
Dokładnie zgadzam się co kolega pisze
Sprawdzenie ciśnienia doładowania sprawdza się np w ten sposób:
podczas próby drogowej na 2 biegu i hamując jednocześnie samochód tak, aby jego prędkość wynosiła 60 km/h.

[ Dodano: Pią Maj 12, 2006 21:52 ]
Podłącz manometr w ten sposób aby była możliwa jazda, i wykonaj to co wyżej i zobaczysz jakie masz cisnienie doładowania.

: sob maja 13, 2006 07:05
autor: pasiak
zamiast wysilac hamulce znajdz górkę sporawą i pod góre przy 1500-2000 obr gaz do dechy i patrz na manometr - dodatkowy plus tego rozwiązania jest taki że jeśli masz zbyt bogato ustawioną dawkę na pompie a za mało ciśnienia to zobaczysz chmure z tyłu :helm:

: sob maja 13, 2006 21:20
autor: Per
Witam
2 bieg predkość 60 km i hamowanie to nie mój wymysł tylko tak jak fachowa literaura nkazuje (WKŁ) można uzyskaną wartość cisnienia sprawdzić z danymi fabrycznymi.
To tak dla jasności dodam że górka może być więkasz lub mniejsza no u mnie jest w pierony tych górek i gór góreczek i dziur jeszcze więcej

: wt maja 16, 2006 23:20
autor: kropek
tu znajdziesz opis jak zamontować intercooler w golfie 2
http://vw2.info/vwforum/intercooler/icooler_body.html
może ci się przyda

: wt maja 16, 2006 23:22
autor: szerszeniak
najlepiej przed chłodnice chlopaki podłanczali go rurkami z alu. kupili jako jakiś maszt antenowy w markecie budowlanym i mówili ze spoko. pociąć połączyć elastycznymi kolankami i jest ponoć proste tylko cooler nie moze być jakiś strasznie wilki bo będzie opuźnienie Lag spory

: wt maja 16, 2006 23:27
autor: kropek
szerszeniak pisze:najlepiej przed chłodnice chlopaki podłanczali go rurkami z alu. kupili jako jakiś maszt antenowy w markecie budowlanym i mówili ze spoko. pociąć połączyć elastycznymi kolankami i jest ponoć proste tylko cooler nie moze być jakiś strasznie wilki bo będzie opuźnienie Lag spory
ja tam się nie znam :) znalazłem to kiedyś na forum, a o tym żeby go zamontować przed chłodnicę to właśnie dzisiaj czytałem
pozdrawiam

: wt maja 16, 2006 23:30
autor: szerszeniak
a podnosisz ciśnienie na turbinie?
głównie wtedy cooler sie przydaje

: wt maja 16, 2006 23:36
autor: bm86
Brat jak miał TD to zamontował IC przed chłodnicą a rury dorobił mu gość od tumików na gientarce do rur mu ładnei wygiał a zapłacił za to grosze, reszte podłączył wężami giętkimi. Ja bede do mk1 montował silnik TD to może też się skusze na IC. A z jakiego auta moga być IC dobre????

: wt maja 16, 2006 23:49
autor: szerszeniak
w sumie to musisz patrzec tylko na ilość miejsca i jak są wyprowadzone wyjścia z ic no i nie powinien być jakiś ogromny ja montuje z mondeo TDCI teraz mam z Vito i spoko jest:) tylko chce zeby go troche było widać i dlatego zmieniam pozatym ten bedzie troche mniejszy szybbsza reakcja na gaz bedzie teraz musze cheile poczekac zani9em mi napompuje sprezarka a przed końcem tygodnia MBC manual boost control i pierwsze wrarzenia z jazdy po podniesieniu ciśnienia doladowania i dawki :bigok:

: wt maja 16, 2006 23:57
autor: bm86
To podziel się tym co będziesz robił , chetnei poczytam i może u siebie coś pokombinuje.
Ciekawe jak mi sie uda projekt mk1 TD IC i jeszcze kombinacje z pompą, to powinno wymiatać, ale zobaczym co z tego wyjdzie.

: śr maja 17, 2006 12:41
autor: kropek
szerszeniak pisze:a podnosisz ciśnienie na turbinie?
głównie wtedy cooler sie przydaje
nie wiem czy to o mnie chodziło :grin: , ale jeżeli chodzi o jakieś modyfikacje to nic nie planuję, narazie to mogę tylko innym pozazdrościć modyfikacji a tyle co mój golf ma buta to musi mi narazie wystarczyć ;)