Długi powrót do wolnych obrotów

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sebool12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 20:37
Lokalizacja: Szczerców
Kontakt:

Długi powrót do wolnych obrotów

Post autor: sebool12 » pn wrz 17, 2012 20:19

Witam

W piątek odebrałem swoją pompę od pompiarza po wymianie uszczelek i przeglądu. Pompę zamontowałem, zapłon ustawiony, ale jest jeden problem. Gdy przy gazuje to długo wraca albo w ogóle do normalnych obrotów (945obr/min), wraca normalnie do okolic 1200obr i tutaj nagle zwalnia. Wcześniej tego nie było. Co może być nie tak? Przestawiony rozrząd czy co? Na kompie jeszcze przed ustawieniem zapłonu wywaliło mi błąd 00550, ale ustawiłem zapłon, błąd skasowałem, chwile się przejechałem i błędu nie wrócił.
Zamieszczam tutaj filmik pokazujący jak to wszystko wygląda w praktyce

[youtube][/youtube]


PS. To normalne, że migają mi świece jak wchodzę w mierzenie bloków (czy jakoś tak)?


Golf III 3D 1.9 TDI 1Z '95 ROLLING STONES
italiano_83 pisze:Podstawa to gnój nie ma gnoju nie ma mocy :bajer:
:los2:

Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Re: Długi powrót do wolnych obrotów

Post autor: krzycho85 » pn wrz 17, 2012 20:50

PS. To normalne, że migają mi świece jak wchodzę w mierzenie bloków (czy jakoś tak)?
Normalne.

Jaką masz ustawioną dawkę paliwa?



Awatar użytkownika
wronek1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 788
Rejestracja: wt lut 24, 2009 20:25
Lokalizacja: Żary

Długi powrót do wolnych obrotów

Post autor: wronek1 » pn wrz 17, 2012 20:53

nie widze dokladnie jaka tam dawka jest ale jesli 0.8 mg/r to jest to okrutna dawka i dlatego tak schodzi z obrotów , ustaw w okolice 3.0 mg/r


Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm

Awatar użytkownika
sebool12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 20:37
Lokalizacja: Szczerców
Kontakt:

Długi powrót do wolnych obrotów

Post autor: sebool12 » pn wrz 17, 2012 21:08

Właśnie ta dawka paliwa to sama się zmienia, jak go odpale i nie rusze gazu to jest 1.0 .
Jeśli jednak mam zmienić dawke paliwa to jak ? Nigdy tego nie robiłem, a w kompie co najwyżej logi robiłem


Golf III 3D 1.9 TDI 1Z '95 ROLLING STONES
italiano_83 pisze:Podstawa to gnój nie ma gnoju nie ma mocy :bajer:
:los2:

Awatar użytkownika
wronek1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 788
Rejestracja: wt lut 24, 2009 20:25
Lokalizacja: Żary

Długi powrót do wolnych obrotów

Post autor: wronek1 » pn wrz 17, 2012 21:13

na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach ustaw dawke w okolice 3.0 mg/r , poszukaj na forum jest opis jak to zrobic i tyle , problem zniknie.


Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm

Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Re: Długi powrót do wolnych obrotów

Post autor: krzycho85 » pn wrz 17, 2012 22:07

Ważne abyś dawkę ustawiał na gorącym silniku.
Polega to na poluzowaniu 4 śrub nastawnika i delikatnym przesunięciu go (w tym przypadku) w kierunku rozrządu. Tylko rób to delikatnie bo dziesiątki milimetra mają duże znaczenie.



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Długi powrót do wolnych obrotów

Post autor: twromek » wt wrz 18, 2012 11:39

Swoją drogą możesz polecić tego pompiarza, warto, żeby więcej osób zaczęło korzystać z jego usług bo widać, że serio dobry jest :helm:

Jak będziesz poprawiać dawkę to wyłącz wszystkie odbiorniki typu: światła, dmuchawa, klima.



Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Długi powrót do wolnych obrotów

Post autor: ciachotdi » wt wrz 18, 2012 13:42

tu masz zdjęcie pompy w golfie 4 alh Obrazek



Awatar użytkownika
sebool12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 20:37
Lokalizacja: Szczerców
Kontakt:

Długi powrót do wolnych obrotów

Post autor: sebool12 » wt wrz 18, 2012 20:21

Dzieki Panowie za pomoc :bigok:
Po ustawieniu na 2.8-3.0 wszystko śmiga jak talala :hmm:
twromek pisze:Swoją drogą możesz polecić tego pompiarza, warto, żeby więcej osób zaczęło korzystać z jego usług bo widać, że serio dobry jest :helm:

Jak będziesz poprawiać dawkę to wyłącz wszystkie odbiorniki typu: światła, dmuchawa, klima.

Jutro bede miał dokladne namiary to mogę dać :hmm: Mój ojciec pracuje z tym gościem to da mu numer i adres.


Golf III 3D 1.9 TDI 1Z '95 ROLLING STONES
italiano_83 pisze:Podstawa to gnój nie ma gnoju nie ma mocy :bajer:
:los2:

Awatar użytkownika
sebool12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 20:37
Lokalizacja: Szczerców
Kontakt:

Długi powrót do wolnych obrotów

Post autor: sebool12 » śr wrz 19, 2012 18:05

Namiary na tego gościa, u którego robiłem pompe
606 49 50 50, Krzysiek, Bełchatów
Ogólnie facet w pompach robi od lat, w pracy na kopalni robi zawodowo pompy + mam jeszcze własny warsztat, w którym robi pompy :bajer:
Ostatnio zmieniony śr wrz 19, 2012 18:45 przez sebool12, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf III 3D 1.9 TDI 1Z '95 ROLLING STONES
italiano_83 pisze:Podstawa to gnój nie ma gnoju nie ma mocy :bajer:
:los2:

Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2807
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Długi powrót do wolnych obrotów

Post autor: waski1 » śr wrz 19, 2012 18:19

sebool12 pisze:Namiary na tego gościa, u którego robiłem pompe
Ty chyba nie zatrybiłeś o co chodzi.



Awatar użytkownika
sebool12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 20:37
Lokalizacja: Szczerców
Kontakt:

Re: Długi powrót do wolnych obrotów

Post autor: sebool12 » śr wrz 19, 2012 18:51

waski1 pisze:
sebool12 pisze:Namiary na tego gościa, u którego robiłem pompe
Ty chyba nie zatrybiłeś o co chodzi.
Szczerze nie wiem o co ci chodzi. Że źle dawkę ustawił ? Ja tam nie narzekam bo za cały serwis zapłaciłem grosze :bajer:


Golf III 3D 1.9 TDI 1Z '95 ROLLING STONES
italiano_83 pisze:Podstawa to gnój nie ma gnoju nie ma mocy :bajer:
:los2:

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Długi powrót do wolnych obrotów

Post autor: munior » pt wrz 21, 2012 10:12

sebool12 pisze:
waski1 pisze:
sebool12 pisze:Namiary na tego gościa, u którego robiłem pompe
Ty chyba nie zatrybiłeś o co chodzi.
Szczerze nie wiem o co ci chodzi. Że źle dawkę ustawił ? Ja tam nie narzekam bo za cały serwis zapłaciłem grosze :bajer:
No nie zatrybił jak widać :grin: Wiec pozwolę sobie objaśnić ...jak ktoś robi pompę to raczej normalne jest że powinien po tym ustawić dawkę paliwa nastawnikiem ,albo przynajmniej poinformować o tym że jest do ustawienia ,jak jej nie montuje na silniku :chytry: Bo o ile dobrze zrozumiałem ,to osoba która robiła pompę i ustawiała ,to ta sama osoba ...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 186 gości