AJM - z jakim innym oznaczeniem pasuja silniki bezproblemowo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 80
- Rejestracja: sob cze 02, 2007 22:35
- Lokalizacja: sie biora dzieci
AJM - z jakim innym oznaczeniem pasuja silniki bezproblemowo
witam, jak w temacie. chcialbym dowiedziec sie na jakie inne oznaczenia jest wymienny AJM bez wiekszych modyfikacji. pozdrawiam
AJM - z jakim innym oznaczeniem pasuja silniki bezproblemowo
pasują wszystkie słupki od pd czyli moce 101 (AXR,ATD),116(AJM),130(ASZ),150 (ARL). Rożnicę mogą być w pompach wody (były dwa rodzaje), napinaczach rozrządu (zwykły i z tłumikiem drgań) i podstawach oleje (spotkałem się z dwoma rodzajami podstaw filtra oleju w ASZ)
-
- Mały gagatek
- Posty: 80
- Rejestracja: sob cze 02, 2007 22:35
- Lokalizacja: sie biora dzieci
AJM - z jakim innym oznaczeniem pasuja silniki bezproblemowo
rozumiem. a do jakiego silnika osprzet z ajm bedzie pasowal bez przerobek?
AJM - z jakim innym oznaczeniem pasuja silniki bezproblemowo
owszem pasują wszystkie, lecz ASZ i ARL mają między innymi mocniejsze korby od reszty silników i chociażby ze względu na ten fakt jeżeli miałbym kupować słupek to szukałbym od ASZ lub ARL.Baryla pisze:pasują wszystkie słupki od pd czyli moce 101 (AXR,ATD),116(AJM),130(ASZ),150 (ARL).
do wszystkich które Ci wymienił Barylamateusz13579 pisze:rozumiem. a do jakiego silnika osprzet z ajm bedzie pasowal bez przerobek?
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
AJM - z jakim innym oznaczeniem pasuja silniki bezproblemowo
Napisz w jakim konkretnie samochodzie masz ten silnik do wymiany to będzie szybciej - róznica to te same silniki ale osprzęt inaczej mocowany w silnikach poprzecznych(AJM), wzdużnych (AVB itd.) i dla T4 (czyli dostawczaków - AJM, AUY, ANU) oraz New Beetle (BEW) itp.
Re: AJM - z jakim innym oznaczeniem pasuja silniki bezproble
Podłącze si pod temat, w moij ajm jest mikropeknicie na kanale wodnym w bloku i wyciska sie płyn na zewnątrz, silnik po modach fmic turbo gt17/20 chłodniczka oliwy arl kolektor dolotowy arl, chciał bym zrobić swapa na ARL goły silnik i przełożyć osprzęt. Do tego jeszcze sterownik silnika bo na moim skończyły się mapy jaki jest nr sterownika z arl? Czy przy takim swapie jest coś co by nie pasowało i trzeba dokupić? jakaś większa rzeźba czy wejdzie bez problemu? skrzzynie mam 6b..
GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18" Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
AJM - z jakim innym oznaczeniem pasuja silniki bezproblemowo
manior15, numery sterowników z ARL-a to 038 906 019 z końcówkami HH, KG, AQ i FE.
W twoim przypadku jeżeli chcesz zakupić konkretnie słupek ARL, to cały osprzęt przerzucisz bezproblemowo.
W twoim przypadku jeżeli chcesz zakupić konkretnie słupek ARL, to cały osprzęt przerzucisz bezproblemowo.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
AJM - z jakim innym oznaczeniem pasuja silniki bezproblemowo
a licznik będzie pasował?cała wiązka silnika? czyli tylko graty przerzucić i gitara?
GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18" Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
AJM - z jakim innym oznaczeniem pasuja silniki bezproblemowo
przerzuć same graty, po co robić sobie dodatkową robotę. Wiązka elektryczna silnika jest taka sama, więc jeśli twoja nie jest nigdzie uszkodzona to szkoda czasu na wymianę. Nie wiem tylko co miałeś na myśli z licznikiem.manior15 pisze:a licznik będzie pasował?cała wiązka silnika? czyli tylko graty przerzucić i gitara?
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
AJM - z jakim innym oznaczeniem pasuja silniki bezproblemowo
chodzi mi o imo,przy mowym sterowniku trzeba bedzie kodować?nie znam się na kodowaniu za bardzo..
GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18" Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
AJM - z jakim innym oznaczeniem pasuja silniki bezproblemowo
ja też nie mam pojęcia o kodowaniu immo, w kazdym bądz razie jezeli chcesz w ten sposób obejść ten
problem to wydaje mi się że przy przerzucaniu zegarów nie powinno być problemów wszystko powinno
być p&p ale ręki nie dam ... zerknij w szukajce bo tematów jest dosyć sporo o zegarach.
problem to wydaje mi się że przy przerzucaniu zegarów nie powinno być problemów wszystko powinno
być p&p ale ręki nie dam ... zerknij w szukajce bo tematów jest dosyć sporo o zegarach.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 188 gości