Gaśnie w trakcie jazdy oraz resetuje się. [Rozwiązny]
: wt sie 21, 2012 16:06
Witam.
Wiem, że temat był poruszany i znalazłem kilka z nich jednak u mnie nic z tego nie pomaga :/
Ale po kolej. Golf 4 silnik TDI ASV 110 KM
Nigdy nie było problemu z odpalaniem ani wcześniej nigdy sam z siebie nie zgasł.
Problem pojawił się nagle przejechałem 100 km w jedną i nie było problemu a w powrocie do domu jak tylko wyruszyłem z parkingu pierwszy raz mi zgasł później jeszcze z 2 razy.
Auto jedzie gaśnie a jako że jest na biegu samo się OD razu odpala nie trzeba nawet kluczykiem kręcić tylko widzę, że zapalają mi się kontrolki wszystkie i do tego resetuje mi się sis i liczniki zegar oraz zrobione KM tak się stało 3 pierwsze zgaśnięcia.
Okazało się że żarówka była przepalopna myślałem że może ona jakieś zwarcie zrobiła a bezpiecznik nie zareagował wymieniłem ale nie pomogło.
Teraz kiedy mi gaśnie to już (jak na razie) nie resetuje mi zegarów tylko gaśnie ten silnik na sekundę i zaraz z powrotem dalej jedzie.
Na postoju nie chce zgasnąć czekałem z 2h i nic więc coś się dzieje głównie przy hamowaniu lub zakrętach wiadomo nie zawsze trudno jest to specjalnie wywołać.
Czytając opisane tematy sprawdziłem,
Filtr paliwa -wymieniony jednak bez zmian w dodatku paliwo w wężykach zawsze było więc to raczej nie to.
Paliwo owszem zatankowałem gdzie indziej (nie znana mi stacja) i to do pełna ale czy to by mogło spowodować coś takiego ?
Ładowanie na aku bez problemu trzyma ponad 14.
Jakieś 2 tygodnie temu była uszczelniana misa olejowa też zastanawiam się czy może mieć to z tym związek ale od tego czasu było zrobione sporo KM i nic takiego się nie stało wcześniej.
Nie wyciągałem jeszcze bezpieczników ani żadnych wtyczek nie poprawiałem więc to jeszcze jest do zrobienia tylko od jakich wtyczek zacząć ?
VCDS pokazuje mi w ABS 00668 czyli za niskie napięcie na akuu to pewnie wywaliło jak zresetowało mi zegar tylko że aku dodam, że aku nowiutki ma 4 miechy tylko.
Mam jeszcze 01314 - Engine Control Module w 17 i 19 dokładnie ten sam błąd, ale ten chyba nie jest związany z tematem, choć znalazłem że ktoś pisał o przekaźniku 109 jeszcze to obadam dokładniej.
Poza tym czysto, domyślam się że nie łatwo coś takiego zdiagnozować ale może ktoś miał podobny problem ?
Pomijając tych co zmieniali pompkę bo u mnie nie ma brak paliwa cały czas jest dopływ.
I nie ma problemu z odpalaniem startuje od pierwszego zakręcenia.
Wiem, że temat był poruszany i znalazłem kilka z nich jednak u mnie nic z tego nie pomaga :/
Ale po kolej. Golf 4 silnik TDI ASV 110 KM
Nigdy nie było problemu z odpalaniem ani wcześniej nigdy sam z siebie nie zgasł.
Problem pojawił się nagle przejechałem 100 km w jedną i nie było problemu a w powrocie do domu jak tylko wyruszyłem z parkingu pierwszy raz mi zgasł później jeszcze z 2 razy.
Auto jedzie gaśnie a jako że jest na biegu samo się OD razu odpala nie trzeba nawet kluczykiem kręcić tylko widzę, że zapalają mi się kontrolki wszystkie i do tego resetuje mi się sis i liczniki zegar oraz zrobione KM tak się stało 3 pierwsze zgaśnięcia.
Okazało się że żarówka była przepalopna myślałem że może ona jakieś zwarcie zrobiła a bezpiecznik nie zareagował wymieniłem ale nie pomogło.
Teraz kiedy mi gaśnie to już (jak na razie) nie resetuje mi zegarów tylko gaśnie ten silnik na sekundę i zaraz z powrotem dalej jedzie.
Na postoju nie chce zgasnąć czekałem z 2h i nic więc coś się dzieje głównie przy hamowaniu lub zakrętach wiadomo nie zawsze trudno jest to specjalnie wywołać.
Czytając opisane tematy sprawdziłem,
Filtr paliwa -wymieniony jednak bez zmian w dodatku paliwo w wężykach zawsze było więc to raczej nie to.
Paliwo owszem zatankowałem gdzie indziej (nie znana mi stacja) i to do pełna ale czy to by mogło spowodować coś takiego ?
Ładowanie na aku bez problemu trzyma ponad 14.
Jakieś 2 tygodnie temu była uszczelniana misa olejowa też zastanawiam się czy może mieć to z tym związek ale od tego czasu było zrobione sporo KM i nic takiego się nie stało wcześniej.
Nie wyciągałem jeszcze bezpieczników ani żadnych wtyczek nie poprawiałem więc to jeszcze jest do zrobienia tylko od jakich wtyczek zacząć ?
VCDS pokazuje mi w ABS 00668 czyli za niskie napięcie na akuu to pewnie wywaliło jak zresetowało mi zegar tylko że aku dodam, że aku nowiutki ma 4 miechy tylko.
Mam jeszcze 01314 - Engine Control Module w 17 i 19 dokładnie ten sam błąd, ale ten chyba nie jest związany z tematem, choć znalazłem że ktoś pisał o przekaźniku 109 jeszcze to obadam dokładniej.
Poza tym czysto, domyślam się że nie łatwo coś takiego zdiagnozować ale może ktoś miał podobny problem ?
Pomijając tych co zmieniali pompkę bo u mnie nie ma brak paliwa cały czas jest dopływ.
I nie ma problemu z odpalaniem startuje od pierwszego zakręcenia.