Strona 1 z 1
po zmianie kąta wtrysku brak mocy afn
: pt sie 17, 2012 12:36
autor: bikerxc
Witam. Wie ktoś może w czym leży przyczyna że po ustawieniu prawidłowego kąta wtrysku na vag-u,(na niebieską linię, zmiana powiedzmy z 30-40 na 50, ale to zależy przy jakiej temperaturze, w każdym razie na niebieski wykres) auto straciło na mocy i chodziło "gorzej". W efekcie trzeba było z powrotem cofnąć na poprzednie wartości. Coś nie halo z pompą? Vag może okłamywać? Auto nie kopci itd. wszystko jest spoko ale chciałem ustawić kąt na taki jak powinien być a tu lipa! Przy tym szybszym kącie może minimalnie spadło spalanie ale ojciec nie chciał już tak jeździć bo zrobił się słaby klekot. Wszystko dotyczy paska b5 AFN.
po zmianie kąta wtrysku brak mocy afn
: pt sie 17, 2012 18:20
autor: italiano_83
Jest porada w dziale faq jak ustawić kąt wtrysku w AFN. Przy ustawianiu kąta wtrysku w TDI timig temperatura ma decydujące znaczenia .. silnik musi być optymalnie rozgrzany bo inaczej będzie przekłamanie wskazań, sprawdź w 000 bs pozycja druga jaka jest wartość kąta wtrysku.
po zmianie kąta wtrysku brak mocy afn
: pt sie 17, 2012 21:14
autor: munior
bikerxc pisze:Wie ktoś może w czym leży przyczyna że po ustawieniu prawidłowego kąta wtrysku na vag-u,(na niebieską linię, zmiana powiedzmy z 30-40 na 50, ale to zależy przy jakiej temperaturze, w każdym razie na niebieski wykres)
Jak się ustawia na wykres to tak bywa

Nigdy nie ustawiam na ten wykres i nikt mi nie powie że ten śmieszny wykres jest coś wart ...wystarczy że czujnik temp.przekłamuje i o kant

potłuc wykres i całe ustawianie,a twój przypadek tylko to potwierdza ...tylko i wyłacznie blok 000 i nastawy podstawowe