Strona 1 z 1

Brak mocy VW golf II 1,6D

: czw sie 09, 2012 23:18
autor: Kiton
Co kilka dni silnik nie ma mocy, nawet bez obciążenia ciężko wchodzi na wysokie obroty. Czym szybciej się jedzie tym gorzej przyspiesza. Dzieje się tak od odpalenia silnika, niezależnie od tego czy jest zimny czy później rozgrzany. Po ostrym przegazowaniu wydaje się że wszystko wraca do normy. Zawsze zapala dobrze, pracuje równo. Dodatkowo z pompy wtryskowej kapie paliwo (chyba na łączeniu pompy). Wykluczyć można smok w zbiorniku paliwa, zapchane czy nieszczelne przewody paliwowe, filtr paliwa – sprawdzone. Podejrzewam że pompa wtryskowa jest przypchana syfem z paliwa. Czy w pompie jest taki filterek i jak ewentualnie się do niego bezpiecznie dobrać?
https://lh3.googleusercontent.com/_Ou3K ... 320208.JPG

Brak mocy VW golf II 1,6D

: śr sie 15, 2012 20:59
autor: Mk3GeorgeMk3
Wyczyść pompę i sprawdź na maszynie wtryski jeśli masz taką możliwość :)
Kiton pisze:Co kilka dni silnik nie ma mocy
To tylko 54KM :helm: Ten silnik nigdy nie był elastyczny :)

Brak mocy VW golf II 1,6D

: śr sie 15, 2012 22:30
autor: areczek0000000
Przy okazji sprawdź filtr powietrza w jakim jest stanie,a morze kwalifikuje się do wymiany. :bajer:

Brak mocy VW golf II 1,6D

: pt sie 17, 2012 01:40
autor: t0mal
Filtr paliwa, i zajrzyj do tej śruby, jak się zatka to silnik osiągnie max 3500obr.
Jest to śruba od powrotu paliwa, z napisem out.

Brak mocy VW golf II 1,6D

: pt sie 17, 2012 08:08
autor: Michał_1977
t0mal pisze:Jest to śruba od powrotu paliwa, z napisem out.
I na to powinieneś zwrócić szczególną uwagę.Ma być na powrocie!
Było już kilka takich przypadków braku mocy.Po zamianie,jak ręką odjął.

Brak mocy VW golf II 1,6D

: wt sie 21, 2012 15:14
autor: Kiton
Mam pompę bosch, rozumiem że w górnej śrubie (powrót) jest sitko. Gdy wykręcę tę śrubę to nic się nie rozsypie i będę mógł ją spokojnie z powrotem przykręcić? zdjęcia klik

Brak mocy VW golf II 1,6D

: sob sie 25, 2012 15:27
autor: Gucio1z
Nic się nie wysypie. Uważaj jedynie na 2 miedziane podkładki, które są tam dla uszczelnienia. A co do wycieku to masz oring do wymiany. Koszt ok.4 zł ale jeśli nie masz wprawy nie rób sam bo Ci się wszystko wysypie i będzie Ameno:)

Brak mocy VW golf II 1,6D

: ndz paź 07, 2012 18:26
autor: Kiton
W końcu doszło do tego że silnik zaczął gasnąć na postoju. Sitko okazało się czyste. Wymieniłem całą pompę i auto śmiga dalej. Dziękuję za info.