Strona 1 z 1

Problem z ciepłym silnikiem

: śr sie 08, 2012 20:47
autor: adam231
Witam
Kupiłem w kwietniu Toledo I 1.9 tdi 90 km, autko sprawowało się znakomicie do dziś... Jadąc do sklepu było wszystko ok, natomiast ruszając z powrotem silnik stracił moc, z ledwością wchodził na obroty ( jak gdyby brakowało mu powietrza). Po przyjechaniu do domu sąsiad polecił sprawdzić wężyki z podciśnienia, były w opłakanym stanie, wymieniłem wszystkie i przejechałem się lecz bez zmian. Na rano umówiłem się na VAGa, po odpaleniu autko odzyskało moc, na komputerze nie było błędu i pojechałem do domu. Po którymś odpaleniu problem wrócił i nie wiem gdzie szukać usterki. Auto po odpaleniu albo chodzi bez problemów albo przy kolejnym odpaleniu zamula ( nie zmienia się to podczas jazdy)

Problem z ciepłym silnikiem

: śr sie 08, 2012 21:02
autor: italiano_83
Co to za silnik AGR czy ALH ? Od momentu ruszania traci dynamikę czy po pewnym czasie ?

Problem z ciepłym silnikiem

: śr sie 08, 2012 21:43
autor: adam231
Nie wiem jaki dokładnie silnik, gdzie mogę znaleźć oznaczenie ? Traci moc od momentu ruszania

Problem z ciepłym silnikiem

: śr sie 08, 2012 21:49
autor: munior
adam231 pisze:adąc do sklepu było wszystko ok, natomiast ruszając z powrotem silnik stracił moc, z ledwością wchodził na obroty ( jak gdyby brakowało mu powietrza). Po przyjechaniu do domu sąsiad polecił sprawdzić wężyki z podciśnienia, były w opłakanym stanie, wymieniłem wszystkie i przejechałem się lecz bez zmian. Na rano umówiłem się na VAGa, po odpaleniu autko odzyskało moc, na komputerze nie było błędu i pojechałem do domu. Po którymś odpaleniu problem wrócił i nie wiem gdzie szukać usterki. Auto po odpaleniu albo chodzi bez problemów albo przy kolejnym odpaleniu zamula ( nie zmienia się to podczas jazdy)
Ja bym obstawiał przepływomierz ,test z diodą powinien szybko to potwierdzić lub wykluczyć,bez względu jaki to silnik,bo przepływka zapewne boscha więc dioda 4>5 pin ,o ile dobrze pamiętam...Bład jakiś związany z przepływką powinien być ,choć nie zawsze

Problem z ciepłym silnikiem

: śr sie 08, 2012 22:00
autor: adam231
Ale czy przepływomierz byłby zależny od temperatury ? Bo to dzieje się tylko na ciepłym silniku.

Re: Problem z ciepłym silnikiem

: śr sie 15, 2012 21:41
autor: Mk3GeorgeMk3
Witam.
Robiłem kiedyś Seata Leona 1,9TDI 90KM z takim samym problemem , winę ponosił jakiś elektrozawór na kolektorze ssącym .