Strona 1 z 1

Adaptacja turbiny WG do ALH

: pn lip 30, 2012 13:49
autor: Pele624
Witam nie wiem czy umieściłem temat w dobrym dziale, a jeśli nie to prosze o przeniesienie. Tak jak wyżej czy możliwe jest podłączenie turbiny zaworem westegate do ALH?? Ponieważ to VNT mnie już denerwuje. Wiem że "bratnim" siniku AGR jest turbina WG. Jeśli byłoby to możliwe co trzebabyło by wymienić/zastąpić oprócz turbiny oczywiście??

Adaptacja turbiny WG do ALH

: pn lip 30, 2012 14:15
autor: Adamm
najszybciej i najprosciej ECU z AGRa + turbo + zawor n75

Adaptacja turbiny WG do ALH

: pn lip 30, 2012 17:22
autor: Pele624
A czy wiązki kabli też będą potrzebne czy ECU i N75 podchodzi P&P??

Adaptacja turbiny WG do ALH

: pn lip 30, 2012 18:09
autor: wesol
Ja bym to zrobil inaczej. W AGR sterowanie jest nadcisnieniem jak wiadomo. Jednak nie zawsze tak musi byc. Np w oplach mimo iz byly turbiny na WG sterowanie bylo jak w ALH czyli podcisnieniowo razem z elektrozaworkiem na drodze. Mysle ze msialo mozna tylko podczepic gruszke pod ciegno WG przy turbinie, podlaczyc wezyk i powinno to zadzialać. Wysterowanie elektrozaworka jest zalezne od tego jakie cisnienie bedzie w dolocie bo ECM bedzie reagowal na to czy jest za malo czy za duzo i odpowiednio regulowal. Tak czy siak przy obrotach jalowych geografia jest przymknieta to i ten zawor upustowy bylby zamkniety.

Adaptacja turbiny WG do ALH

: pn lip 30, 2012 20:29
autor: DANIEL LHR
To jest jedno co mi sie w oplu podoba . Sterownie nadcisnieniem ma duza wade poniewaz nie potrafi działac ponizej 1,4 bar.

Adaptacja turbiny WG do ALH

: pn lip 30, 2012 21:01
autor: Baryla
może to troszkę w inną stronę, ale jak założyłem do AGR turbo z zmienną geometrią, do tego N75 ze zmiennej geometrii i ori komp z AGR sterował normalnie sztangą, zasyła odpuszczał itp, nie było notlaufów tylko że było strasznie dużo dymu z dołu (miałem wtryski 216 i na ori turbo nie było prawie wcale dymu).

Adaptacja turbiny WG do ALH

: pn lip 30, 2012 21:10
autor: wesol
niech zaklada turbo z WG oraz gruszke domontuje tak by sterowane bylo podcisnieniem. Mysle ze to zadziala. Trzeba bedzie zrobic ewnetualnie logi by speawdzic jak wstaje itp.

Adaptacja turbiny WG do ALH

: pn lip 30, 2012 23:19
autor: JABcok20
Zadziałać zadziała ale gorzej niż ori wg bo nie tylko mapa n75 steruje samym n75 ale są jeszcze ograniczenia takie jakby zabezpieczenia które sa większym prioryetem niż mapa n75 są to tzw PID o ile sie nie mylę.
np. u mnie w 1.7sdi mam gt 1749va mape n75 mam ustawione aby zawór nie opuszczał geomtrii aż do 2000obr a mimo to PID opuszcza gruszkę kierując sie zapisanymi w komputerze wartościami. Czyli może być tak że jade 1500obr na 5 biegu nagle wciskam gaz do dechy i PID albo n75 od razu otwiera n75 bez względu na ciśnienie w kolektorze albo mogą być skoki ciśnienia, przeładowania chwilowe. Aleponoć tak robią zresztą sam załozyłemnażyczei klienta turbo na wg zamiast vnt ale bez podpinania n75 ( nie pamietam co to było za turbo ) samochód ciągnął tylko do 3000.