>>>passat b3 .diesel...<<<

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mietek_81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob maja 06, 2006 15:53
Lokalizacja: z kontowni

>>>passat b3 .diesel...<<<

Post autor: mietek_81 » sob maja 06, 2006 16:33

witam mam takie pytanie czy załozenie interkulera w pasacie 1.9 td 75 kucy bo tylko takie były w pasacie b3 ziwekszy moc i czy jest mozliwosc załozenia do niego turbinki od 90 albo jescze od mocniejsszego passata .pozdrawiam...



Awatar użytkownika
gerber25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn mar 20, 2006 17:58
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Re: >>>passat b3 .diesel...<<<

Post autor: gerber25 » sob maja 06, 2006 20:22

mietek_81 pisze:witam mam takie pytanie czy załozenie interkulera w pasacie 1.9 td 75 kucy bo tylko takie były w pasacie b3 ziwekszy moc i czy jest mozliwosc załozenia do niego turbinki od 90 albo jescze od mocniejsszego passata .pozdrawiam...
to jest możliwe polecam turbinkę 110



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » sob maja 06, 2006 22:56

na początek mozna podniesc cisnienie doladowania intercooler tylko wtedy sie przyda zanim zaczniesz zmieniac turbine wykozystaj potęcjał tego co masz bo w serji nie jest zbyt wielkie ciśnienie wydaje mi sie ze ponizej 0,5 a z tej turbiony uzyskasz spokojnie ponad 1bar ale przed taka modyfikacja koniecznie wskaźnik doładowania i cooler tez by sie przydał


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

mietek_81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob maja 06, 2006 15:53
Lokalizacja: z kontowni

Post autor: mietek_81 » ndz maja 07, 2006 09:51

a jak myslicie lepszy do podniesienia mocy bedzie ten silnik 1.9 td moc 75 kucy czy ten 1.6tdi moc 80 kucy bo tez takie były jak sie cos pomyliłem to mnie zabardzo nie zbesztajcie a i jeszcze jedno chciałbym mu podnies moc tak zeby sprawnie i szybko sie poruszac wiadome wszystko z głowa zebym zrobił na tym silniku jeszcze sporo tysiecy...a moze wiece irientacyjnie o ile moze wzrosnie spalanie ..po takich modyfikacjach...



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz maja 07, 2006 09:57

spalanie wzrosnie jak bedziesz go ciagle butowal, przy normalnej jezdzie nie powinno wzrosnac. obydwa silniki sa dobre do przerabiania, bo i tak meritum dotyczy pompy i turbiny. w 1.9 mozesz miec tylko troche wiekszy problem z dawka paliwa, gdy twoja pompa nie ma membrany z bolcem [tak jak u mnie]. sa tu na forum ludzie, ktorzy maja po 100 koni w 1.9TD, wiec jest sens przerobek. oczywiscie nie radze tobie zylowac tak silnika, bo pewnie bez konkretnego remontu przed modyfikacja, silnik wyzionalby szybko ducha. pozdro

jeszcze cos - od duzej pojemnosci lepsza jest tylko jeszcze wieksza pojemnosc :D
Ostatnio zmieniony ndz maja 07, 2006 09:58 przez souler, łącznie zmieniany 1 raz.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » ndz maja 07, 2006 09:58

To bedzie zalezec od kierownika i jego nogi jak rosadnie bedzie mozystał z mocy bedzie ok... a jak bedzie pałował nom stop to nawet seryjny moze nie dac rade....
w 1.6TDi nie bedziesz musiał dodawac intercoolera o tyle jest łatwiej.... ale 1.9 jest chyba wytrzymalszy po za tym montaz samego intercoolera nie wiele da... trzeba zwiekszyc cisnienie i dawke paliwa no i w tedy autko zaczyna odpowiedno jezdzic....



mietek_81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob maja 06, 2006 15:53
Lokalizacja: z kontowni

Post autor: mietek_81 » ndz maja 07, 2006 10:10

wiadome nie bede go pałował dzien w dzien ale od czasu do czasu wiadome dostanie w palnik ale z umiarem czyli wydaje mi sie ze to 1.6tdi było by lepsze a powiedzcie mi czy jak bym zmienił interkuler w 1.6di i dał go przed chłodnice i to jakis od innego auta wiekszy dało by to cos....



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » ndz maja 07, 2006 12:04

bez zwiekszenia doładowanie nie...



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz maja 07, 2006 12:16

1.6 TDi jest dobry do zwiekszania mocy, i lubi sie krecic na wysokie obroty, jednak jest juz troche wyzylowany. Zaleta jest to, ze w 1.6 TDi (SB, RA) masz dobra pompe, dobra turbine chlodzona woda, dobre wtryskiwacze, wzmocnione sprzeglo, i.t.p i.t.d, praktycznie nic nie trzeba zmieniac tylko podkrecac, ewentualnie wydech przelotowy :)

1.9 to wieksza pojemnosc i ma w sobie sporo potencjalu bo byl fabrycznie zdlawiony do 75koni (jak by to wygladalo gdyby byl mocniejszy niz nowo wprowadzone tdi). Do 1.9 wypadaloby dolozyc intercooler i wymienic bolec w pompie na taki z silnika 1.6. Wtedy bedzie Ci ladnie chodzil. Turbiny nie ma sensu narazie ruszac, tak jak szerszeniak, napisal mozna ja jeszcze sporo bezpiecznie podkrecic, ustawic do tego paliwko i samochod bedzie nie do poznania. Poszukaj na forum, bylo o tym sporo


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

mietek_81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob maja 06, 2006 15:53
Lokalizacja: z kontowni

Post autor: mietek_81 » ndz maja 07, 2006 17:30

Rapix, no ale załuzmy ze doładowaie bedzie np 1 bar to wiekszy interkuler przed chłodnica dałby cos wtedy....



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » ndz maja 07, 2006 22:02

W tedy tak byle nie za duzy....



mietek_81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob maja 06, 2006 15:53
Lokalizacja: z kontowni

Post autor: mietek_81 » ndz maja 07, 2006 22:06

Rapix, a od czego bys proponował....



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » ndz maja 07, 2006 22:16

BMW 1.8TDS sa dosc nie duze i prostokatne w sam raz, od mondeo wydawały sie tez ok....



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 97 gości