Zawyżone spalanie
: pt lip 27, 2012 21:24
Witam
Panowie mam zgryz z passatem motor V6 2,5 tdi .
Passat miał awarie sterownika pompy i został on wymieniony na inny sprawny .
Problem polega na tym ze silnik pali jak smok po wymianie sterownika .
Co ciekawego wywnioskowałem:
Motor w aucie to 150 KM (AFB) o czym informują wlepki na rozrządzie i w bagażniku .
Natomiast VAg wykrywa motor jako AKE czyli wersje 180KM .
Teraz pytanie jak go "wykastrować" aby mniej palił oczywiście kosztem dynamiki .
Czy szukać sterownika od wersji 150KM czy można to zrobić przez zmianę softu?
Za wszystkie podpowiedzi z góry dzięki .
Pzdr
Panowie mam zgryz z passatem motor V6 2,5 tdi .
Passat miał awarie sterownika pompy i został on wymieniony na inny sprawny .
Problem polega na tym ze silnik pali jak smok po wymianie sterownika .
Co ciekawego wywnioskowałem:
Motor w aucie to 150 KM (AFB) o czym informują wlepki na rozrządzie i w bagażniku .
Natomiast VAg wykrywa motor jako AKE czyli wersje 180KM .
Teraz pytanie jak go "wykastrować" aby mniej palił oczywiście kosztem dynamiki .
Czy szukać sterownika od wersji 150KM czy można to zrobić przez zmianę softu?
Za wszystkie podpowiedzi z góry dzięki .
Pzdr