2.0 TDI Audi A4 B6 2006r przekładka silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6869
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

2.0 TDI Audi A4 B6 2006r przekładka silnika

Post autor: Piasek » wt lip 24, 2012 13:47

Trafiło mi się w/w Audi z rozwalonym motorem (pękł rozrząd). Auto na razie jest telefonicznie organizowane w Holandii. Jeszcze nei wiem czy je wezmę - najpierw trzeba oszacować koszty.
Pytania:
- jakie oznaczenia kodowe silników wychodziły w tym roczniku (prod. końcówka 2006r, rejestracja 2007)
- czy dużo filozofii jest z przełożeniem kpl słupka silnika. Czy słupek może być dowolny z serii 2.0TDI na pompkach czy musi być koniecznie o oznaczeniu identycznym jak był fabrycznie
- auto jest w automacie - czy każdy słupek silnika (o identycznym jak był fabrycznie kodzie) podejdzie pod taką skrzynie czy trzeba szukać tylko z automatu (nie wiem, jakieś dodatkowe odlewy mocujące silnik/skrzynia, jakieś dodatkowe otwory czy inne średnice gwintów)
Z góry dziękuję za pomoc.


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

2.0 TDI Audi A4 B6 2006r przekładka silnika

Post autor: doggie » wt lip 24, 2012 15:07

jest na automacie czyli beznadziejnym multitroniku, chyba że to quattro, wg ETKA w tym roczniku silnik bez osprzętu jest taki sam dla kodów BVG BVF BNA BRF BLB BRE BVA BRD BKE BPW natomiast "półsilnik" z wałem korbowym, tłokami, pompą oleju i miska olejową jest taki sam dla BNA BLB BPW BRE BRF BVF BVG. Myślę że najpewniejsze informacje otrzymasz na Audi A4Club, bo sporo osób tam wymieniało silniki



Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6869
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

2.0 TDI Audi A4 B6 2006r przekładka silnika

Post autor: Piasek » wt lip 24, 2012 15:33

FWD. W międzyczasie potwierdziłem skrzynię. Faktycznie multi (a myślałem że DSG :chytry: )... dodając do tego 205 tys km (serwisowanego co prawda) ale jednak przebiegu dla multitrona to już zapewne początek kłopotów...a auto miało być dla mnie na 5-6 lat.
Kpl. słupek 3600-4000 zł
Przekładka ok 1500zł
Pierdoły niezbędne do przekładki (uszczelki itp) ok 500zł
Nowy rozrząd jak już silnik wyjęty ok 900zł
Transport 2000zł
UC 2500-2800zł
Wydz. Komunikacji i US ok 1000zł
Tłumaczenia + przegląd 350zł
Awaryjny multitronik - bezcenny
Chyba odpuszczę temat :-x


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: 2.0 TDI Audi A4 B6 2006r przekładka silnika

Post autor: doggie » wt lip 24, 2012 22:02

FWD. W międzyczasie potwierdziłem skrzynię. Faktycznie multi (a myślałem że DSG :chytry: )... dodając do tego 205 tys km (serwisowanego co prawda) ale jednak przebiegu dla multitrona to już zapewne początek kłopotów

DSG i Tiptronic są tylko w quattro, FWD ma tylko multitronika, znam dwa przypadki Aczwórek jedna B6 na multi a druga B7 rówież multitronic /ta to kolegi z pracy, była bo sprzedał/ w obu skrzynia szwankowała



Piasek pisze:...a auto miało być dla mnie na 5-6 lat.
czyli szukasz kłopotów na najbliższe 5-6 lat :D



Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6869
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

2.0 TDI Audi A4 B6 2006r przekładka silnika

Post autor: Piasek » śr lip 25, 2012 08:02

No to już zdecydowanie odpuszczam temat. Dzięki za pomoc i oświecenie :) :pub:
Do zamknięcia.


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości