Strona 1 z 1
1,9 AFN spadek Nm i mocy przy 3 tyś
: ndz lip 22, 2012 17:02
autor: Jacek6804
Witam, może ktoś miał taki problem już keidys ze przy danym zakresie obrotów była "dziura"??
(P1 na wykresie to seryjny silnik.)

podpowie mi może ktoś czemu taki spadek Nm na wykresie jest kolosalny przy wysokich obrotach?
1,9 AFN spadek Nm i mocy przy 3 tyś
: ndz lip 22, 2012 17:11
autor: italiano_83
Ale tu wróżek nie ma na forum

W sumie to zadało by się uzupełnić opis, czy to za Twojej kadencji był robiony program do tego auta czy już takie kupiłeś.. I kiedy był ten pomiar wykonywany. Zdało by się zdiagnozować auto wtedy będzie można coś powiedzieć, a tak powstanie naście teorii na temat tego dlaczego auto traci moc, a Ty będziesz sobie musiał jedną z nich wybrać, a chyba nie o to w tym wszystkim chodzi..
Powodów spadku mocy może być naście, skąd będziesz wiedział czy akurat ten sam powód powoduje spadek mocy u ciebie jak i u innego użytkownika który miał podobny problem. Fakt wykres lekko zfalowany, ale mówienie o dziurze, to trochę przesada. I spadek niutona jest po górce i co w tym dziwnego ... nie pociągniesz go mocniej bo ori wtryski blokują...
1,9 AFN spadek Nm i mocy przy 3 tyś
: ndz lip 22, 2012 17:42
autor: Jacek6804
Ja przy nim nic nie robiłem, zanim powstał wykres z hamowni, a program ma seryjny też.
pan na hamowni powiedział ze te +14KM to taki bonus, bo że do tych silników dawali tak i że jak db utrzymany silnik to trzyma moc nadal taką.
Teraz założyłem intercooler od Megane II i może ten spadek przyspieszenia przy 3 tyś trochę znikł, ale nadal jest.
np jadę 3 biegiem i z 1900 obrotów gazu to tak do 3 zbiera się lux ale potem przy tych 3000 auto mocno aż nie przyspiesza ale jak poźniej wejdzie na te 3500 to znów lux idzie.
jak bym zrobił logi dynamiczne to to pomogło by w temacie?
1,9 AFN spadek Nm i mocy przy 3 tyś
: ndz lip 22, 2012 18:27
autor: italiano_83
Jacek6804 pisze:pan na hamowni powiedział ze te +14KM to taki bonus, bo że do tych silników dawali tak i że jak db utrzymany silnik to trzyma moc nadal taką.
To skąd te dwa dodatkowe wykresy z mocą 136 KM ??? i momentem raz to 345Nm a następnie 305 Nm ??
Bo ja nic z tego nie rozumiem ....