1,9 AFN spadek Nm i mocy przy 3 tyś

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jacek6804
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 22:17
Lokalizacja: Złotopole

1,9 AFN spadek Nm i mocy przy 3 tyś

Post autor: Jacek6804 » ndz lip 22, 2012 17:02

Witam, może ktoś miał taki problem już keidys ze przy danym zakresie obrotów była "dziura"??
(P1 na wykresie to seryjny silnik.)
Obrazek podpowie mi może ktoś czemu taki spadek Nm na wykresie jest kolosalny przy wysokich obrotach?


JEDYNE W POLSCE TOLEDO R36Turbo :) www.facebook.com/SeatToledoR36Turbo

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

1,9 AFN spadek Nm i mocy przy 3 tyś

Post autor: italiano_83 » ndz lip 22, 2012 17:11

Ale tu wróżek nie ma na forum :helm: W sumie to zadało by się uzupełnić opis, czy to za Twojej kadencji był robiony program do tego auta czy już takie kupiłeś.. I kiedy był ten pomiar wykonywany. Zdało by się zdiagnozować auto wtedy będzie można coś powiedzieć, a tak powstanie naście teorii na temat tego dlaczego auto traci moc, a Ty będziesz sobie musiał jedną z nich wybrać, a chyba nie o to w tym wszystkim chodzi..
Powodów spadku mocy może być naście, skąd będziesz wiedział czy akurat ten sam powód powoduje spadek mocy u ciebie jak i u innego użytkownika który miał podobny problem. Fakt wykres lekko zfalowany, ale mówienie o dziurze, to trochę przesada. I spadek niutona jest po górce i co w tym dziwnego ... nie pociągniesz go mocniej bo ori wtryski blokują...


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Jacek6804
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 22:17
Lokalizacja: Złotopole

1,9 AFN spadek Nm i mocy przy 3 tyś

Post autor: Jacek6804 » ndz lip 22, 2012 17:42

Ja przy nim nic nie robiłem, zanim powstał wykres z hamowni, a program ma seryjny też.

pan na hamowni powiedział ze te +14KM to taki bonus, bo że do tych silników dawali tak i że jak db utrzymany silnik to trzyma moc nadal taką.

Teraz założyłem intercooler od Megane II i może ten spadek przyspieszenia przy 3 tyś trochę znikł, ale nadal jest.

np jadę 3 biegiem i z 1900 obrotów gazu to tak do 3 zbiera się lux ale potem przy tych 3000 auto mocno aż nie przyspiesza ale jak poźniej wejdzie na te 3500 to znów lux idzie.

jak bym zrobił logi dynamiczne to to pomogło by w temacie?


JEDYNE W POLSCE TOLEDO R36Turbo :) www.facebook.com/SeatToledoR36Turbo

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

1,9 AFN spadek Nm i mocy przy 3 tyś

Post autor: italiano_83 » ndz lip 22, 2012 18:27

Jacek6804 pisze:pan na hamowni powiedział ze te +14KM to taki bonus, bo że do tych silników dawali tak i że jak db utrzymany silnik to trzyma moc nadal taką.
To skąd te dwa dodatkowe wykresy z mocą 136 KM ??? i momentem raz to 345Nm a następnie 305 Nm ?? :bajer:
Bo ja nic z tego nie rozumiem ....


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości