Box Chiptronic

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kubi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: wt mar 28, 2006 01:34
Lokalizacja: ?????????
Kontakt:

Box Chiptronic

Post autor: kubi » czw maja 04, 2006 13:33

Witam
Czy ma ktos na stanie instrukcje montazu i obsługi boxa chiptronica do silnika 1.9tdi 110 / 90 km zdjecia zamontowanego boxa albo w formie zdjec lub PDF (obojetnie) bede dardzo wdzieczny :grin:



Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » ndz maja 07, 2006 21:16

Chcesz u siebie go zapiąć czy komuś? Proponował bym ci soft dobry zamiast box-a.



Awatar użytkownika
kubi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: wt mar 28, 2006 01:34
Lokalizacja: ?????????
Kontakt:

Post autor: kubi » pn maja 08, 2006 00:35

juz go zakupiłem i nie ma wyjscia i mam maly problem z podłaczeniem do przepływomierza nie wiem do ktorego pinu z wtyczki sie podpiac :/


350 tys. km i ciagle jedzie

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pn maja 08, 2006 10:55

Daj znac jak go podepniesz czy duza roznica. Ile dales? Ktos na allegro chce za box chiptronica 1200zl, to jakis palant, za 1200 mozna zrobic zmiane softu ze strojeniem i hamownia przed i po:)



Awatar użytkownika
kubi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: wt mar 28, 2006 01:34
Lokalizacja: ?????????
Kontakt:

Post autor: kubi » pn maja 08, 2006 12:57

kupiłem go za 500zł na allegro orginał nie otwierany podobno te boxy fajnie chodza tylko minusem ich jest potrzebe dostrojenia do auta kupiłem go od goscia ktory miał go rowniez w 110 km tdi i moze stroc nie bedzie trzeba zbaczymy ale nie wiem pod ktory pin go z przepływomierza podpiac :/


350 tys. km i ciagle jedzie

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pn maja 08, 2006 15:23

z przeplywomierza chyba do pinu z sygnalem... zaraz zobacze ktory to.



Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » pn maja 08, 2006 15:26

Dorzuciłbyś stówkę lub dwie i miałbyś nowy sofcik w ECU. Obyś był zadowolony i nie żałował zakupu. W sumie jak chiptronic to firmowy ale za dużo złego słyszałem o boxach. Tak czy siak miłej jazdy życzę.



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pn maja 08, 2006 15:27

Trudno powiedziec, chyba pin 1 albo 6 (kabel czerwono/zielony albo czerwono/brazawy).

[ Dodano: 08 Maj 2006 15:28 ]
kris, a kto robi nowy soft za 600zl?



Awatar użytkownika
kubi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: wt mar 28, 2006 01:34
Lokalizacja: ?????????
Kontakt:

Post autor: kubi » pn maja 08, 2006 23:07

eee soft za 600 zł :?/ nic nie chce mowic ale za fajnie to nie pachnie a tym bardziej ze wszyscy sie cenia a chiptronic to niemiecka dobra firma cos jak PSI czy Koch . Box chiptronika jest chyba najlepszym boxem z wszystkich bo sie go dostraja do auta. Postawa mozna go w kazdej chwili zdemontowac a z softem juz nie :/ trzeba podjechac znowu do goscia a ten znowu szarpnie 50-100zl zaprzywrucenie programu standardowego. Zobaczymy jutro dringne do VTG i sie popytam jak z dostrojeniem i podłaczenie. o wszystkim opowie jak jezdzi na tym box-ksie.

Ps. Kazda modyfikacja odbija sie w jakis sposób na silniku, po fabryce sie nie poprawi niestety


350 tys. km i ciagle jedzie

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pn maja 08, 2006 23:15

kubi pisze:po fabryce sie nie poprawi niestety
Czemu nie? Ja mysle ze i fabryke sie poprawi, jasne ze im silniejszy silnik tym wieksze sily i zuzycie elementow mechanicznych, tak juz jest. Ale o poprawianiu fabryki - poczytaj:

http://chiptuning.boo.pl/



Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » pn maja 08, 2006 23:51

dziechu pisze:Czemu nie? Ja mysle ze i fabryke sie poprawi, jasne ze im silniejszy silnik tym wieksze sily i zuzycie elementow mechanicznych, tak juz jest. Ale o poprawianiu fabryki - poczytaj:
Dobrze mówisz dziechu. Firmy nie stawiiają nacisku tylko na moc w modelach seryjnych aut kompaktowych. Kierują się jeszcze normami czystości spalin itp. Większość aut fabrycznych można poprawić. Jeśli ktoś ma wyobraźnię to każde autko mu będzie wiernie służyć nawet to max wykręcone. Uważam że za boxa 500 to sporo. Fakt że można go wypiąć ale też nie znam osób które wgrywały oryginalny soft bo byli niezadowoleni. Kwestia tego co się wgrywa :satan:


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
kubi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: wt mar 28, 2006 01:34
Lokalizacja: ?????????
Kontakt:

Post autor: kubi » wt maja 09, 2006 00:36

Nie chodzi ze byli nie zadowolenie ale duzo osob przy odsprzedarzy samochu kieruje sie tym ze w aucie było cos smieniane a jak było to pewno było zyłowane (niestety taka jest rzeczywistosc) i szybciej sprzedac auto tak zwane dziewcze :D jak z fabryki niz auto po chip tuningu
Ps. Kazdy robi to co lubi ja postawiłem na boxa az tak mi na osiagach nie zalezy zeby urwac 0,5 sek do setki i 10 Nm wiecej a na boxie auto tez pojedzie i zawsze mozna go sprzedac

[ Dodano: 09 Maj 2006 00:37 ]
Nie chodzi ze byli nie zadowolenie ale duzo osob przy odsprzedarzy samochu kieruje sie tym ze w aucie było cos smieniane a jak było to pewno było zyłowane (niestety taka jest rzeczywistosc) i szybciej sprzedac auto tak zwane dziewcze :D jak z fabryki niz auto po chip tuningu
Ps. Kazdy robi to co lubi ja postawiłem na boxa az tak mi na osiagach nie zalezy zeby urwac 0,5 sek do setki i 10 Nm wiecej a na boxie auto tez pojedzie i zawsze mozna go sprzedac a softu jakos nie da rady obchnac chyba ze ma sie chipa na wymiane


350 tys. km i ciagle jedzie

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » wt maja 09, 2006 09:39

Kubi - a kto kaze ci przy sprzedazy mowic o tuningu silnika? Klient wsiada na jazde probna i jest zachwycony! Klienta trzeba 'wyczuc' - jednemu poprostu nic o tym nie wspominac, a dugiemu owszem, bo takie auto kupi wlasnie chetniej i nie straci kasy na to co sam by zrobil:) Wszystko zalezy od klienta.



Awatar użytkownika
kubi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: wt mar 28, 2006 01:34
Lokalizacja: ?????????
Kontakt:

Post autor: kubi » wt maja 09, 2006 11:24

tez fakt od klienta duzo zalezy, ale dziwne jest jak klekot ktory ma byc wolny przyspiesza szybciej od 2.0 16v :P :D


350 tys. km i ciagle jedzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 142 gości