Bierze olej!!!! po jezdzie na tylniej klapie sa widoczne
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Bierze olej!!!! po jezdzie na tylniej klapie sa widoczne
Cieknie mi olej w okolicach filtra!!! grrr dzis do mechanika jade. Ale jest jeszcze inny problem wrocilem z weekendu a na tylniej masce sa kropki po oleju i po przejechaniu 200km musialem dolac okolo 300ml oleju!!!!
CO MOZE BYC PRZYCZYNA!!!! przejechalem nim 320tys. km wszystko na bierzaco wymieniane (olej filtry paski) turbina mi glosniej zaczela gwizdac
CO MOZE BYC PRZYCZYNA!!!! przejechalem nim 320tys. km wszystko na bierzaco wymieniane (olej filtry paski) turbina mi glosniej zaczela gwizdac
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Re: Bierze olej!!!! po jezdzie na tylniej klapie sa widoczne
Jesli cieknie przy filtrze oleju to pewnie oring przy chlodnicy oleju do wymiany..wojtows pisze:Cieknie mi olej w okolicach filtra!!! grrr dzis do mechanika jade. Ale jest jeszcze inny problem wrocilem z weekendu a na tylniej masce sa kropki po oleju i po przejechaniu 200km musialem dolac okolo 300ml oleju!!!!
Zdejmij rure idaca od turbo i sprawdz czy zalana.. sladowe ilosci beda ale czy leje sie z niej..CO MOZE BYC PRZYCZYNA!!!! przejechalem nim 320tys. km wszystko na bierzaco wymieniane (olej filtry paski) turbina mi glosniej zaczela gwizdac
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Miałem ten sam problem (Olej na klapie bagażnika),tylko jeszcze połączony ze sporym dymieniem.Efektem była turbina do regeneracji. Sprawdź jak już ktoś pisał czy masz olej w kolanku gumowym pomiędzy turbiną a kolektorem ssącym.Większe ilości oliwy w tym miejscu świadczą o rozszczelnionej turbosprężarce
Wczoraj miałem ten sam problem, mianowicie kropelki n atylnej klapie. Okazało się że ciekł mi olej spod pokrywy zaworów i przy jeździe powietrze porywało go i zawijało na tylną klape, dokręcłem pokrywe i się skończyło. Najpierw uszczelnij filtr i zobacz czy coś się zmieni, a potem szukaj przecieków do komory spalania.
pozdrowienia el Kopyto
Słyszałeś pewnie o uszczelniaczach zaworowych a ja mówie o tych w turbinie. Jak wiadomo smarowana jest ona olejem i musi być jakoś uszczelniona więc i uszczelniacze muszą być. Jeśli chodzi o ich trwałość... to zależy od eksploatacji. Jak sie szanuje turbine to pośmiga ze 300tys. a jak nie to po kilku tys padnie. Ważne żeby nie przesadzać z obrotami zanim olej sie rozgrzeje i nie wyłączać silnika zaraz po skończeniu szybkiej jazdy tylko odczekać kilkanaście sekund żeby łopatki obracały sie wolnij i ostygły troszke. Prawda jest taka że w silnikach z turbiną to zazwyczaj ona jest powodem ubytku oleju przez jej uszczelniacze.Słyszałem kiedyś opinie że w dieslu uszczelniacze nie parcieją i nie pękają.
Zgadza się chodzi o uszczelniacze zaworowe. Uszczelnienie turbiny to po stronie ssącej i wydechowej wirnika znajdują się uszczelniacze(chyba) z mosiądzu.I faktycznie po pewnym czasie przestają spełniać swoją funkcję i puszczają olej.Jak po stronie ssącej to oliwa idzie do dolotu i dymy gotowe,ale należy także pamiętać że olej w dolocie nie koniecznie musi być spowodowany rozszczelnieniem turbinki.Wystarczy że jest za dużo oleju w odmie i turbinka wyssie całą oliwke i wepchnie do komory spalania i też dymy gotowe. Natomiast jak turbinka pusci na wydechu to i dymy za autem i oliwa kapiąca z wydechu. Ważne że jak się to komuś przytrafi żeby dobrego gościa od regeneracji trafił to turbinka jeszcze pośmiga.A koszt takiej imprezki to około 500pln.
Dobrze piszeszkos500 pisze:Zgadza się chodzi o uszczelniacze zaworowe. Uszczelnienie turbiny to po stronie ssącej i wydechowej wirnika znajdują się uszczelniacze(chyba) z mosiądzu.I faktycznie po pewnym czasie przestają spełniać swoją funkcję i puszczają olej.Jak po stronie ssącej to oliwa idzie do dolotu i dymy gotowe,ale należy także pamiętać że olej w dolocie nie koniecznie musi być spowodowany rozszczelnieniem turbinki.Wystarczy że jest za dużo oleju w odmie i turbinka wyssie całą oliwke i wepchnie do komory spalania i też dymy gotowe. Natomiast jak turbinka pusci na wydechu to i dymy za autem i oliwa kapiąca z wydechu. Ważne że jak się to komuś przytrafi żeby dobrego gościa od regeneracji trafił to turbinka jeszcze pośmiga.A koszt takiej imprezki to około 500pln.
on ma TDI i niema tego kolankael Kopyto pisze:Wczoraj miałem ten sam problem, mianowicie kropelki n atylnej klapie. Okazało się że ciekł mi olej spod pokrywy zaworów i przy jeździe powietrze porywało go i zawijało na tylną klape, dokręcłem pokrywe i się skończyło. Najpierw uszczelnij filtr i zobacz czy coś się zmieni, a potem szukaj przecieków do komory spalania.
bo weze ida bezposrednio do Intercoolera a nie do ssacego
sciagnij gumowy waz idacy do turbiny i zobacz czy sie niespocila turbina jak tak to powoli do wymiany szykuj kase
jak jezdzisz??gasisz go odrazu czy czekasz chwilke
pałujesz go czy raczej wykorzystujesz ??
moze dokrecic filtr oleju trzeba a nie wymieniac uszczeleczki??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 177 gości