[MK2] Nagle traci moc powyżej 3,2k obr
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[MK2] Nagle traci moc powyżej 3,2k obr
Witam i na wstępie piszę proszę nie usuwać tego tematu
Jestem świeżo upieczonym właścicielem golfa II
i mam problem taki iż autko traci chęć ciągnięcia od obrotów 3.2-3.4k na biegach 3 - 4 - 5 na 2 nie jestem pewien przynajmniej tak tego nie odczuwam.
Jest to nagle odczuwam na sobie że auto nie ciągnie:
przestaje ciągnąć po sekundzie zaczyna ciągnąć na sekundę i później już nie ciągnie znaczy ciągnie ale 4-6 razy wolniej obrotomierz wraz z prędkościomierzem można powiedzieć że stoi.
4bieg = vmax 140km/h + 5km/h po jakiś 30sekundach (przy 140 odczuwam ze auto nie ciągnie)
5bieg = vmax 145km/h + 5km/h po następnych 30sekundach (przy 145 przestaje ciągnąć)
Jest to denerwujący objaw bo jak chce wyprzedzić te 2 ukraińskie tiry jadące 80km/h to jednak trzeba z łapać to z 140km/h aby manewr nie wlókł się w nieskończoność.
Wymieniłem filtr paliwa + filtr powietrza.
Czytałem aby sprawdzić wężyki dochodzące do turbiny tylko które to są?
real foto:
prosił bym o zaznaczenie
Jaszcze jedno jak chce ruszyć energicznie to:
Wkręcam na obroty strzał sprzęgłem opony zapiszczą muł i się wkręca na obroty.
stojąc na wzniesieniu ruszając w dół tego problemu nie ma opony piszczą łapią przyczepność dwójka itd.
Jestem świeżo upieczonym właścicielem golfa II
i mam problem taki iż autko traci chęć ciągnięcia od obrotów 3.2-3.4k na biegach 3 - 4 - 5 na 2 nie jestem pewien przynajmniej tak tego nie odczuwam.
Jest to nagle odczuwam na sobie że auto nie ciągnie:
przestaje ciągnąć po sekundzie zaczyna ciągnąć na sekundę i później już nie ciągnie znaczy ciągnie ale 4-6 razy wolniej obrotomierz wraz z prędkościomierzem można powiedzieć że stoi.
4bieg = vmax 140km/h + 5km/h po jakiś 30sekundach (przy 140 odczuwam ze auto nie ciągnie)
5bieg = vmax 145km/h + 5km/h po następnych 30sekundach (przy 145 przestaje ciągnąć)
Jest to denerwujący objaw bo jak chce wyprzedzić te 2 ukraińskie tiry jadące 80km/h to jednak trzeba z łapać to z 140km/h aby manewr nie wlókł się w nieskończoność.
Wymieniłem filtr paliwa + filtr powietrza.
Czytałem aby sprawdzić wężyki dochodzące do turbiny tylko które to są?
real foto:
prosił bym o zaznaczenie
Jaszcze jedno jak chce ruszyć energicznie to:
Wkręcam na obroty strzał sprzęgłem opony zapiszczą muł i się wkręca na obroty.
stojąc na wzniesieniu ruszając w dół tego problemu nie ma opony piszczą łapią przyczepność dwójka itd.
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
[MK2] Nagle traci moc powyżej 3,2k obr
sprawdz wastegate byc moze sie otwiera wtedy kiedy nie trzeba...odłącz i zaslep wąż przy actuatorze"siłowniku"
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
[MK2] Nagle traci moc powyżej 3,2k obr
Tylko wtedy ciśnienie doładowania poważnie wzrośnie i sprężarka pompuje ponad swoje siły. Sprawdź czy masz zawór bezpieczeństwa (na kolektorze ssącym z lewej strony). Jeśli masz, to pewnie WG zapieczone i ci się otwiera upuszcząjąc nadmiar ciśnienia. I turbo dmucha w atmosferę zamiast w silnik
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
[MK2] Nagle traci moc powyżej 3,2k obr
Napisałem tylko o potencjalnym ryzyku. Problem występuje na wysokich biegach i niemałych obrotach. Z zamkniętym WG sprężarka dmuchnie wtedy sporo, a w takich warunkach musi sprawdzić.
Re: [MK2] Nagle traci moc powyżej 3,2k obr
Sprawdź czy masz zawór bezpieczeństwa (na kolektorze ssącym z lewej strony)
skęć go bardziej bo prawdopodobnie puszcza przy nadmiernym dmuchnięciu przez turbinę.
skęć go bardziej bo prawdopodobnie puszcza przy nadmiernym dmuchnięciu przez turbinę.
Re: [MK2] Nagle traci moc powyżej 3,2k obr
bo tylko wtedy turbo dmucha najwydajniej, za wydajnie dla zaworu na kolektorze który spuszcza powietrze i moc automatycznie od strzała spada.Q_mac pisze:Napisałem tylko o potencjalnym ryzyku. Problem występuje na wysokich biegach i niemałych obrotach.
z tego co widac na zdjeciu to nie jest to turbina T2 tylko większe, które nie wstaje od razu tylko potrzebuje trochę czasu na pełne dmuchnięcie więc problem wystepuje na wysokich obrotach i na pełnym (niedoszłym) dmuchaniu.
na niskch obrotach problem nie występuje ponieważ turbina nie jest w stanie nadmuchać do końca ze względu na krótkie przełożenie niskiego biegu. jak ci ma wstać i napompowac jak od razu wrzucasz dwójkę - to oczywiste.
[MK2] Nagle traci moc powyżej 3,2k obr
nie rozumiem gdzie co mam zrobić to moje pierwsze auto a z silnikami nie miałem do czynienia nigdy poza komarami, jawkami, wsk.
A nie chce czegoś uszkodzić bo kasy nie mam dużo
rozumiem ze mam kręcić śróbką dużą na płaski śrubokręt która się znajduję na tym czarnym czymś(zaworze?) w którą stronę i ile?
http://img16.allegroimg.pl/photos/orygi ... 2445656775" onclick="window.open(this.href);return false;
A nie chce czegoś uszkodzić bo kasy nie mam dużo
rozumiem ze mam kręcić śróbką dużą na płaski śrubokręt która się znajduję na tym czarnym czymś(zaworze?) w którą stronę i ile?
http://img16.allegroimg.pl/photos/orygi ... 2445656775" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
[MK2] Nagle traci moc powyżej 3,2k obr
Generalnie chodzi o to żeby nie blokować tego zaworu, bo z jakiegoś powodu on działa. Więc:
-ktoś podnosił ciśnienie na turbinie (wątpię)
-zawór wastegate się zaciął i turbina pompuje za wiele (lub nawet maks.) Trzeba WG wykręcić sprawdzić, ew. rozruszać
Jak nie zamierzasz modzić to zostaw zawór bezpieczeństwa w spokoju a przyglądnij się WG (masa tematów na forum). Jak zamierzasz, to wpierw załatw sprawę przeładowania i dopiero wtedy zablokuj zawór bezpieczeństwa. Tak czy siak przydałoby się podpiąć manometr i sprawdzić jak turbo ładuje.
-ktoś podnosił ciśnienie na turbinie (wątpię)
-zawór wastegate się zaciął i turbina pompuje za wiele (lub nawet maks.) Trzeba WG wykręcić sprawdzić, ew. rozruszać
Jak nie zamierzasz modzić to zostaw zawór bezpieczeństwa w spokoju a przyglądnij się WG (masa tematów na forum). Jak zamierzasz, to wpierw załatw sprawę przeładowania i dopiero wtedy zablokuj zawór bezpieczeństwa. Tak czy siak przydałoby się podpiąć manometr i sprawdzić jak turbo ładuje.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[MK2] Nagle traci moc powyżej 3,2k obr
Ja Ciebie 2 razy prosiłem o nie pisanie nowych tematów,gdy takowe były poruszane i nawet podsuwałem Ci linki z pokrewnymi tematami!Kejpi pisze:proszę nie usuwać tego tematu
Jeżeli liczyłeś na moją sklerozę,to się przeliczyłeś!
Warn!
Biorąc pod uwagę,że kilku chłopaków już się tutaj trochę udzieliło,temat Ci zostawię,ale Ty masz profil pokolorowany
[MK2] Nagle traci moc powyżej 3,2k obr
wiem ze sa tematy PODOBNE i je czytałem ale nie pasują dokładnie do mojego problemu, a są pozamykane aby w nich się dopytać
Dodam jeszcze i dziwne ze zapomniałem to napisać iz samochód bardzo dymi po wcisnieciu gazu czy to na luzie czy na biegu
Dodam jeszcze i dziwne ze zapomniałem to napisać iz samochód bardzo dymi po wcisnieciu gazu czy to na luzie czy na biegu
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[MK2] Nagle traci moc powyżej 3,2k obr
Kejpi pisze:wiem ze sa tematy PODOBNE i je czytałem ale nie pasują dokładnie do mojego problemu, a są pozamykane aby w nich się dopytać
Weź z 10 razy przeczytaj pkt.2 regulaminu,bo bzdury piszesz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 143 gości