Problemy po wymianie rozrządu tdi
: ndz cze 24, 2012 22:35
Witam,
Jestem szczęśliwym posiadaczem vw golf IV z silnikiem axr 101 km. Moje problemy zaczeły się po wymianie rozrządu- najpierw golfik kopcił-mechanior stwierdził,że pasek przeskoczył, więc ustawił go i pojechałem do domu. Niestety samochód na drugi dzień w ogóle nie zapalił...Zaciągnąłem więc go do mechanika tego co rozrząd wymieniał, ale ten nie potrafił powiedzieć co jest. W końcu okazało się, że to czujnik położenia wału (po odłączeniu palił normalnie). I tutaj pojawia się moje pytanie, czy mógł być to ten czujnik?Czy po prostu skopana wymiana rozrządu? Dodam jeszcze, że od tego czasu czuć zapach ropy obok samochodu i niestety w zbiorniczku wyrównawczym pojawiły się krople oleju. Z góry dziękuje za wszelkie podpowiedzi.
Jestem szczęśliwym posiadaczem vw golf IV z silnikiem axr 101 km. Moje problemy zaczeły się po wymianie rozrządu- najpierw golfik kopcił-mechanior stwierdził,że pasek przeskoczył, więc ustawił go i pojechałem do domu. Niestety samochód na drugi dzień w ogóle nie zapalił...Zaciągnąłem więc go do mechanika tego co rozrząd wymieniał, ale ten nie potrafił powiedzieć co jest. W końcu okazało się, że to czujnik położenia wału (po odłączeniu palił normalnie). I tutaj pojawia się moje pytanie, czy mógł być to ten czujnik?Czy po prostu skopana wymiana rozrządu? Dodam jeszcze, że od tego czasu czuć zapach ropy obok samochodu i niestety w zbiorniczku wyrównawczym pojawiły się krople oleju. Z góry dziękuje za wszelkie podpowiedzi.