Problem z mocą po naprawie pompy wtryskowej mk4
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z mocą po naprawie pompy wtryskowej mk4
Witam
chciałbym aby ktoś mi pomógł może ktoś miał taki problem
ostatnio jadąc swoim gofrem odczułem znaczny spadek mocy oraz mocne stukanie pod maską, podpiety został komp okazało sie kąt wtrysku 23. diagnoza pompa wtryskowa. robiona głowiczka element odpowiadający za kąt wtrysku oraz czyszcony nastawnik ale to nie wszystko po złożeniu auto nie ma takieogo kopa jak wczesniej. do 140 jeszcze jakos jedzie później praktycznie nnie czuć przyśpieszenia doładowanie turbiny jest prawidłowe przepływka też filtr paliwa zmieniony. możliwe ze pompa została źle zrobiona??? prosze o pomoc dzięki.
chciałbym aby ktoś mi pomógł może ktoś miał taki problem
ostatnio jadąc swoim gofrem odczułem znaczny spadek mocy oraz mocne stukanie pod maską, podpiety został komp okazało sie kąt wtrysku 23. diagnoza pompa wtryskowa. robiona głowiczka element odpowiadający za kąt wtrysku oraz czyszcony nastawnik ale to nie wszystko po złożeniu auto nie ma takieogo kopa jak wczesniej. do 140 jeszcze jakos jedzie później praktycznie nnie czuć przyśpieszenia doładowanie turbiny jest prawidłowe przepływka też filtr paliwa zmieniony. możliwe ze pompa została źle zrobiona??? prosze o pomoc dzięki.
--DYMEK--
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Problem z mocą po naprawie pompy wtryskowej mk4
Jaka jest ustawiona dawka na nastawniku i jaki jest kąt wtrysku ?
Problem z mocą po naprawie pompy wtryskowej mk4
kąt wtrysku jest ustawiony na 3.9 - 4.0 wracając do tego bo nie dopisałem kąt sie sam przestawił bo po podpięciu pod kompa pokazał 7 ustawione znowu na 3.9 -4.0 i po wekendzie mam podjechać na sprawdzenie. rorząd jest ok koło na wale tez nie ma luzu a co do dawki to do końca nie wiem ale jak dał mi większa to też nic nie dało.
--DYMEK--
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Problem z mocą po naprawie pompy wtryskowej mk4
To chyba dotyczy dawki paliwa na nastawniku... kąt wtrysku powinien być w okolicach 50...dymel1984 pisze:kąt wtrysku jest ustawiony na 3.9 - 4.0
Problem z mocą po naprawie pompy wtryskowej mk4
to na kompie ma pokoza c 50 stopni???? to czemu jak było 23 była metaliczna praca może 5.0??
--DYMEK--
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Problem z mocą po naprawie pompy wtryskowej mk4
dymel1984
Nie wiem z jakiego programu korzysta Twój mechanik, skoro nie masz sam kompa, to trudno będzie tu cokolwiek poradzić, zapłaciłeś mechanikowi za usługę niech doprowadzi auto do stanu właściwego. Ustawienie kąta wtrysku jest opisane na forum, dawka paliwa też.
Nie wiem z jakiego programu korzysta Twój mechanik, skoro nie masz sam kompa, to trudno będzie tu cokolwiek poradzić, zapłaciłeś mechanikowi za usługę niech doprowadzi auto do stanu właściwego. Ustawienie kąta wtrysku jest opisane na forum, dawka paliwa też.
Barak podstaw aby to potwierdzić, już nie raz użytkownicy pisali, że jest ok, a w logach była lipa..dymel1984 pisze:doładowanie turbiny jest prawidłowe przepływka też
Problem z mocą po naprawie pompy wtryskowej mk4
możliwe jest ze po naprawie pompy logi sie posypały??
a jeszcze jedno dlaczego kat sie mógł przestawić?
a jeszcze jedno dlaczego kat sie mógł przestawić?
--DYMEK--
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Problem z mocą po naprawie pompy wtryskowej mk4
dymel1984 pisze:możliwe jest ze po naprawie pompy logi sie posypały??
a jeszcze jedno dlaczego kat sie mógł przestawić?
Taaaa ...i te pytania powinieneś skierować również do niego ,skoroitaliano_83 pisze: zapłaciłeś mechanikowi za usługę niech doprowadzi auto do stanu właściwego.
dymel1984 pisze:ja nie mam kompa mechanik to ogarnia
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Problem z mocą po naprawie pompy wtryskowej mk4
Możliwe że coś się dzieje z przestawieniem początku wtrysku(suwak na dole pompy) - należałoby sprawdzić przy różnych obrotach.dymel1984 pisze:a jeszcze jedno dlaczego kat sie mógł przestawić?
Jeszcze jedno:
Dość często naprawa pompy pociąga za sobą naprawę wtrysków - praktycznie dowiedzione.
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
Problem z mocą po naprawie pompy wtryskowej mk4
Dość często naprawa pompy pociąga za sobą naprawę wtrysków - praktycznie dowiedzione
niby tak ale skoro przed robieniem pompy chulało jak trzeba a teraz jest słaby to nie wierze w to. w tygodniu ma jeszcze to ogarnąć bede chciał aby wstawił drugą pompe i sprawdził na innej.
niby tak ale skoro przed robieniem pompy chulało jak trzeba a teraz jest słaby to nie wierze w to. w tygodniu ma jeszcze to ogarnąć bede chciał aby wstawił drugą pompe i sprawdził na innej.
--DYMEK--
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Problem z mocą po naprawie pompy wtryskowej mk4
Zdanie to właśnie się powtarza - przed było OK a po naprawie pompy ....zrobione wtryski i jest OK.dymel1984 pisze:niby tak ale skoro przed robieniem pompy chulało jak trzeba a teraz jest słaby to nie wierze w to.
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
Problem z mocą po naprawie pompy wtryskowej mk4
pod koniec tygodnia mykam do mechanika zobaczymy co powie
--DYMEK--
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 179 gości