N75

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

marcinmk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 12:21
Lokalizacja: polska

N75

Post autor: marcinmk » pn maja 01, 2006 21:25

/witam /jak sprawdzic czy /N75 działa??? Prosze o szybka odp!!! Dzieki!!
Dzis podpielem do kompa wykazalo blad podcisnienia,ale nie bylo nic napisane że to N75?
Pamietam kiedys jak wszystko bylo ok to N75 cykal teraz nie cyka? czy to swiadczy ze jest zepsuty??


Jeszcze koles mi dzis powiedzial że nawalilo regulator cisnienia czy cos takiego on jest przy turbinie wchodzi do tego niebieski przewod ktory leci od N75 czy to moze byc to??
Ostatnio zmieniony pn maja 01, 2006 21:56 przez marcinmk, łącznie zmieniany 2 razy.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn maja 01, 2006 21:46

Wypnij go i zobacz jak sie auto zachowuje. Jesli tak samo znaczy ze nie dziala.. A najlepiej to podmienic z innego auta. Ale niekoniecznie bedzie to N75. Moze byc wina po stronie wezykow idacych do niego.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

marcinmk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 12:21
Lokalizacja: polska

Post autor: marcinmk » pn maja 01, 2006 21:58

ale jak wypne N75 to napewno nie bedzie dobrze chodzil bo N75 steruje powietrzem i dawka paliwa?



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn maja 01, 2006 22:07

marcinmk pisze:ale jak wypne N75 to napewno nie bedzie dobrze chodzil bo N75 steruje powietrzem i dawka paliwa?
No nie bedzie dobrze chodzil, bedzie mul ;) jak SDI.. N75 ogranicza cisnienie doladowania..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pn maja 01, 2006 22:32

Ja wymontowałem N75 podłączyłem sprężone powietrze i podałem napięcie 12v zaworek się przesterował , Moje pytanie czy jest dobry?????????


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości