Strona 1 z 1
tarcze hamulcowe golf 4 TDI
: pn maja 01, 2006 17:25
autor: jacekkudla
Witam
Mam golfa 4 1,9 TDI po zmianie softa na 150 KM, generealnie prócz wymiany przepływomierza i niedawno sprzęgła, co z bólem ale jednak akceptuje
mam problem z tarczami hamulcowymi. Wymieniłem w sierpniu zeszłego roku i teraz s a znowu do wymiany 9zwichrowały się i biją), czy u Was też się tak dzieje?? jakie proponujecie zakupić by uniknąć wymiany co pół roku???
Czy nikto ostatnio nie wymieniał na jakieś solidne??? w ciągu pół roku to nawet ranty się na nich nie zrobiły.
Czy ktoś może polecić jaką dobrą firmę??
: śr cze 21, 2006 16:35
autor: Johny1984
wiesz, po zmianie programu na wyższy lub swapie należy zmienić układ hamulcowy na wydajniejszy....
a może wjechałeś na rozgrzanych tarczach w kałuże??? czasem tarcze się wichrują od zimnej wody i gorących hamulców
pzdr
: czw cze 22, 2006 15:06
autor: Imbrykus
Kup sobie Brembo MAX koszt 400 zł za komplet na oś. Więcej mocy=więcej ciepła...
: czw cze 22, 2006 19:26
autor: Johny1984
Imbrykus pisze:Więcej mocy=więcej ciepła...
i potrezebaq wydajniejszych hamulcy... albo takie same tylko lepsze....
masło maślane wyszło....
pzdr
: czw cze 22, 2006 20:16
autor: Corvax
przestrzegac procedury waymiany tarcz i nalezycie obchodzic sie z hamulcami - ja polecam Brembo Max, choc sa rózne opinie, ewentualnie ATE Power Discs (nacinane) do tego klocki Ferodo DS Performance - zupełnie inny standard hamowania
Co do zakupu polecic moge jak zawsze
http://hamulce.net/
: czw cze 22, 2006 21:01
autor: Imbrykus
To ci powiem, że są drodzy.
: czw cze 22, 2006 23:42
autor: Corvax
Mozliwe, ja mam rabat
: pt cze 23, 2006 02:09
autor: Kapibara
Corvax pisze:przestrzegac procedury waymiany tarcz i nalezycie obchodzic sie z hamulcami - ja polecam Brembo Max, choc sa rózne opinie, ewentualnie ATE Power Discs (nacinane) do tego klocki Ferodo DS Performance - zupełnie inny standard hamowania
bardzo dobry zestawik, do tego jeszcze plyn hamulcowy i bodajrze prz3ewody i ma sie naprawde dobrze hmujaca bestie
: pt cze 23, 2006 22:07
autor: Johny1984
Kapibara pisze:bardzo dobry zestawik, do tego jeszcze plyn hamulcowy i bodajrze prz3ewody i ma sie naprawde dobrze hmujaca bestie
przy takich obciążeniach potrzeba czegoś tak mocnego
pzdr
: sob sty 09, 2010 15:47
autor: prezesjasko
Nie no to jest jakaś bzdura z tym wjeżdżaniem w wodę. Zawsze na forum znajdzie się ktoś kto zaraz w drugim poście odpisuje, że pewnie wjechałeś w wodę. Dajcie sobie już z tymi radami z wjeżdżaniem w kałuże. Przecież nie jeździmy autami po dnie oceanu!
Ja miałem już 2x ATE 2x Brembo wszystkie są na 1500km góra 3tyś i się wichrują. Mam GIV TDi AJM hamulce po prostu nie dają rady. Nie wiem co już mam tam założyć. Zaciski regenerowane, łożyska nowe a hankle jak się gna tak się gna dalej.
: sob sty 09, 2010 15:55
autor: Kulon
Kapibara pisze:
bardzo dobry zestawik, do tego jeszcze plyn hamulcowy i bodajrze prz3ewody i ma sie naprawde dobrze hmujaca bestie
napewno nie przy 150KM
Corvax pisze:ja polecam Brembo Max, choc sa rózne opinie, ewentualnie ATE Power Discs (nacinane)
według mojej opini brembo max są lepsze - teraz ścieram power discki ale mam wrażenie że brembo były lepsze - faktem jest też to że jak jeździłem na zestawie brembo to auto miało 100km - teraz jest ponad 150km
prezesjasko pisze:Nie wiem co już mam tam założyć. Zaciski regenerowane, łożyska nowe a hankle jak się gna tak się gna dalej.
no to faktycznie masz jakiś problem - może kwestia zahartowania od nowości, lub masz wadę fabryczną tłoczka - tak były takie w pewnym momenie w skodach - tłoczki miały za duże parcie i wyginały tarcze w pewnym okresie czasu
zawsze jest rozwiązanie: zamiana na zestaw 312/256 - spokojnie wystarczy do 200KM