Strona 1 z 1
Golf 2 1.6 ile KM ?? Uszczelka
: pn cze 11, 2012 13:22
autor: Developers
Witam!!
Chcę zakupić uszczelkę pod głowicę i mam problem ponieważ są 3 rodzaje uszczelek i nie wiem która by pasowała do mnie mam w dowodzie wbite 1.6 TD 1990r 51kw czyli 70KM. Jak sprawdzić że akurat, że on ma 70 KM ?? Jakieś oznaczenia na silniku gdzie mogę znaleźć ?? Znalazłem coś takiego
Golf 2 1.6 ile KM ?? Uszczelka
: pn cze 11, 2012 13:35
autor: arwam
załóż na trzy karby uszczelkę od 1.9TD i bedzie malina. metalowa to nie wydmucha
Golf 2 1.6 ile KM ?? Uszczelka
: pn cze 11, 2012 13:46
autor: Developers
znalazłem to coś na silniku
JR to czyli uszczelka jaka by się na dawała 1,2 czy z 3 otworami ?
Golf 2 1.6 ile KM ?? Uszczelka
: pn cze 11, 2012 13:56
autor: faradek
Uszczelkę dobiera się na podstawie wystawania tłoków z bloku, a nie mocy silnika. Daj taką jak była wcześniej.
Golf 2 1.6 ile KM ?? Uszczelka
: pn cze 11, 2012 14:07
autor: Developers
GOLF II (19E, 1G1)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
1.6 D 40 54 1588 4 08-1983 10-1991 JP
1.6 TD 44 60 1589 4 08-1989 10-1991 1V
1.6 TD 51 70 1588 4 08-1983 10-1991 JR
1.6 TD 59 80 1588 4 04-1989 10-1991 RA, SB
Ilosć otworów 1
Mój silnik to bedzie
1.6 TD 51 70 1588 4 08-1983 10-1991 JR
czyli uszczelka ma mieć 1 otwór. czy marka uszczelki 4MAX o grubości 1.53mm jest dobra??
Jednak na Allegro nie będę zamawiał uszczelki tylko pomyślałem, że lepiej dołożyć te 10 zł kupić lepszą uszczelkę marki Erling sprawdzona firma i nie mam co kombinować. Mechanik ściągnie głowicę wezmę głowicę do planowania a przy okazji uszczelkę pojadę kupię i nie powinno być wtedy problemu
Golf 2 1.6 ile KM ?? Uszczelka
: wt lip 24, 2012 22:48
autor: Developers
Silnik po remoncie uszczelka rozrząd wymieniony itp i jeździ golfina
Można zamknąć.
Golf 2 1.6 ile KM ?? Uszczelka
: śr lip 25, 2012 06:42
autor: Michał_1977
Developers pisze:Mój silnik to bedzie
1.6 TD 51 70 1588 4 08-1983 10-1991 JR
czyli uszczelka ma mieć 1 otwór.
To ja Ci powiadam,że mam,a w zasadzie miałem,i miał uszczelkę z 3 karbami.
Mierzyłeś wystawanie tłoków ponad blok,tak jak Ci radził
faradek?
Jeżeli tak nie zrobiłeś,to popełniłeś błąd dobierając uszczelkę na pałę
Ustawia się tłoki idealnie w GMP,kładzie się liniał na tłoku i szczelinomierzem mierzy się szczelinę między liniałem a blokiem silnika.Na podstawie uzyskanego pomiaru dobiera się odpowiednią uszczelkę.
Developers pisze:Można zamknąć.
Jedynie z tym się mogę zgodzić...