Golf 2 1.6 ile KM ?? Uszczelka

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 593
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Golf 2 1.6 ile KM ?? Uszczelka

Post autor: Developers » pn cze 11, 2012 13:22

Witam!!

Chcę zakupić uszczelkę pod głowicę i mam problem ponieważ są 3 rodzaje uszczelek i nie wiem która by pasowała do mnie mam w dowodzie wbite 1.6 TD 1990r 51kw czyli 70KM. Jak sprawdzić że akurat, że on ma 70 KM ?? Jakieś oznaczenia na silniku gdzie mogę znaleźć ?? Znalazłem coś takiego

ObrazekObrazekObrazek


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

arwam

Golf 2 1.6 ile KM ?? Uszczelka

Post autor: arwam » pn cze 11, 2012 13:35

załóż na trzy karby uszczelkę od 1.9TD i bedzie malina. metalowa to nie wydmucha



Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 593
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Golf 2 1.6 ile KM ?? Uszczelka

Post autor: Developers » pn cze 11, 2012 13:46

znalazłem to coś na silniku

JR to czyli uszczelka jaka by się na dawała 1,2 czy z 3 otworami ?

Obrazek


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

Awatar użytkownika
faradek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: wt wrz 08, 2009 23:07

Golf 2 1.6 ile KM ?? Uszczelka

Post autor: faradek » pn cze 11, 2012 13:56

Uszczelkę dobiera się na podstawie wystawania tłoków z bloku, a nie mocy silnika. Daj taką jak była wcześniej.



Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 593
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Golf 2 1.6 ile KM ?? Uszczelka

Post autor: Developers » pn cze 11, 2012 14:07

GOLF II (19E, 1G1)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
1.6 D 40 54 1588 4 08-1983 10-1991 JP
1.6 TD 44 60 1589 4 08-1989 10-1991 1V
1.6 TD 51 70 1588 4 08-1983 10-1991 JR
1.6 TD 59 80 1588 4 04-1989 10-1991 RA, SB

Ilosć otworów 1

Mój silnik to bedzie
1.6 TD 51 70 1588 4 08-1983 10-1991 JR
czyli uszczelka ma mieć 1 otwór. czy marka uszczelki 4MAX o grubości 1.53mm jest dobra??

Jednak na Allegro nie będę zamawiał uszczelki tylko pomyślałem, że lepiej dołożyć te 10 zł kupić lepszą uszczelkę marki Erling sprawdzona firma i nie mam co kombinować. Mechanik ściągnie głowicę wezmę głowicę do planowania a przy okazji uszczelkę pojadę kupię i nie powinno być wtedy problemu :)


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 593
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Golf 2 1.6 ile KM ?? Uszczelka

Post autor: Developers » wt lip 24, 2012 22:48

Silnik po remoncie uszczelka rozrząd wymieniony itp i jeździ golfina ;) Można zamknąć.


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf 2 1.6 ile KM ?? Uszczelka

Post autor: Michał_1977 » śr lip 25, 2012 06:42

Developers pisze:Mój silnik to bedzie
1.6 TD 51 70 1588 4 08-1983 10-1991 JR
czyli uszczelka ma mieć 1 otwór.
:panna: :panna: :panna:
To ja Ci powiadam,że mam,a w zasadzie miałem,i miał uszczelkę z 3 karbami.
Mierzyłeś wystawanie tłoków ponad blok,tak jak Ci radził faradek?
Jeżeli tak nie zrobiłeś,to popełniłeś błąd dobierając uszczelkę na pałę :chytry:
Ustawia się tłoki idealnie w GMP,kładzie się liniał na tłoku i szczelinomierzem mierzy się szczelinę między liniałem a blokiem silnika.Na podstawie uzyskanego pomiaru dobiera się odpowiednią uszczelkę.
Developers pisze:Można zamknąć.
Jedynie z tym się mogę zgodzić...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 169 gości