AJM - Dymi na siwo zimny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
AJM - Dymi na siwo zimny
Pacjent jak w temacie.
Po zapaleniu rano dymi na szaro-niebiesko, spaliny mają gryzący zapach (jakby nie dopalona ropa, coś jak w starach )
Po zagrzaniu silnika dymienie ustaje, przy niskich temperaturach efekt dymienia jeszcze większy?
Moje pytanie jak się za to zabrać?? Świece mam dobre, czujnik temperatury OK.
Doszukałem się w necie dwóch przypadków gdzie winą dymienia były skrzywione korbowody, dlatego zastanawiam się czy ściągać głowice bo u mnie sytuacja jest taka sama. Nie mam jak sprawdzić na którym cylindrze tak dymi bo kolektor jest razem z turbiną :/ i nie da się go zdjąć tak by odpalić auto.
Ktoś ma jakieś pomysły?
Po zapaleniu rano dymi na szaro-niebiesko, spaliny mają gryzący zapach (jakby nie dopalona ropa, coś jak w starach )
Po zagrzaniu silnika dymienie ustaje, przy niskich temperaturach efekt dymienia jeszcze większy?
Moje pytanie jak się za to zabrać?? Świece mam dobre, czujnik temperatury OK.
Doszukałem się w necie dwóch przypadków gdzie winą dymienia były skrzywione korbowody, dlatego zastanawiam się czy ściągać głowice bo u mnie sytuacja jest taka sama. Nie mam jak sprawdzić na którym cylindrze tak dymi bo kolektor jest razem z turbiną :/ i nie da się go zdjąć tak by odpalić auto.
Ktoś ma jakieś pomysły?
-
- Mały gagatek
- Posty: 83
- Rejestracja: sob sie 13, 2011 12:05
- Lokalizacja: Limanowa
AJM - Dymi na siwo zimny
kolega nic nie pisze że silnik nie równo pracuje czy coś w tym stylu.. może to banalne ale jest normalnym to że przy zimnym układzie wydechowym bedzie dymił na biało. tworzy się para wodna a mieszając się ze spalinami może robić właśnie taki efekt, tym bardziej efekt będzie się nasilał im niższa temperatura.. pozdro
-
- Mały gagatek
- Posty: 83
- Rejestracja: sob sie 13, 2011 12:05
- Lokalizacja: Limanowa
AJM - Dymi na siwo zimny
myślę że coś tu jest na wyrost powiedziane.. gdyby korby miał krzywe pewnie miałby problem w ogóle z odpaleniem...
AJM - Dymi na siwo zimny
sugeruje się tym tematem: http://www.a6klub.pl/c5-19-tdi-ajm-kopc ... dc8beac169" onclick="window.open(this.href);return false;
z samochodem jest wszystko ok po zagrzaniu, synchronizacja wałka wacha się międy 0 a 0,6
ciągnie jak wściekły, wyczyściłem kierowniczki na turbinie
przez pierwsze 5 s nierówno pracuje potem obroty sie wyrównują
natomiast nie jest to skraplająca się para wodna, bo dymi bardzo dużo, po rozgrzaniu dymienie ustaje całkowicie
Zrobiłem logi, zrobione przy wyłączonych wszystkich odbiornikach na wolnych obrotach.
Log (0 - 000)
Log (1 - 000)
Log (2 - 001,003,007)
Log (3 - 011)
Log (4 - 005,011,013)
Może ktoś je ocenić?
z samochodem jest wszystko ok po zagrzaniu, synchronizacja wałka wacha się międy 0 a 0,6
ciągnie jak wściekły, wyczyściłem kierowniczki na turbinie
przez pierwsze 5 s nierówno pracuje potem obroty sie wyrównują
natomiast nie jest to skraplająca się para wodna, bo dymi bardzo dużo, po rozgrzaniu dymienie ustaje całkowicie
Zrobiłem logi, zrobione przy wyłączonych wszystkich odbiornikach na wolnych obrotach.
Log (0 - 000)
Log (1 - 000)
Log (2 - 001,003,007)
Log (3 - 011)
Log (4 - 005,011,013)
Może ktoś je ocenić?
AJM - Dymi na siwo zimny
Witam .Mam Golfa 1,9 TDI z silnikiem ASV.Miałem taki sam problem a winny był 4 wtrysk.Na niskich obrotach nie miał takiego ciśnienia jak powinien i po prostu przy starcie zalewał go przez co kopcił i puszczał dość sporą chmurę gryzącego aż dymu.
Tak Gorąco a Ty w Golfie ?! ;D
AJM - Dymi na siwo zimny
no właśnie licze na to, że ktoś kumaty zobaczy moje logi i powie co jest, jak się pompki mają?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 142 gości