Przepływomierz w 1.9 TDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Mariusz D.
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
Lokalizacja: Katowice

Przepływomierz w 1.9 TDI

Post autor: Mariusz D. » ndz kwie 30, 2006 11:00

Witam

Mam pytanie, wydaje mi się że pada mi przepływomierz w moim golfie, bo zrobił się jakiś taki słaby i muł, jadę jutro do kolegi podpiąć go pod Vaga i to sie wtedy okaże, Ale moje pytanie jest następujące co się stanie jak odepnę teraz kostkę od przepływomierza???

Czy po wymianie trzeba skasować błedy na kompie czy nie?

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz kwie 30, 2006 11:02

jak odepniesz to nic sie nie stanie, jesli rzeczywiscie pada powinno byc ciut lepiej ale bez rewelacji,


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Razal » ndz kwie 30, 2006 14:43

Adamm pisze:jak odepniesz to nic sie nie stanie, jesli rzeczywiscie pada powinno byc ciut lepiej ale bez rewelacji,
Dokładnie - może być tylko ciut lepiej :) Niektórzy tak diagnozują padnięcie przepywki ;)

Pozdroo :pub:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » pn maja 01, 2006 12:22

To może być nie przepływka, lecz zawór magnetyczny o oznaczeniu N75. W 1Z awaria zaworka objawiała sie brakiem ciągu od około 2000 obrotów. Na początku myślałem też, że to przepływka, ale okazało się, że to ten zawór. W VW nowy oryginał kosztuje około 28 Euro. Po wymianie ciągnie jak powinien.



Mariusz D.
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Mariusz D. » pn maja 01, 2006 13:47

1 6 D czy to też wyjdzie na kompie??????? Jeżeli ten zaworek??????

Piozdrawiam i dzięki za odpowiedż. :pub:

[ Dodano: Pon Maj 01, 2006 18:22 ]
Jak odpiąłem wtyczkę z przepływomierza to było jeszcze gorzej, zero prawie mocy, to może nie przepływka ttylko ten zaworek N75?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn maja 01, 2006 19:13

n-75 objawia sie mulem na 4 i 5 biegu bo turbina nie pompuje jak trzeba, a jesli mul jest od samego dolu to raczej nie n-75.

ja przy takim problemie (z n-75) moglem rozpedzac spokojnie auto do 120 z problemami do 140 ale ani ciut wiecej.

z tym ze to nie musi byc tez n-75 bo u mnie to byly popekane wezyki idace do niego. zreszta ten temat byl juz wiele razy poruszany na forum


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Razal » pn maja 01, 2006 20:06

Adamm pisze:n-75 objawia sie mulem na 4 i 5 biegu bo turbina nie pompuje jak trzeba, a jesli mul jest od samego dolu to raczej nie n-75.

ja przy takim problemie (z n-75) moglem rozpedzac spokojnie auto do 120 z problemami do 140 ale ani ciut wiecej.

z tym ze to nie musi byc tez n-75 bo u mnie to byly popekane wezyki idace do niego. zreszta ten temat byl juz wiele razy poruszany na forum
Właśnie - był poruszany wiele razy :hmm:

TUTAJ

TUTAJ

TUTAJ

Powodzenia i miłej lektury :pub:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

seweryn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt maja 19, 2006 19:23
Lokalizacja: czerwionka -leszczyny

Post autor: seweryn » ndz maja 28, 2006 17:57

wiecie mam podobny problem 120 wczoraj 140 i to wszystko iuczsem szarpie mechanik chce coś wymieniać przy pompie za 1000 no nie wiem jestem troche młody może chce mnie naciągnąć poradzcie coś



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Razal » ndz maja 28, 2006 20:57

seweryn pisze:wiecie mam podobny problem 120 wczoraj 140 i to wszystko iuczsem szarpie mechanik chce coś wymieniać przy pompie za 1000 no nie wiem jestem troche młody może chce mnie naciągnąć poradzcie coś
Mechanikowi pewnie chodzi o nastawnik pompy :hmm:

Ja bym na Twoim miejscu poprosił jeszcze o diagnoze VAG'iem chyba, że mechanik jest na tyle dobrym fachowcem, że rozpoznaje to swoją intuicją ;) Głupio by było wywalić 1000 i jakby się miało okazać, że "bez zmian" :hmm:

Pozdrooooo


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz maja 28, 2006 21:24

pod wawka koszt zrobienia (czyszczenia) nastawnika to koszt 500 zl

za 800 chcieli mi wymienic na druga pompe, wiec ten 1000 zl to lekka przesada.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości