Strona 1 z 1
Znowu uszczelka pod głowicą?
: ndz cze 03, 2012 14:20
autor: Duchu
Pacjent to golf ASZ z przebiegiem ponad 300k km, w pazdzierniku została wymieniona uszczelka pod głowicą(wyrzucało płyn ze zbiorniczka wyrównawczego - zawartość spalin w ukladzie chłodzenia). Uszczelka założona oryginalna i wszytsko było ładnie aż do niedawna. Znowu wyrzuca płyn a w zbiorniczku widać delikatny czarny nalot(identyczne objawy jak poprzednio). Test na zawartość spalin jeszcze nie był robiony ale wszystko wskazuje, że problem powrócił. Uszczelka była oryginalna(nie jakas chinszczyzna), głowica splanowana(nawet nie było potrzeby planować bo nie miała żadnych nierówności), jedynie nie był robiony test na jej szczelność;/ I teraz najważniejsze pytanie... Gdzie szukać przyczyny tego powtórnego problemu? Zły montaż? głowica? Z góry dziękuje za wszystkie sugestie;)
Znowu uszczelka pod głowicą?
: ndz cze 03, 2012 15:24
autor: W&M-PITER
Najważnieszy aspekt to, czy montaż głowicy został wykonany poprawnie tj.kolejność dociąganych śrub i oczywiście siła z jaką zostały dociągnięte, jest też taka teoria że głowicę dociąga się ponownie po przejechaniu około 500km a i są jeszcze takie przypadki że głowica została zle splanowana możliwości jest dużo..
Znowu uszczelka pod głowicą?
: ndz cze 03, 2012 15:59
autor: Fahoo
W&M-PITER, nic sie nie dociąga wymysł wiejskich mechaników
Znowu uszczelka pod głowicą?
: ndz cze 03, 2012 19:51
autor: W&M-PITER
Nie wiem czy wiejskich ale u mnie w Olsztynie spotkałem kilku mechaników co tak robią ale raczej chyba w starszych autach
Znowu uszczelka pod głowicą?
: pn cze 04, 2012 07:01
autor: J@kub
Witam
Polecam do poczytania. Jest tam dokładnie opisane jak powinna przebiegać naprawa głowic PD.
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=95063" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam
Jakub
Re: Znowu uszczelka pod głowicą?
: pn cze 04, 2012 13:33
autor: Duchu
Błędny montaż raczej odpada... śruby i cała kolejność wszyskich prac wykonywana zgodnie z instrukcją serwisową;) zastanawia mnie czy aby czujnik temperatury nie świrowal... być może silnik sie przegrzewa bo czujnik daje zbyt późny sygnał dla wentylatora....