Strona 1 z 1
					
				Problem z pompą 1.9 TDi 110 KM N108
				: śr maja 30, 2012 10:23
				autor: Belmondo
				Witam 
Mam problem z silnikiem 1.9 TDi. Problem tego typu ze nie ma kopyta podejrzewam tryb awaryjny. Komp wykazuje błąd zawór N108. Jadę samochodem gaszę zapłon i załączam zapłon i ciągnie jak złoto, ale po chwili znowu mół. Wywaliłem ww zawór N108 wstawiłem jakiś na stanie i problem jest tego typu jak go właczam w intalacje auto nie chce odpalic jak jest odpalone i go podłącze gaśnie samochód. Pytanie pierwsze co ten zawór ma za zadanie i czy mogłem jakis nie właściwy wsadzić bo byl od pompy z Peugeota. Aha i jak podłączałem stary zawór na krotko tzn aku nic się nie działo, a chyba powinna iglica chodzić.
			 
			
					
				Problem z pompą 1.9 TDi 110 KM N108
				: czw maja 31, 2012 08:29
				autor: Fahoo
				108 czy 1009?
108 to przestawiacz kąta wtrysku 109 to zawor odcinający
			 
			
					
				Problem z pompą 1.9 TDi 110 KM N108
				: pt cze 01, 2012 11:01
				autor: Belmondo
				Zawór N108 ten z boku pompy ten o którym mówisz jest na górze pompy. I właśnie mam jechać po ten zawór N108 i w sumie już mam mieszane uczucia czy to to??
			 
			
					
				Problem z pompą 1.9 TDi 110 KM N108
				: pt cze 01, 2012 22:01
				autor: Fahoo
				Belmondo, zawór n108 mizna sprawdzic na vagu pod obciazeniem czy działa prawidłowo
grupa 004 oczekiwane i aktualne oraz stopien wypełnienia zaworu po którym poznacz co sie dzieje z przestawiaczem czyt, czy działa prawidłowo
			 
			
					
				Problem z pompą 1.9 TDi 110 KM N108
				: ndz cze 03, 2012 13:48
				autor: munior
				Belmondo pisze:Zawór N108 ten z boku pompy ten o którym mówisz jest na górze pompy
 
 N108 jest na  dole ,z tyłu pompy ,pod głowiczką ,nie na górze .Na górze jest N 109 odcinający start -stop .Namieszałeś  

 A zawór pasi praktycznie z kązdej pompy boscha ,byle by gwint pasował .N109  podłaczony na krótko pod aku ,ma cykać i wciągać tłoczek
 
			
					
				Problem z pompą 1.9 TDi 110 KM N108
				: ndz cze 03, 2012 18:58
				autor: jeryk10
				objaw uszkodzonego zaworu N108 jest taki ze silnik pracuje tak jakby chciał z korpusu wyskoczyć w twoim przypadku jest coś innego
			 
			
					
				Problem z pompą 1.9 TDi 110 KM N108
				: wt cze 05, 2012 23:25
				autor: Belmondo
				Zawór był uszkodzony po podłaczeniu do aku kaplica nic dawał oznak życia. Kupiłem uzywany nastepny w kompie zero błedów   błąd zniknął. Problem tego typu ze auto nie chce odpalic  

  odłączę zawór i auto odpala. Numer na zaworze sie rózni. Znajomy powiedział ze należy go zaadoptować czy to jest wykonalne?? W sumie nie wiem czemu nie wywala zadnego błedu a samochbod nie odpala  

 
			
					
				Problem z pompą 1.9 TDi 110 KM N108
				: pn sie 19, 2013 11:29
				autor: Belmondo
				problem rozwiązany padniete sterowanie pompy nowa pompa i lata silnik jak złoto pozdro