Zaworek zwrotny podciśnienia AHF
: ndz maja 27, 2012 18:33
Witam
Panowie otóż mój golf ożył po notlaufie , przyczyną było zatkane podciśnienie a właściwie zaworek zwrotny (numer 046 905 291a) który nie przepuszczał podciśnienia , jakoś go przetkałem ale chyba przebiłęm bo puszcza w obie strony powietrze i oczyściłem n75 bo nie pracował , po tym auto fajnie jeździło ze 2 tyg i delikatnie osłabło , jak znowu przecyściłem to przez chwile było ok , więc postanowiłem podmienić wężyk na nowy bez tego zaworka , auto fajnie chodzi ale po jakichś 10km delikatnie słabnie , niejest takie ogresywne , pomaga zredukowanie podciśnienia , zdejme wężyk na odpalonym i założę , i jest w stanie zwijać asfalt , i moje pytanie czy problem leży w n75 ? że słabnie po jakimś czasie , i czy musi być ten zaworek zwrotny , nie wpłynie to jakoś niszcząco dla turbiny ?
Z góry dziękuje
Panowie otóż mój golf ożył po notlaufie , przyczyną było zatkane podciśnienie a właściwie zaworek zwrotny (numer 046 905 291a) który nie przepuszczał podciśnienia , jakoś go przetkałem ale chyba przebiłęm bo puszcza w obie strony powietrze i oczyściłem n75 bo nie pracował , po tym auto fajnie jeździło ze 2 tyg i delikatnie osłabło , jak znowu przecyściłem to przez chwile było ok , więc postanowiłem podmienić wężyk na nowy bez tego zaworka , auto fajnie chodzi ale po jakichś 10km delikatnie słabnie , niejest takie ogresywne , pomaga zredukowanie podciśnienia , zdejme wężyk na odpalonym i założę , i jest w stanie zwijać asfalt , i moje pytanie czy problem leży w n75 ? że słabnie po jakimś czasie , i czy musi być ten zaworek zwrotny , nie wpłynie to jakoś niszcząco dla turbiny ?
Z góry dziękuje