1.9 Grzeje się

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
LUMPAS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 20:20
Lokalizacja: GND

1.9 Grzeje się

Post autor: LUMPAS » pt maja 11, 2012 12:02

Witam mam sharana 1.9 tdi i na autostradzie nagle zaczeło rosnąć ciśnienie w węzach chłodniczych (zajechałem na stacje no i taka tam mała kontrola pod maską w czasie tankowania ) ale płynu chłodniczego było stan więc dalej w drogę po przejechaniu 500km okazało się brak 2L płynu węże twarde jak opona olej czysty naczynko nie bąbluje i odpala od strzała za kazdym razem.Więc tak dolałem płynu i teraz jest tak płyn nie ubywa węze twarde nagrzewnica grzeje chłodnica zimna termostat zmieniony 3 razy na nowy zero efektu chłodnica dalej zimna.Jadąc nie mogę przekraczać 80km/h bo temp zaraz skacze na kreskę po za normą i nawet jak pod górkę jade 80 to też skacze bo obciązam silnik. Samochód moze stać tydzień i ciśnienie z węzy nie schodzi więc jak by uszczelka to by gdzieś te ciśnienie zeszło w cylindel lub oleju.

Czy to moze być ze pod wpływem temperatury pęknięcie w głowicy się rozszerza a jak stygnie to zasklepia i to z tąd ten problem

W sumie juz nic nie rozumiem fundusz ograniczony dlatego jak robota chce mieć pewność.


BYŁ 2 x MK1 BYŁ 3 x MK2 JEST 1 x MK3

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

1.9 Grzeje się

Post autor: doggie » pt maja 11, 2012 23:57

takie efekty daje również uszkodzony a raczej niedrożny korek zbiorniczka wyrównawczego, który powinien dawać upust nadmiernemu ciśnieniu w układzie, jesli tego nie robi to płyn "się chowa"



Awatar użytkownika
LUMPAS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 20:20
Lokalizacja: GND

1.9 Grzeje się

Post autor: LUMPAS » sob maja 12, 2012 13:00

Akurat tego nie przerabiałem kupie nowy i zobacze czy to zniweluje nadmuchane węże i przegrzewanie


BYŁ 2 x MK1 BYŁ 3 x MK2 JEST 1 x MK3

XV2
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2363
Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
Lokalizacja: B-wo
Kontakt:

1.9 Grzeje się

Post autor: XV2 » pn maja 14, 2012 23:48

A może warto pomyśleć o pompie wody. :bajer:
+ uszczelka pod głowica - no chyba ze cały widziałeś blok(suchy) to można nie brać pod uwagę


MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131

MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133

Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 122 gości