Stan Golfa (TDI)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Stan Golfa (TDI)
Jade obejrzec Golfa mk3 - TDI z '94 roku. Jedyny "problem" jest taki, że ma 80tys. na liczniku. Czyli jesli przekrecil sie- to ma faktycznie 380 tys. Warto oglądać taki samochod z tak duzym przebiegiem? Który to wąż powietrza za turbiną w TDI? Załączam obrazek - jak ktos moglby mi wskazac- bede wdzieczny:) Mozna go zdjac jak chodzi silnik? I gdzie jest na tym zdjeciu filtr powietrza? Sory za banalne pytania- ale nie mam jeszcze TDI - a nie chce sie "przejechac" na kupnie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
a skad takie przypuszczenie? jesli ma 80 tys to na kierownicy i pedalach nie powinno byc znacznych wytarc... dobry mechanik od razu ci powie ile auto ma przejechane... takze radze wziasc ze soba kogos doswiadczonego... waz powietrza za tyrbo to ten po prawej stronie na gorze... odradzam zdejmowanie bo mozna uszkodzic turbine ktora moze przekroczyc dopuszczalne obroty... warto natomiast wydac troche i podjechac do warsztatu gdzie zmierza cisnienie oleju i doladowania... to powie wiele o kondycji silnika... pozdroAGent08 pisze:Czyli jesli przekrecil sie- to ma faktycznie 380 tys
Tak jak napisał KamilW sprawdz dobrze auto szczegolnie srodek pod katem zuzycia pedały, kierownica ,fotele, naciag pasa bezpieczenstwa (czy sie szybko zwija), wykładzina podłogi. Nastepnie ogledziny nadwozia. To ze silnik ma np 380tys km to nic nie znaczy a auto moze byc w lepszej kondycji niz taki z przejechanymi 180tys Wszystko zalezy od eksploatacji jesli był mało jezdzony to odrau poznasz po wnetrzu. Moze faktycznie ma 380tys zalezy jakie trasy pokonywał jesli czesto jezdził długie odcinki po autostradzie to auto powinno byc w dobrym stanie.
Pozrdawiam
Pozrdawiam
Ostatnio zmieniony ndz kwie 23, 2006 22:42 przez Atomic10, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
W VW MKIII jak i Vento i pasku B4 na 100% licznik zeruje się po 300tyś km.dziechu pisze:Jesli na liczniku jest 80.000 i 'sie przekrecil', to ma 1080.000, czyli ponad milion km. (przekreca sie po 999.999km). No chyba ze ktos przekrecil, ale wtedy moze miec 380.000, 425.000 albo 531.000 - jak kto chce:)
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
hm.. ciekawe dlaczego. Jezeli licznik (elektroniczny) ma juz np. 6 cyfr, to trzeba sie specjalnie postarac zeby zrobic zerowanie po np. 300.000, bo naturalnym zerowaniem w elektronicznym liczniku 6cio cyfrowym bedzie po 999.999. Jezeli VW zaklada ze ich auta beda mialy typowo przebiegi ponizej 300.000 i wprowadza programowe zerowanie to naprawde bardzo dziwna sytuacja.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 709
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
- Lokalizacja: Łomianki / VaWa
- Kontakt:
dobry silnik w VW zrobi i 300 000-500 000 km bez wiekszego uszczerbku (jesli jest dobrze eksploatowany,servisowany itp,itd,etc....) wiem,ze w Polsce to rzadkosc ale wyjatki sie zdarzaja...
....zrobienie 300 000 km to moze byc codzienna jazda do pracy przez 10 lat po male odcinki jak i rowniez sporadyczne jazdy po 10-15 000 km miesiecznie...zuzycie czesci ekspoatacyjnych jest rozne w roznych typach jazdy i nie zawsze swiadczy o duzym przebiegu...
jest tez ewentualnosc,ze licznik jest z innego auta...z mniejszym przebiegiem - dziadziusiowa jazda : po 6-7 tys/rocznie
moje Mk3 95/96' po sprowadzeniu wygladalo na min. 200 000 - 300 000 km a mialo grubo mniej niz polowe tego!!
pzdr
....zrobienie 300 000 km to moze byc codzienna jazda do pracy przez 10 lat po male odcinki jak i rowniez sporadyczne jazdy po 10-15 000 km miesiecznie...zuzycie czesci ekspoatacyjnych jest rozne w roznych typach jazdy i nie zawsze swiadczy o duzym przebiegu...
jest tez ewentualnosc,ze licznik jest z innego auta...z mniejszym przebiegiem - dziadziusiowa jazda : po 6-7 tys/rocznie
moje Mk3 95/96' po sprowadzeniu wygladalo na min. 200 000 - 300 000 km a mialo grubo mniej niz polowe tego!!
pzdr
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
jak sie dobrze przyjrzysz wyswietlaczowi przebiegu w MK3 to zauwazysz że Helmuty zaoszczedzili na pierwszym segmencie i mozliwe kombinacje to tylko 1, 2 i 3dziechu pisze:hm.. ciekawe dlaczego. Jezeli licznik (elektroniczny) ma juz np. 6 cyfr, to trzeba sie specjalnie postarac zeby zrobic zerowanie po np. 300.000, bo naturalnym zerowaniem w elektronicznym liczniku 6cio cyfrowym bedzie po 999.999. Jezeli VW zaklada ze ich auta beda mialy typowo przebiegi ponizej 300.000 i wprowadza programowe zerowanie to naprawde bardzo dziwna sytuacja.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
tak sie zastanawialem i wiesz do czego doszlem?! ze cyfry 1, 2 , 3, 4 zamykaja cyfre 7 segmentoaw na wyswietlaczu tak ze po wyswietleniu wszystkich 4 cyfr naraz wyswietlila by sie 8... wiec po co by helmuty ograniczyly wyswietlacz do 3 cyfr??? Stworzyli dlugowieczny samochod a na wyswietlaczu poskapili? przeciez to tylko powod do dumy ze auto zrobilo 480 tys km... i nadal jezdzi... polskiej syrence by sie ta sztuka chyba nie udalaCorvax pisze:jak sie dobrze przyjrzysz wyswietlaczowi przebiegu w MK3 to zauwazysz że Helmuty zaoszczedzili na pierwszym segmencie i mozliwe kombinacje to tylko 1, 2 i 3
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 136 gości