Strona 1 z 1

AFN - po trasie lepsze hamulce i przyspieszenie

: ndz kwie 08, 2012 09:50
autor: gooffer
witam.
Od jakiegoś czasu zauważyłem w swoim aucie dziwny dla mnie problem. Mianowicie, po przejechaniu się za miastem z prędkością powyżej 110 km/h i wiechaniu po tym w miasto, auto ma wyczuwalnie więcej mocy i bardzo ostre hamulce. Ale po jeździe w mieście hamulce są bardziej "miękkie" a przyspieszenie jest, ale spokojniejsze. Po trasie, gdy hamulce są bardziej ostre autko normalnie ciągnie aż miło, mam wrażenie, że wtedy pedał gazu jest jakby twardszy i o niebo lepiej reaguje na naciskanie.

Dodam, że po zdjeciu wężyka z gruszki turbiny podciśnienie jakieś jest, sztanga płynnie idzie do góry po ponownym wsadzeniu go na miejsce. Turbina słychać, że pracuje, nie ma luzów itp.dziej klekocze.

Mam też wrażenie, że gdy jest moc po trasie, silnik tak jakby bardziej twardo chodzi, bar

Silnik to 1.9 tdi AFN 110km

AFN - po trasie lepsze hamulce i przyspieszenie

: ndz kwie 08, 2012 15:00
autor: Bolekrsko
hamulce to servo. a moc to podcisnienia. na miescie nie zamulaj auta to bedzie dobrze. vnt nie lubia jazdy do 2 tys :D

Re: AFN - po trasie lepsze hamulce i przyspieszenie

: ndz kwie 08, 2012 19:38
autor: gooffer
Bolekrsko pisze:vnt nie lubia jazdy do 2 tys :D
hehe, tak jakbyś zgadł....po mieście właśnie do 2 tyś. obr. jeźdże :P

AFN - po trasie lepsze hamulce i przyspieszenie

: ndz kwie 08, 2012 19:53
autor: italiano_83
Bolekrsko pisze: vnt nie lubia jazdy do 2 tys :D
A to niby czemu :smoke:
gooffer pisze:hehe, tak jakbyś zgadł....po mieście właśnie do 2 tyś. obr. jeźdże
A jak inaczej jeździć po "prawdziwym" mieście - jak przepisy i ruch na drodze takie poruszanie się wymuszają :bajer:
Sprawdź połączenia z pompą vacum i IC czy nie jest zabity brudem z drogi.
gooffer pisze:silnik tak jakby bardziej twardo chodzi,
Zrób diagnozę vag - sprawdź kąt wtrysku i jego regulacje podczas pracy silnika - w logu dynamicznym i bs.