AFN - po trasie lepsze hamulce i przyspieszenie
: ndz kwie 08, 2012 09:50
witam.
Od jakiegoś czasu zauważyłem w swoim aucie dziwny dla mnie problem. Mianowicie, po przejechaniu się za miastem z prędkością powyżej 110 km/h i wiechaniu po tym w miasto, auto ma wyczuwalnie więcej mocy i bardzo ostre hamulce. Ale po jeździe w mieście hamulce są bardziej "miękkie" a przyspieszenie jest, ale spokojniejsze. Po trasie, gdy hamulce są bardziej ostre autko normalnie ciągnie aż miło, mam wrażenie, że wtedy pedał gazu jest jakby twardszy i o niebo lepiej reaguje na naciskanie.
Dodam, że po zdjeciu wężyka z gruszki turbiny podciśnienie jakieś jest, sztanga płynnie idzie do góry po ponownym wsadzeniu go na miejsce. Turbina słychać, że pracuje, nie ma luzów itp.dziej klekocze.
Mam też wrażenie, że gdy jest moc po trasie, silnik tak jakby bardziej twardo chodzi, bar
Silnik to 1.9 tdi AFN 110km
Od jakiegoś czasu zauważyłem w swoim aucie dziwny dla mnie problem. Mianowicie, po przejechaniu się za miastem z prędkością powyżej 110 km/h i wiechaniu po tym w miasto, auto ma wyczuwalnie więcej mocy i bardzo ostre hamulce. Ale po jeździe w mieście hamulce są bardziej "miękkie" a przyspieszenie jest, ale spokojniejsze. Po trasie, gdy hamulce są bardziej ostre autko normalnie ciągnie aż miło, mam wrażenie, że wtedy pedał gazu jest jakby twardszy i o niebo lepiej reaguje na naciskanie.
Dodam, że po zdjeciu wężyka z gruszki turbiny podciśnienie jakieś jest, sztanga płynnie idzie do góry po ponownym wsadzeniu go na miejsce. Turbina słychać, że pracuje, nie ma luzów itp.dziej klekocze.
Mam też wrażenie, że gdy jest moc po trasie, silnik tak jakby bardziej twardo chodzi, bar
Silnik to 1.9 tdi AFN 110km