Jak to w końcu jest lepiej tdi czy td
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jak to w końcu jest lepiej tdi czy td
Witam wszystich jako nowy , a ponieważ szukam golfa III to mam pytanie który silnik lepszy i dlaczego? Narazie wiem tylko że w td lubi padać uszczelka pod głowicą i że rozrząd do tdi dużo kosztuje ale poprosiłbym i jakieś konkrety od użytkowników i jak sprawdzić diesla bez warsztatu-wiem że ma pracować równo nie kopcić ani na niebiesko , czarno , biało i jechać przyzwoicie.
Osłuchaj go czy nie ma szumow z lewej strony silnika. Moga to byc napinacze albo pompa wodna. Przejedz sie i zobacz czy turbina sie wlacza powinienes poczuc przyspieszenie i świst turbiny.
Ja mam TDI i jest git rozni sie od TD ze posiada intercooler. Mala chłodniczka schladzająca powietrze dostarczane do mieszanki. Nie wiem jaka jest roznica w mocy czt TD nie jest czasem troche słabszy.
PO kupnie odrazu wymieniaj pasek rozrzadu, no chyba ze masz ksiazke serwisowa i wiesz kiedy byl wymieniany, tak samo oleje i filtry.
P.S
Zadnego dymu, moze tylko troche podymic na zimn, potem ZERO
Ja mam TDI i jest git rozni sie od TD ze posiada intercooler. Mala chłodniczka schladzająca powietrze dostarczane do mieszanki. Nie wiem jaka jest roznica w mocy czt TD nie jest czasem troche słabszy.
PO kupnie odrazu wymieniaj pasek rozrzadu, no chyba ze masz ksiazke serwisowa i wiesz kiedy byl wymieniany, tak samo oleje i filtry.
P.S
Zadnego dymu, moze tylko troche podymic na zimn, potem ZERO
[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]
TD jest słabszy, bo ma 75KM, a TDI 90 i wzwyż.
Co do dymu, to wydaje mi się, że minimalnie może przykopcić jak mu się nagle wciśnie... Nowe diesle prosto z salonu nawet dymka puszczają przez chwilkę po "depnięciu"
Jak będziesz robił jazdę testową, to przeciągaj trochę na obrotach i rób szybkie zmiany biegów i słuchaj czy zgrzytów nie ma - to Ci coś powie o skrzyni biegów.
Co do dymu, to wydaje mi się, że minimalnie może przykopcić jak mu się nagle wciśnie... Nowe diesle prosto z salonu nawet dymka puszczają przez chwilkę po "depnięciu"
Jak będziesz robił jazdę testową, to przeciągaj trochę na obrotach i rób szybkie zmiany biegów i słuchaj czy zgrzytów nie ma - to Ci coś powie o skrzyni biegów.
Tyle pali [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/218816.html][b]VR'ka[/b][/url] , a tyle [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/220985.html][b]GTD[/b][/url] :D
jeszcze jedna sprawa, rozpedz sie, puść kierownice i gwaltownie przychamoj. Sprawdzisz czy cie nie ściąga. Pusc tez kielnie podczas jazdy. Jak sciaga przy chamowaniu to hamulce juz sa do roboty(zbierznosc tez), jak przy jeżdzie to zbierzność.
Obejrzyj silnik czy nie ma wyciekow (spod glowicy i klawiatury)
Obejrzyj silnik czy nie ma wyciekow (spod glowicy i klawiatury)
[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]
TD czy TDI? Zalezy jaka bedzie roznica w cenie, bo jak nieznaczna to bierz TDI (najlepiej 110PS) Jesli bedzie Ci brakowalo mocy to 75 TD mozesz podkrecic do ponad 100PS, zaleta TD jest to, ze nie posiada on komputera i sam wszystko regulujesz w zaleznosci od upodobania. Jak bedziesz mial juz jakies konkretniejsze propozycje i znal cene, daj znac, to Ci pomozemy wybrac.
Właśnie miesiąc temu kupiłem golfika TD z 92r i dałem 7000 licząc już z wszystkimi opłatami i wymianą paska i gumy pod pokrywą. Powinno Ci to dać rozeznanie w cenie... Nie jest sciuchany tylko tylnia klapa do wymiany i pare dupereli w środku (np. schowek przed pasażerem). Chcesz to podeśle zdjecia.
Różnice między moimi nedznymi 75 koniami a 90 w TDi czuć bardzo WIERCIK: możesz podać linka do tematu jak go podkręcić plis Będe bardzo zobowiązany. Dzięki. Pozdr
Różnice między moimi nedznymi 75 koniami a 90 w TDi czuć bardzo WIERCIK: możesz podać linka do tematu jak go podkręcić plis Będe bardzo zobowiązany. Dzięki. Pozdr
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 709
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
- Lokalizacja: Łomianki / VaWa
- Kontakt:
TDI lepiej sie zbiera,modyfiakacje w silniku najlepiej poprzez VAG'a ale Twoj wybor....Komas pisze:Ja mam TDI i jest git rozni sie od TD ze posiada intercooler. Mala chłodniczka schladzająca powietrze dostarczane do mieszanki. Nie wiem jaka jest roznica w mocy czt TD nie jest czasem troche słabszy
jesli potrzebujesz wiecej niz 75 ps to bierz TDI (90-110 ps) a jesli starcza Ci dziadziusiowa jazda to pozostan przy kncepcji TD...
a roznica cenowa pomiedzy TDI a TD zmiejsza sie coraz bardziej,,,,
pzdr
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
Nie no... bez przesady TD nie jest aż takie ślamazarneKomas pisze:a jesli starcza Ci dziadziusiowa jazda to pozostan przy kncepcji TD...
Tyle pali [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/218816.html][b]VR'ka[/b][/url] , a tyle [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/220985.html][b]GTD[/b][/url] :D
- moskitq
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: śr sty 04, 2006 16:18
- Lokalizacja: pomorskie Starogard Gg.
- Kontakt:
przepraszam bardzo ja mam td to nie dla dziadka / podniesienie turbo 0.6-08 bara + paliwko - katalizator i maszyna jak igłaJohny1984 pisze: a jesli starcza Ci dziadziusiowa jazda to pozostan przy kncepcji TD...
a roznica cenowa pomiedzy TDI a TD zmiejsza sie coraz bardziej,,,,
pzdr
w piątek ganiałem sie z TDI i nie miałem z nim problemów ( no może troszke jak zaczeła sie zabawa chodzi o start )
na liczniku miałem 180 po niewielkim odcinku
*szukaj i pomógł dwa magiczne guziki* :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 146 gości