Układ chłodzący

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

karol1614
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw mar 08, 2012 19:02

Układ chłodzący

Post autor: karol1614 » sob kwie 07, 2012 11:51

Pękł mi wąż od wody ten co biegnie od silnika do pompy wodnej.ta dzióra wygląda jak by ktoś wziął nuż i go rozcioł co może być przyczyną?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Układ chłodzący

Post autor: italiano_83 » sob kwie 07, 2012 12:05

Starość, zmęczenie materiału, zbyt wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

karol1614
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw mar 08, 2012 19:02

Re: Układ chłodzący

Post autor: karol1614 » sob kwie 07, 2012 12:48

a czy może to być wina termostatu?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14133
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Układ chłodzący

Post autor: Michał_1977 » sob kwie 07, 2012 13:17

Wymienić,zalać płynem,rozgrzać silnik i sprawdzić,czy węże twrdnieją.Jeżeli zrobią się bardzo twarde,to może byc wina korka w zbiorniczku (nie upuszcza nadmiaru ciśnienia) lub co gorsza,uszczelki pod głowicą.
Natomiast jak nie stwardnieją bardzo,to można obstawiać,że to
italiano_83 pisze:Starość, zmęczenie materiału


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

karol1614
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw mar 08, 2012 19:02

Re: Układ chłodzący

Post autor: karol1614 » sob kwie 07, 2012 15:08

a mam jeszcze pytanie.który czujnik jest odpowiedzialny za pokazywanie temperatury na zegarze.ten przy wężu co idzie do termostatu czy ten drugi.bo są dwa i nie wiem który.



Mumin90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
Kontakt:

Układ chłodzący

Post autor: Mumin90 » ndz kwie 08, 2012 10:00

to zdejmij jedną wtyczkę i zobacz czy tem. spadnie jak tak to ten jest od wskaźnika tem, a jak nie to drugi.
u mnie ten od góry jest od wskaźnika tem.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 123 gości