Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
kamilga1
- Nowicjusz

- Posty: 17
- Rejestracja: wt kwie 12, 2011 13:54
Post
autor: kamilga1 » pn mar 19, 2012 22:07
Witam, tak jak w temacie powyżej brak mocy turbina przed kupnem auta przez zemnie została zregenerowana i problem nie ustał poprzedni właściciel poddał się i teraz ja bujam się z problemem pomierzyłem zawory n75 i n18 oba maja rezystancję około 16 ohm nie wiem czy to właściwa wartość oba maja przejście . Z kolei zasilanie na wtyczce ma 6V mierząc dwa piny . Sprawdziłem również podłączenie wszystkich podciśnień wszystko ok.Doczytałem ,że być może przyczyną może być brak sygnału z jest ok impulsatora w skrzyni dodam ,że brakuje światła wstecznego (sprawdziłem bezpiecznik nr7) impulsator i licznik sprawdzony działa brak mi pomysłów czy jest możliwość ze jest uszkodzona gdzieś instalacja elektryczna odpowiedzialna za działanie zegarów ? czy brak prędkości ma wpływ na sterownie n-ka?
Z góry dziękuje za pomoc.
-
Adamm
- V.I.P.

- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » pn mar 19, 2012 22:09
jaki to w koncu silnik jest?
w temacie masz TDI PD i ALH jedno wyklucza drugie, a w profilmu masz ASZ
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
kamilga1
- Nowicjusz

- Posty: 17
- Rejestracja: wt kwie 12, 2011 13:54
Post
autor: kamilga1 » pn mar 19, 2012 22:09
ASZ też jest. mamy dwa gofry.
-
kamilga1
- Nowicjusz

- Posty: 17
- Rejestracja: wt kwie 12, 2011 13:54
Post
autor: kamilga1 » pn mar 19, 2012 22:10
nie zaktualizowałem profilu Przepraszam!!
-
Adamm
- V.I.P.

- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » pn mar 19, 2012 22:29
kamilga1, to jesli chodzi o ALH to moze warto sprawdzic przeplywke i wtryski bo z samego powietrza tez nie bedzie mocy,
masz logi jak pompuje turbo ?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
kamilga1
- Nowicjusz

- Posty: 17
- Rejestracja: wt kwie 12, 2011 13:54
Post
autor: kamilga1 » pn mar 19, 2012 22:34
niestety nie mam jak zrobić logów stary kabel mi padł a nowy nie hula na 64 bity

podjechał bym do tune up ale niestety narazie chłopaki nie działaja

Rozmawiałem z kolesiem który ogarnia to ale nie jest z moich okolic i mówi ,że jeśli sterownik nie widzi ze auto jedzie nie podaje doładowania czy to prawda?
-
Adamm
- V.I.P.

- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » pn mar 19, 2012 23:08
kamilga1, jakos nie widzi mi sie to, ja ostatnio jechalem bez zalaczonego predkosciomierza i auto normalnie sie zbieralo, chyba ze nowsze sterowniki musza widziec sygnal
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
kamilga1
- Nowicjusz

- Posty: 17
- Rejestracja: wt kwie 12, 2011 13:54
Post
autor: kamilga1 » pn mar 19, 2012 23:15
możliwe jutro sprawdze schemat i posprawdzam przejscia moze gdzies jest kabel upalony bład na vagu to zwarcie do masy n75 nie wiem czy to ma coś do tego czy przez ten impulsator ten bład...
-
Adamm
- V.I.P.

- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » wt mar 20, 2012 01:19
kamilga1, no jak masz blad n75 to prawdopodobnie nie steruje Cie turbem stad brak mocy
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
kamilga1
- Nowicjusz

- Posty: 17
- Rejestracja: wt kwie 12, 2011 13:54
Post
autor: kamilga1 » wt mar 20, 2012 18:46
Zamieniłem zawór n75 na n18 delikatna poprawa do 2200 obrotów a potem jak SDI

najbardziej meczy mnie ten licznik w impulsatorze sa trzy piny możliwe ze jeden do zegarów drugi do sterownika a trzeci masa ciekawi mnie to czy faktycznie jeśli impulsator jest uszkodzony bądź kable od niego to gdy sterownik nie widzi ,że auto jedzie nie załącza turbo?
-
grg474
- _

- Posty: 5962
- Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
- Lokalizacja: Skarżysko
Post
autor: grg474 » wt mar 20, 2012 20:37
kamilga1 pisze:ajbardziej meczy mnie ten licznik w impulsatorze sa trzy piny możliwe ze jeden do zegarów drugi do sterownika a trzeci masa
no ciekawe, ciekawe skąd tak wydedukowałeś??
1 - zasilanie z bezpiecznika 7
2 - sygnał dla licznika (pin 28 w liczniku wtyczka niebieska)
3 - masa
A teraz UWAGA sterownik silnika pobiera info o prędkości z licznika innym pinem (3 wtyczka niebieska) niż licznik z impulsatora .
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR

, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
-
kamilga1
- Nowicjusz

- Posty: 17
- Rejestracja: wt kwie 12, 2011 13:54
Post
autor: kamilga1 » wt mar 20, 2012 20:43
grg474 pisze:Uwaga szczególnie tyczy tych ...... co to tiuningują auta a schematów nie czytają
nie tuninguje a staram się naprawić. pomyślałem ze "być może tak jest"
No tak wiemy już ze sygnał idzie z licznika na sterownik ale! nie wiadomo czy ma to wpływ na sterownie turbina? czy sterownik jeśli nie widzi ,że auto jedzie to czy nie steruje zaworem n75? i dlatego turbo nie ładuje? słuchać świst jak by pracowało .
-
kamilga1
- Nowicjusz

- Posty: 17
- Rejestracja: wt kwie 12, 2011 13:54
Post
autor: kamilga1 » wt mar 20, 2012 20:45
grg474 pisze:1 - zasilanie z bezpiecznika 7
bezpiecznik nr 7 odpowiada za światło wsteczne a wsteczny mi nie działa! żarówka ok może brakuje zasilania na impulsatorze?
-
grg474
- _

- Posty: 5962
- Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
- Lokalizacja: Skarżysko
Post
autor: grg474 » wt mar 20, 2012 21:06
kamilga1 pisze:nie tuninguje a staram się naprawić.
uwaga nei tyczyła Ciebie tylo fachofców co twierdzą że schematy są do d..y - robi się na czuja
kamilga1 pisze:może brakuje zasilania na impulsatorze?
wypnij wtyczkę impulsatora, pin 1 - miernik , właczona stacyjk ai sprawdź czy jest zasilanie
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR

, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości