Strona 1 z 1

mk4 arl problem grucha od turbo :(

: pn mar 19, 2012 19:40
autor: grabiec
panowie mam taki problem wymienilem gruszke od turbo bo stara byla zaspawana i jak czyscilem geometrie to sie o tym dowiedzialem
zmienilem gruszke i teraz tak jak ja ustawie tak zeby kierownice sie otwieraly calkiem (sztanga siada na ogranicznik)
auto ma kopa ale dopiero na 2 i w gore na 1 nie jedzie bardzo ladnie sie kreci ale tez jak jade spokojnie na 3 i dam opor to rowniez nie jedzie musze dopiero puscic pedal gazu i pulsacyjnie dodawac po 2 razach jak tak zrobie jedzie jak wsciekly (tak jak by nie dostawal paliwa badz go zalewalo)
a jak ustawie zeby sztanga nie siadala calkiem na ogranicznik jest szpara ok 2-3mm
to auto jedzie ladnie ale przy zmianie biegu na wyzszy jest straszna turbo dziura

teraz takie ptanie czy chip jaki mam zrobiony moze ograniczac dawke paliwa ,czy korekta softu cos pomoze gdzie szukac rozwiazania

mk4 arl problem grucha od turbo :(

: pn mar 19, 2012 19:44
autor: italiano_83
Wrzuć loga dynamicznego 011, jeśli auto wcześniej jeździło dobrze a po zmianie "gruszki" jest lipton, to trzeba wyregulować odpowiednio długość sztangi.

mk4 arl problem grucha od turbo :(

: pn mar 19, 2012 19:55
autor: grabiec
tak tylko wczesniej jak byla stara grucha nie otwieralo mi geometri do konca teraz jest tak ze otwiera do konca to jest pupa na 1 a reszte ciagnie

a jak mowie jak ja dam tak samo jak stara to po zmianie biegow auto nie ciagnie odrazu :/ tylko z opuznieniem

zrobie i wrzuce za nie dlugo

mk4 arl problem grucha od turbo :(

: pn mar 19, 2012 19:59
autor: italiano_83
Jak była zaspawana w jednej pozycji, to się nie ma co dziwić, mogło przeładowywać lekko i auto inaczej jechał, sprawdź podciśnienie na wszelki wypadek czy wszystko jest ok. Kierownice też mogły się zastać i zasyfić nagarem i teraz się mogą lekko przycinać.

mk4 arl problem grucha od turbo :(

: pn mar 19, 2012 20:12
autor: grabiec
kierownice czyscilem jakis tydzien temu i od tego czasu auto jest deptane ustawiane i nic juz nie wiem gdzie patrzec:/

logi wykonalem ci dwa razy gr11 dla poruwnania na jednym przejezdzie

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/grabiec206_77037.html" onclick="window.open(this.href);return false; 1

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/grabiec206_77038.html" onclick="window.open(this.href);return false; 2

mk4 arl problem grucha od turbo :(

: pn mar 19, 2012 20:36
autor: italiano_83
Lipton ciśnienie doładowania, do 2900 niedoładowanie a później dmucha za dużo. N75 wysterowany na 68-75% więc wiele do regulacji na sztandze nie zostało.
Tak jak by ten silnik wogóle na dole nie generował spalin - n75 praktycznie nie pracuje .. max 43%-50% do 2600 ...

mk4 arl problem grucha od turbo :(

: pn mar 19, 2012 20:43
autor: grabiec
wiec co mam przez to myslec bo wiele z tego nie rozumiem :/

mk4 arl problem grucha od turbo :(

: pn mar 19, 2012 21:24
autor: italiano_83
grabiec pisze:wiec co mam przez to myslec bo wiele z tego nie rozumiem :/
Wrzuć komplet logów statycznych bs i dynamicznych. Sprawdź czy sztanga po włączeniu silnika jest na max wciągana do gruszki podciśnienia.
Może EGR jest cały czas otwarty i wali spalinami w dolot i dlatego jest taka słaba dynamika gazów, albo przepływomierz zaniża wskazania.

Re: mk4 arl problem grucha od turbo :(

: pn mar 19, 2012 21:39
autor: grabiec
italiano_83 pisze:
grabiec pisze:wiec co mam przez to myslec bo wiele z tego nie rozumiem :/
Wrzuć komplet logów statycznych bs i dynamicznych. Sprawdź czy sztanga po włączeniu silnika jest na max wciągana do gruszki podciśnienia.
Może EGR jest cały czas otwarty i wali spalinami w dolot i dlatego jest taka słaba dynamika gazów, albo przepływomierz zaniża wskazania.

wlasnie o tym pisze teraz sztanga po wlaczeniu silnika jest jakies 1mm od ogranicznika
eger jest wywalony i zaslepiony
moze sie uda jutro uda sie zrobic kaplet to podesle a na chwile obecna co proponujesz ?? dokrecic gruszke zeby siadala na ogranicznik i wtedy wykonac logi
czy wykonac na tym jak teraz jest ??

mk4 arl problem grucha od turbo :(

: czw mar 22, 2012 11:23
autor: krzysiek1606
najpierw skróć sztangę, geometria powinna oprzeć się o ogranicznik i wtedy zrób loga 11

mk4 arl problem grucha od turbo :(

: czw mar 22, 2012 21:49
autor: grabiec
dzwonilem dzis do chlopakow co robili program i im powiedzialem jaka jest sprawa ..
powiedzieli mi ze sztanga nic nie da bo raz bedzie przeladowanie raz nie doladowanie i sprubuja to skorygowac programem trzeba bedzie ustawic gruszke tak jak krzysiek1606 mowi i korekte robic
w najblizszym czasiemaja do mnie przyejechac no i robic dam znac jak sie to zakonczy :D

i oby to bylo to bi sie wkur....