mk4 arl problem grucha od turbo :(
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
mk4 arl problem grucha od turbo :(
panowie mam taki problem wymienilem gruszke od turbo bo stara byla zaspawana i jak czyscilem geometrie to sie o tym dowiedzialem
zmienilem gruszke i teraz tak jak ja ustawie tak zeby kierownice sie otwieraly calkiem (sztanga siada na ogranicznik)
auto ma kopa ale dopiero na 2 i w gore na 1 nie jedzie bardzo ladnie sie kreci ale tez jak jade spokojnie na 3 i dam opor to rowniez nie jedzie musze dopiero puscic pedal gazu i pulsacyjnie dodawac po 2 razach jak tak zrobie jedzie jak wsciekly (tak jak by nie dostawal paliwa badz go zalewalo)
a jak ustawie zeby sztanga nie siadala calkiem na ogranicznik jest szpara ok 2-3mm
to auto jedzie ladnie ale przy zmianie biegu na wyzszy jest straszna turbo dziura
teraz takie ptanie czy chip jaki mam zrobiony moze ograniczac dawke paliwa ,czy korekta softu cos pomoze gdzie szukac rozwiazania
zmienilem gruszke i teraz tak jak ja ustawie tak zeby kierownice sie otwieraly calkiem (sztanga siada na ogranicznik)
auto ma kopa ale dopiero na 2 i w gore na 1 nie jedzie bardzo ladnie sie kreci ale tez jak jade spokojnie na 3 i dam opor to rowniez nie jedzie musze dopiero puscic pedal gazu i pulsacyjnie dodawac po 2 razach jak tak zrobie jedzie jak wsciekly (tak jak by nie dostawal paliwa badz go zalewalo)
a jak ustawie zeby sztanga nie siadala calkiem na ogranicznik jest szpara ok 2-3mm
to auto jedzie ladnie ale przy zmianie biegu na wyzszy jest straszna turbo dziura
teraz takie ptanie czy chip jaki mam zrobiony moze ograniczac dawke paliwa ,czy korekta softu cos pomoze gdzie szukac rozwiazania
GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
mk4 arl problem grucha od turbo :(
Wrzuć loga dynamicznego 011, jeśli auto wcześniej jeździło dobrze a po zmianie "gruszki" jest lipton, to trzeba wyregulować odpowiednio długość sztangi.
mk4 arl problem grucha od turbo :(
tak tylko wczesniej jak byla stara grucha nie otwieralo mi geometri do konca teraz jest tak ze otwiera do konca to jest pupa na 1 a reszte ciagnie
a jak mowie jak ja dam tak samo jak stara to po zmianie biegow auto nie ciagnie odrazu :/ tylko z opuznieniem
zrobie i wrzuce za nie dlugo
a jak mowie jak ja dam tak samo jak stara to po zmianie biegow auto nie ciagnie odrazu :/ tylko z opuznieniem
zrobie i wrzuce za nie dlugo
GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
mk4 arl problem grucha od turbo :(
Jak była zaspawana w jednej pozycji, to się nie ma co dziwić, mogło przeładowywać lekko i auto inaczej jechał, sprawdź podciśnienie na wszelki wypadek czy wszystko jest ok. Kierownice też mogły się zastać i zasyfić nagarem i teraz się mogą lekko przycinać.
mk4 arl problem grucha od turbo :(
kierownice czyscilem jakis tydzien temu i od tego czasu auto jest deptane ustawiane i nic juz nie wiem gdzie patrzec:/
logi wykonalem ci dwa razy gr11 dla poruwnania na jednym przejezdzie
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/grabiec206_77037.html" onclick="window.open(this.href);return false; 1
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/grabiec206_77038.html" onclick="window.open(this.href);return false; 2
logi wykonalem ci dwa razy gr11 dla poruwnania na jednym przejezdzie
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/grabiec206_77037.html" onclick="window.open(this.href);return false; 1
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/grabiec206_77038.html" onclick="window.open(this.href);return false; 2
GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
mk4 arl problem grucha od turbo :(
Lipton ciśnienie doładowania, do 2900 niedoładowanie a później dmucha za dużo. N75 wysterowany na 68-75% więc wiele do regulacji na sztandze nie zostało.
Tak jak by ten silnik wogóle na dole nie generował spalin - n75 praktycznie nie pracuje .. max 43%-50% do 2600 ...
Tak jak by ten silnik wogóle na dole nie generował spalin - n75 praktycznie nie pracuje .. max 43%-50% do 2600 ...
mk4 arl problem grucha od turbo :(
wiec co mam przez to myslec bo wiele z tego nie rozumiem :/
GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
mk4 arl problem grucha od turbo :(
Wrzuć komplet logów statycznych bs i dynamicznych. Sprawdź czy sztanga po włączeniu silnika jest na max wciągana do gruszki podciśnienia.grabiec pisze:wiec co mam przez to myslec bo wiele z tego nie rozumiem :/
Może EGR jest cały czas otwarty i wali spalinami w dolot i dlatego jest taka słaba dynamika gazów, albo przepływomierz zaniża wskazania.
Re: mk4 arl problem grucha od turbo :(
italiano_83 pisze:Wrzuć komplet logów statycznych bs i dynamicznych. Sprawdź czy sztanga po włączeniu silnika jest na max wciągana do gruszki podciśnienia.grabiec pisze:wiec co mam przez to myslec bo wiele z tego nie rozumiem :/
Może EGR jest cały czas otwarty i wali spalinami w dolot i dlatego jest taka słaba dynamika gazów, albo przepływomierz zaniża wskazania.
wlasnie o tym pisze teraz sztanga po wlaczeniu silnika jest jakies 1mm od ogranicznika
eger jest wywalony i zaslepiony
moze sie uda jutro uda sie zrobic kaplet to podesle a na chwile obecna co proponujesz ?? dokrecic gruszke zeby siadala na ogranicznik i wtedy wykonac logi
czy wykonac na tym jak teraz jest ??
GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
- krzysiek1606
- Użytkownik
- Posty: 273
- Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
- Lokalizacja: mazowieckie
mk4 arl problem grucha od turbo :(
najpierw skróć sztangę, geometria powinna oprzeć się o ogranicznik i wtedy zrób loga 11
krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
246HP-472NM [ soft by spanky ]
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW
246HP-472NM [ soft by spanky ]
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW
mk4 arl problem grucha od turbo :(
dzwonilem dzis do chlopakow co robili program i im powiedzialem jaka jest sprawa ..
powiedzieli mi ze sztanga nic nie da bo raz bedzie przeladowanie raz nie doladowanie i sprubuja to skorygowac programem trzeba bedzie ustawic gruszke tak jak krzysiek1606 mowi i korekte robic
w najblizszym czasiemaja do mnie przyejechac no i robic dam znac jak sie to zakonczy
i oby to bylo to bi sie wkur....
powiedzieli mi ze sztanga nic nie da bo raz bedzie przeladowanie raz nie doladowanie i sprubuja to skorygowac programem trzeba bedzie ustawic gruszke tak jak krzysiek1606 mowi i korekte robic
w najblizszym czasiemaja do mnie przyejechac no i robic dam znac jak sie to zakonczy
i oby to bylo to bi sie wkur....
GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości