szarpie 1200-1500obr

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

1OoOadamOoO1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr mar 14, 2012 10:53

szarpie 1200-1500obr

Post autor: 1OoOadamOoO1 » czw mar 15, 2012 02:06

Witam.Tak nastawnik wyczyszczony i odlaczony,filtr paliwa nowy,we wtrysk sterujacy stukalem w przedziale 2500-3000obr i nic nie przerywalo,poduchy wymienione,jezdzilem na odlaczonym n 75 i odlaczonej przeplywce i dalej szarpie,zmienialem dawke paliwa 3.4 na 4.0 i dalej to samo,sprzeglo nowe jest



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

szarpie 1200-1500obr

Post autor: munior » czw mar 15, 2012 08:51

Błedy odczytaj ,czujnik prędkość sprawdż ...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

1OoOadamOoO1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr mar 14, 2012 10:53

szarpie 1200-1500obr

Post autor: 1OoOadamOoO1 » czw mar 15, 2012 08:55

czujnik predkosci czyli impulsator tak



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

szarpie 1200-1500obr

Post autor: munior » czw mar 15, 2012 18:28

Tak to impulsator ,sprawdz czy na vagu widać predkość ...przy okazji zrób dynamiczny bloku 004 i wrzuć tu


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

1OoOadamOoO1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr mar 14, 2012 10:53

szarpie 1200-1500obr

Post autor: 1OoOadamOoO1 » pt mar 16, 2012 00:58

myslisz ze jak impulsator jest walniety to moze tak szarpac mam przeciety kabel przy kompie 43 pin



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

szarpie 1200-1500obr

Post autor: munior » pt mar 16, 2012 00:59

1OoOadamOoO1 pisze:myslisz ze jak impulsator jest walniety to moze tak szarpac mam przeciety kabel przy kompie 43 pin
Myślę że lepiej wyczyścić nastawnik :chytry: podpiąć z powrotem 43 pin i o ile impulsator pokazuje normalnie prędkość ,to nic nie powinno już szarpać :grin:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

1OoOadamOoO1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr mar 14, 2012 10:53

szarpie 1200-1500obr

Post autor: 1OoOadamOoO1 » pt mar 16, 2012 01:05

nastawnik jest czysciutki sam czyscilem

podlaczylem spowrotem kabel43 i tu zagatka nie szarpie tak mocno jak wczesniej na 2 wogole 3 w przedziale 1500-1700 delikatnie 4 i 5 od 1400 do 1800 troszeczke mocniej

http://vaglog.rtnet.pl/agus254_76581.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Trzy posty jeden pod drugim ! Tym razem edytowałem następnym razem odpowiednio nagrodzę - moderator



Awatar użytkownika
matthew152
Miota mną jak szatan!!
Miota mną jak szatan!!
Posty: 276
Rejestracja: śr lip 27, 2011 21:18
Lokalizacja: Kluczewsko/TLW

szarpie 1200-1500obr

Post autor: matthew152 » pt mar 23, 2012 21:50

kolego mi tez szarpal wyczyscilem nastawnik to samo a wziolem zaslepilem EGR i juz jest oknie kuleje moze u ciebie tez tak jest sprawdzi daj znac pozdr.



1OoOadamOoO1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr mar 14, 2012 10:53

szarpie 1200-1500obr

Post autor: 1OoOadamOoO1 » sob mar 24, 2012 20:38

mam zaslepiony juz dawno


witam nie podoba ni sie w tym logu 3 kolumna co to moze byc szarpie autem w przedziale 1200-1500obr mocniej a wyzej do 2000 slabiej
http://vaglog.rtnet.pl/agus254_77709.html" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 180 gości