Po kilku godzinach brak paliwa w przewodach do pompy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mandat007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: sob lut 11, 2012 12:04
Lokalizacja: Podkarpacie(Kańczuga)

Po kilku godzinach brak paliwa w przewodach do pompy

Post autor: mandat007 » pt mar 09, 2012 10:38

Witam
posiadam następujący problem po nocce próbuje odpalić auto. Świece zagrzały powietrze i do odpalania a tu auto ta przez 2 s. jak by zapaliło i zgasło no to ciul zagrzewam świece no i kręcę i kręcę no i nic otwieram maskę patrze na przewody a tam ucieka powietrze z pompy w stronę filtra paliwa,
po dłuższym kręceniu samochód dopiero odpala dodam że muszę mieć lekko wciśnięty pedał gazu tak na 1200-1300 obrotów wtedy z trudem odpali.
no jak już po odpaleniu silnik pracuje równo, nie kopci z rury. Ponadto zauważyłem że jakiś dziwny wyciek mam z pompy zamieszczam zdjęcia
na pewno jest to ON po zapachu wyczułem.
Koledzy poradźcie coś bo męczy mnie takie kręcenie poranne. Filtr wymieniony.
Wcześniej tak nie miałem. Dodam że auto jak postoi tak do 5 h nie ma problemów z silnikiem tzn. przekręcam grzeje świece no i odpalam lekki dymek z rury i odjeżdżam.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a6b ... f7d9c.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/91c ... 89772.html" onclick="window.open(this.href);return false;
SILNIK 1Y VENTO 1.9 D



_model_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: pn wrz 01, 2008 07:57
Lokalizacja: Toruń / Osiek nad Wisłą
Auto: Skoda Rapid Liftback 1,0TSI 110KM MY2019
Silnik: DKRC
Kontakt:

Po kilku godzinach brak paliwa w przewodach do pompy

Post autor: _model_ » pt mar 09, 2012 12:03

Posprawdzaj przewody, filtr paliwa czy wszystkie połączenia są szczelne. Ta pompa jakoś mocno nie leci, ale może ona być problemem. W AAZ też miałem większy wyciek na pompie i auto co parę dni mi się zapowietrzało. Po uszczelnieniu pompy problem ustąpił.


Skoda Rapid Liftback 1,0TSI MY 2019, Ambition+Audio+Sunset

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Po kilku godzinach brak paliwa w przewodach do pompy

Post autor: Michał_1977 » pt mar 09, 2012 15:07

Myślę,że temat był tyle razy wałkowany,że nie ma potrzeby ciągnąć następnego (nowego) wątku.Wszystko jest,wystarczy chcieć i poszukać,a w razie potrzeby,napisać w pokrewnym temacie :chytry:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67570" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.google.pl/custom?domains=for ... cof=&hl=pl" onclick="window.open(this.href);return false;


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 247 gości