Strona 1 z 1

mk4 ASV nieszczelność przewodów

: wt mar 06, 2012 19:41
autor: gurtaz
witam

pojawiła się nieszczelność pomiędzy turbiną, a IC, szukam nr części, a dokładniej gumowego przewodu wychodzącego z turbo do IC, niestety u mnie brak jakichkolwiek oznaczeń na tym wężu. Ktoś podrzuci nr? Jeżeli zły dział to proszę o przeniesienie.

mk4 ASV nieszczelność przewodów

: wt mar 06, 2012 23:15
autor: Michał_1977
Wąż łączący 1J0 145 828 T

mk4 ASV nieszczelność przewodów

: śr mar 07, 2012 11:55
autor: Sztomel
Pamiętać należy, że są dwa rodzaje węży pomiędzy turbo a IC (nie tylko w ASV). Może być o oznaczeniu H lub T. Nie podałeś niestety rocznika modelowego samochodu a nie sprawdzałem w ETCE czy są zmiany bo jestem zbyt leniwy. Podaj też ewentualnie jakie masz oznaczenie samego tłumika bo możesz mieć z A3 lub inne z G4 a one się niestety różnią. Chodzi oczywiście o tłumik szmerów turbo a nie wydechowy :)
Jeden to praktycznie wąska plastikowa rura z karbowaniem a drugi to plastikowa szersza puszka skręcana na kilka śrub (przydałoby się foto).
Jeden wygląda tak :
http://motoallegro.pl/vw-golf-iv-4-1-9- ... 52467.html" onclick="window.open(this.href);return false;
a drugi wygląda tak :
http://motoallegro.pl/toledo-ii-leon-1- ... 34786.html" onclick="window.open(this.href);return false;

mk4 ASV nieszczelność przewodów

: śr mar 07, 2012 12:15
autor: Michał_1977
Sztomel, no własnie dla golfa mi wyskoczył tylko ten nr.
Na rysunku są 2 tłumiki,ale tylko pod jednym był nr tej rury.Pod drugim wyskoczyło info,że taki nr. nie istnieje w katalogu.Pewnie ten drugi był właśnie z A3 :bajer:

mk4 ASV nieszczelność przewodów

: śr mar 07, 2012 12:20
autor: Sztomel
Właśnie edytowałem wcześniejszego posta wklejając te dwa różne rodzaje tłumików jakie występowały w tych silnikach. Nie wykluczam, że średnice przyłączonych węży są te same ale nie wiem czy długości też są takie same.

Re: mk4 ASV nieszczelność przewodów

: śr mar 07, 2012 14:41
autor: gurtaz
Sztomel pisze: Jeden wygląda tak :
http://motoallegro.pl/vw-golf-iv-4-1-9- ... 52467.html" onclick="window.open(this.href);return false;
posiadam ten z 1 linka, ASO stwierdziło ze powinienem mieć rure o nr 1J0 145 828 T (koszt bardzo nie przystępny, jak za kawałek gumy 203zł)

Więc takiej chyba muszę szukać

okazało się że u mnie siedzi jednak 1J0 145 828 D, rura zakupiona, dzięki wszystkim za pomoc :) :pub:

temat można zamknąć