pawel19 pisze:kurcze nie jestem za bardzo znawcą w tym temacie ale koledzy na forum pisali o ustawieniach na 0.0 albo na -2.0 wałka rozrzadu niewiem ale pewnie chodzi o t
Sprawdź jeszcze ustawienie pompy (torsion value) powinna być na 0 najlepiej...
pawel19 pisze:a jeszcze czy może byc przyczyna ze jest zawór EGR brudny zanieczyszczony.?? auto ma 163 tys
egr to nie, moje ma taki sam przebieg... i pali teraz ok 6,3-6,8 w 90% trasa (autobana) i prędkości średnie 100-120km/h...
w mieście bez niczego przy normalnej jeżdzie żre ok 8,5-9,5, na wolnych obrotach spalanie 0,8l/h... i jak do tej pory poniżej 6 udało mi się zejść jeden raz na trasie jak jechałem grzecznie 200km z predkością ok 90-100 to wyszło mi 5,6...
W silniku wymieniłem już wszystko, tj pompki, turbo, vacu pompe, egr, węzyki podciśnienia, przepływkę, blok zaworów magnetycznych, czujiniki temp wody, paliwa, powietrza ładującego, termostat itd.... i dalej pali ile palił... dodam że wszystko było sprawne, Aligator tez kopał kompem i wszystko jest na cacy, wszystkie wartości jak w nowym aucie... ja już stwierdzam że ten grat widocznie tyle pali i nie ma sensu się tym zajmować...
Jednak trza było kupować common raila, poprzednie dwa diesle bez niczego schodziły do 4,5-5,5 i to przy butowaniu...