przy odpalaniu burczy jak traktor, potem odpala na strzał

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bul01
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn wrz 20, 2010 12:41

przy odpalaniu burczy jak traktor, potem odpala na strzał

Post autor: bul01 » pn lut 27, 2012 15:42

Witam,
Pozwoliłem sobie napisać na forum mimo iż jestem posiadaczem Seata Ibizy 1,9 TDi ATD 100 KM.
Sytuacja z wczoraj. Jechałem trasę 150 km. Po przjechaniu kilkudziesięciu km zatrzymałem się na kilka minut. Wsiadam do samochodu. Kręcę kluczykiem. Nie odpala. Silnik kręci i burczy jakbym traktor odpalał. Czuć jak telepie całym przodem. Zaglądam pod maskę, nie ma żadnych wycieków. Wsiadam. Ostatnia próba. Odpalił na strzał. Dalszą trasę przejechałem bez problemu. Kilka razy go gasiłem i odpalałem. Zero problemów. Dzisiaj rano po nocy pod chmurką też zapalił bez problemu.

Jednorazowy kaprys Ibizy czy coś się zaczyna kończyć ?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

przy odpalaniu burczy jak traktor, potem odpala na strzał

Post autor: Haki » pn lut 27, 2012 18:35

Witamy na forum posiadacza IBI ... akurat należysz do rodziny VAG :bajer: więc temat jak najbardziej na miejscu ....

Jak masz VAG-a zrób logi statyczne - i sprawdź bip-y pompek .... .... poza tym zobacz czy niczego innego nie wypluje ...

Napisz jeszcze w jakim stanie masz filtry u siebie ... i ogólnie więcej info podaj o motorku


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

bul01
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn wrz 20, 2010 12:41

przy odpalaniu burczy jak traktor, potem odpala na strzał

Post autor: bul01 » pn lut 27, 2012 20:08

Do VAG nie mam za bardzo dostępu, no chyba żebym jakiegoś warsztaut poszukam.
Stan silnika oceniam jako bardzo dobry. Ma przejechane 155 tys (przebieg prawie na 100% pewny). Jeździ na Castrol Edge TD 5w40. Od wymiany do wymiany nie wymaga dolewania oleju. Rozrząd wymieniony 7 tys km temu. Olej, filtr oleju i filtr powietrza także wymieniony 7 tys temu. Filtr paliwa wymieniony 22 tys km temu (bosch). Ostatnie tankowanie na shellu, przeważnie shell lub orlen.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

przy odpalaniu burczy jak traktor, potem odpala na strzał

Post autor: Haki » wt lut 28, 2012 00:00

Po zimie - mogło się trochę syfu zebrać w filterku .... nie mniej jednak warto zajrzeć do kogoś z vagiem i autko sprawdzić .... pozdro :kufel:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości