wymiana nastawnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

wymiana nastawnika

Post autor: grzesiek1990 » wt lut 21, 2012 00:12

witam
jutro chciałbym zmienic nastawnik w moim golfiku i mam kilka watpliwosci jak mam to prawidłowo zrobi.
czy wystarczy odkrecic stary nastawnik i założyc nowy czy musze cos jescze zrobic. prosił bym wswzystkich wtajemniczonych o porade co mam zrobic zeby później odpalił


[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

Awatar użytkownika
Szymon Jarosz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 804
Rejestracja: wt mar 30, 2010 19:59
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

wymiana nastawnika

Post autor: Szymon Jarosz » wt lut 21, 2012 00:32

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1741" onclick="window.open(this.href);return false;
Takie cos znalazlem w Google :grin:


ObrazekObrazekObrazek

petertom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob lut 18, 2012 16:49
Lokalizacja: opolskie

wymiana nastawnika

Post autor: petertom » wt lut 21, 2012 00:41

Musisz go ustawić , tak jak po czyszczeniu nastawnika.
Ogarnij dobrze temat co do ustawiania nastawnika bo silnik bedzie zwiekszal obroty a nie bedziesz wiedzial czemu :hmm:



Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

wymiana nastawnika

Post autor: KamilP » wt lut 21, 2012 00:59

Szymon Jarosz, Bardzo ciekawe, ciekawiła mnie właśnie budowa pompy sterowanej elektronicznie :)



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

wymiana nastawnika

Post autor: Adamm » wt lut 21, 2012 09:55

grzesiek1990, a po co chcesz go ruszac? jesli nie masz vaga to sie nawet za to nie zabieraj

jesli masz to od razu zmien uszczelki, poza tym trzeba trafic w pierscien, jesli nie trafisz i odpalisz to mozesz szukac nowej pompy


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

wymiana nastawnika

Post autor: grzesiek1990 » wt lut 21, 2012 11:22

Adamm, chce go zmiecic bo szarpie mi autem. a mam cały drugi silnik wiec wezme na podmianke bo w tamtym silniku był napewno sprawny. a co do VAG-a to posiadam. czyli tak przed wyjeciem starego nastawnika zaznaczam kreskami na pompie pozycje, pozniej odpalam vaga i spisuje pozycje grupy pierwszej blok 2 czyli dawka na skok cylindra i blok 3 RWS. obie pozycje muszą sie zgadzac co do joty tak? jak spisze to moge zdjąc nastawnik i zakładac ten drugi pamietając zeby trafic w pierscien. i tu moje pytanie jak mam to zrobic zeby w niego trafic.


[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

wymiana nastawnika

Post autor: Adamm » wt lut 21, 2012 12:12

grzesiek1990, jak masz drugi ktorego nie rozbierasz mozesz darowac sobie spisywanie tych wartosci

po pierwsze RSW w ogole nie bedziesz tykal wiec to Ci niepotrzebne
po drugie dawke i tak bedziesz musial ustwic, na cieplym ma byc ok 4 - 4.4 mg

znaki sobie mozesz mniej wiecej zrobic zeby miec mniejszy problem z odpaleniem lub co gorsza zeby nie wkrecil Ci sie sam na obroty


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

wymiana nastawnika

Post autor: grzesiek1990 » wt lut 21, 2012 12:47

oki dzieki za pomoc Adamm zaraz jade po nowy filtr paliwa i termostat wymienie te dwie rzeczy i bede brał sie za nastawnik.


[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

wymiana nastawnika

Post autor: grzesiek1990 » wt lut 21, 2012 15:03

to tak włąsnie jestem w samochodzie iu moje rws wynosi 700 nie zamało ? dawka 3.8 przy 93 st


[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

wymiana nastawnika

Post autor: Adamm » wt lut 21, 2012 17:35

grzesiek1990, moze byc , w roznych autach roznie bylo z tym rsw , czasem bylo i 660


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

wymiana nastawnika

Post autor: grzesiek1990 » wt lut 21, 2012 18:44

panie Adamie nastawnik zmieniony i wszystko w jak najlepszym porządku. chodz z początku chodził na 1300obr ale korekcja nastawnika w strone rozrządu i jest ok. Dziekuje za pomoc. moze w najbliższym czasie wyczyszcze ten nastawnik co wyjełem ale to juz chyba wyzsza szkoła jazdy
Jeszcze raz wielkie DZIEKI!


[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

wymiana nastawnika

Post autor: JABcok20 » wt lut 21, 2012 21:27

Co wy tak straszycie tym nie trafieniem w pierscien?
ściagasz górną pokrywke z nastawnika i " wkładasz" na pierscien, przesuwasz na maksa suwak podajacy info do kompa o aktualnym wychyleniu pierscienia i dajesz nastawnik na maksa w prawo jesli suwak sie cofnie lekko to znaczy ze trafiles w pierscien...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

macem
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 12:30
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

wymiana nastawnika

Post autor: macem » pt mar 02, 2012 12:33

hejka JABcok20, mógłbyś to dokładniej opisać, bo mam zamiar się zabrać na swój nastawnik w Golf 4 ALH, bo mi telepie silnikiem na jałowym i skacze dawka. A własnie poczytałem że najgorsze to trafienie w ten pierścień.


Golf IV ALH+, Astra J CDTI 160km Sport

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

wymiana nastawnika

Post autor: munior » pt mar 02, 2012 23:10

macem pisze:mam zamiar się zabrać na swój nastawnik w Golf 4 ALH, bo mi telepie silnikiem na jałowym i skacze dawka.
Coś mocno wątpię żeby w ALH to była wina nastawnika :chytry:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 51 gości