Problemy z głowicą
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- piotreldiablo
- Ma gadane
- Posty: 234
- Rejestracja: sob lip 11, 2009 22:16
- Lokalizacja: Włocławek
Problemy z głowicą
Witam, przed mrozami auto strasznie długo kręciło żeby odpaliło, nie raz padł akumulator ale zapalił. Na ciepłym było lepiej ale też sporo kręcił i puszczał chmurkę dymu. Postanowiłem zdjąć głowice z myślą o uszczelce. Kupiłem nową ale mechanik ojca z pracy widział ją i twierdzi ze gniazda zaworów są wypalone i chce 400zł za remont. Wg mnie tam nie ma tragedii. Z braku kasy założyłem ją z powrotem, ustawiłem rozrząd i jest totalny trup. Coś słabo kręci i po 30 sekundach pada akumulator. Doradźcie co robić ? może ma ktoś głowice do 1,9 D 1Y lub TD ?
PIOTR
- areczek0000000
- Gadatliwa bestia
- Posty: 630
- Rejestracja: czw sty 19, 2012 19:12
Problemy z głowicą
A dlaczego sciągałeś głowicę kompresja wybijała wodę czy brał ci olej
Miarą inteligencji człowieka jest odpowiednie rozumowanie
https://auto-doctorek.jimdo.com/
https://auto-doctorek.jimdo.com/
- piotreldiablo
- Ma gadane
- Posty: 234
- Rejestracja: sob lip 11, 2009 22:16
- Lokalizacja: Włocławek
Problemy z głowicą
Troche brał i strasznie kopcił. Zdjąłem bo myślałem że to uszczelka albo ma gdzieś pęknięcie i chciałem ją sprawdzić a mechanik ze to gniazda. Wyglądało na brak kompresji , może i to te gniazda. Wątpię żebym z naprawą zamknął się w 400zł
PIOTR
- areczek0000000
- Gadatliwa bestia
- Posty: 630
- Rejestracja: czw sty 19, 2012 19:12
Problemy z głowicą
Jak będą gniazda powypalane i plus uszczelniacze na zaworach to takie objawy będą
Miarą inteligencji człowieka jest odpowiednie rozumowanie
https://auto-doctorek.jimdo.com/
https://auto-doctorek.jimdo.com/
- piotreldiablo
- Ma gadane
- Posty: 234
- Rejestracja: sob lip 11, 2009 22:16
- Lokalizacja: Włocławek
Problemy z głowicą
Dzwoniłem do tego kolesia co widział głowice i twierdzi że zapalić musi wiec pytanie czemu tak ciężko kreci i szybko pada aku ( jest prawie nowy). Z ojcem myślimy nad źle ustawioną pompą wtryskową bo wał i głowica jest na 100% dobrze a co do pompy nie jestem pewien znaku fabrycznego. Może tak być że źle ustawiona wtryskuje w nieodpowiednim momencie paliwo i tworzy coś takiego jakby "korek" "zderzenie" Możliwe ? Co do pompy nie jestem pewien bo znak jest na jej kole zębatym i obudowie i sie zgrywa ale to może być tak jak na kole przy głowicy gdzie jest stożek i można swobodnie obracać koło zembate dlatego podkłada sie metalowy liniał z prawej strony i jest ok a przy pompie nie wiem czy tam jest stożek czy nie. może jest jakiś sposób na ustawienie wtrysku dla pierwszego tłoka ? Wyśle że wiadomo o co mi chodzi
PIOTR
- areczek0000000
- Gadatliwa bestia
- Posty: 630
- Rejestracja: czw sty 19, 2012 19:12
Problemy z głowicą
Na pompie jest klin inaczej koła nie założysz dobrze ustaw na znakach
Miarą inteligencji człowieka jest odpowiednie rozumowanie
https://auto-doctorek.jimdo.com/
https://auto-doctorek.jimdo.com/
- piotreldiablo
- Ma gadane
- Posty: 234
- Rejestracja: sob lip 11, 2009 22:16
- Lokalizacja: Włocławek
Re: Problemy z głowicą
czyli nie mógł sie przestawić. Jest dobrze na znaku. To już nie wiem dlaczego tak ciężko kręci
PIOTR
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 518
- Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
- Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
- Kontakt:
Problemy z głowicą
wałek rozrządu na liniał wał korbowy na znak pompa wtryskowa na blokadę wałek 15,5mm i wtedy pompa jest sztywno zablokowana i znaki się pokrywają. ten na kole i z tym na osłonie. jak wiadomo na końcu dokręcasz koło wałka rozrządu.
teraz do ustawienia zostaje kąt wtrysku na czujnik zegarowy.
jest zimno i aku szybko pada a jaki ten aku kupiłeś? nie wiadomo w jakim stanie jest rozrusznik ale w nim może być przyczyna szybko padającego aku.
możesz użyć samostartu do rozruchu
układ odpowietrzony?>
teraz do ustawienia zostaje kąt wtrysku na czujnik zegarowy.
jest zimno i aku szybko pada a jaki ten aku kupiłeś? nie wiadomo w jakim stanie jest rozrusznik ale w nim może być przyczyna szybko padającego aku.
możesz użyć samostartu do rozruchu
układ odpowietrzony?>
- piotreldiablo
- Ma gadane
- Posty: 234
- Rejestracja: sob lip 11, 2009 22:16
- Lokalizacja: Włocławek
Re: Problemy z głowicą
Akumulator to KAGER 74Ah 680A
Wałek jest ok, wał też na znaku a co do pompy to za nic w świecie nie wiem jak ją sie blokuje, nic tam nie widzę żeby można było włożyć i zablokować. na foto zaznaczone znaki na kole pompy, są poprawne ?
Wałek jest ok, wał też na znaku a co do pompy to za nic w świecie nie wiem jak ją sie blokuje, nic tam nie widzę żeby można było włożyć i zablokować. na foto zaznaczone znaki na kole pompy, są poprawne ?
PIOTR
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 518
- Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
- Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
- Kontakt:
Problemy z głowicą
już masz pompę z kołem na fasolkach to nie ma blokady na bolec.
na kole dobrze widać znak a na osłonie już nie bardzo widzę na zdjęciu bo postawiłeś czarną kreskę jak tam jest znak to za bardzo się nie pokrywa chyba że dlatego że zdjęcie zrobione pod kątem
na kole dobrze widać znak a na osłonie już nie bardzo widzę na zdjęciu bo postawiłeś czarną kreskę jak tam jest znak to za bardzo się nie pokrywa chyba że dlatego że zdjęcie zrobione pod kątem
- mateusz627
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: pn paź 31, 2011 23:36
Problemy z głowicą
Pompę blokujesz , wycięcie widoczne na zdjęciu pompe musisz cofnąć w te miejsce na ktorym masz mniejwiecej znak na kole tam powinien byc otwor i tam wkładzasz sruborket bynajmniej u mnie tak jest 1.9D 1Y
Problemy z głowicą
mam nadzieje że nie odkręcałeś tej dużej śruby przy kole pompy i nie zbijałeś koła?
Ustaw ją tak jak powinna być czyli w nacięcie widoczne na ostatnim foto wkładasz wiertło 6mm a wał i wałek ustawiasz tak jak wcześniej.
Ustaw ją tak jak powinna być czyli w nacięcie widoczne na ostatnim foto wkładasz wiertło 6mm a wał i wałek ustawiasz tak jak wcześniej.
- areczek0000000
- Gadatliwa bestia
- Posty: 630
- Rejestracja: czw sty 19, 2012 19:12
Problemy z głowicą
Jeżeli nie ruszałeś tych trzech śrub to tylko mogłeś się pomylić o ząb albo przyśpieszyłeś zapłon lup opóźniłeś innej opcji z pompą nie widzę
Miarą inteligencji człowieka jest odpowiednie rozumowanie
https://auto-doctorek.jimdo.com/
https://auto-doctorek.jimdo.com/
Re: Problemy z głowicą
areczek0000000 pisze:Na pompie jest klin inaczej koła nie założysz dobrze ustaw na znakach
dasz sobie rękę uciąć że na tej pompie jest klin? Bo ja twierdze ze ta pompa go nie posiada
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 34 gości