Strona 1 z 1

[1.9 tdi AGR] szarpie silnikiem

: wt sty 31, 2012 19:47
autor: pocemon8484
Witam wszystkich. Mam problem z moim TDI. Problem tkwi w tym ze szarpie (nie równo silnik pracuje) jak jadę ok 60 na godzinę i dojezdzam do swiatel z wcisnietym sprzeglem to wtedy walsnie nie rowno silnik pracuje a jak sie juz zatrzymam to pracuje normalnie . Nie wiem czym to moze byc spowodowane.Dzis wymienilem wszystkie swiece zarowe 3 były spalone ale jakos z jedna sprawna zapalil w -19 mrozu . Nastawnik wczesniej czyszczony .. Ale zastanawia mnie czy napinacz paska wielorowkowego mozze cos takiego powodowac/? Moze jest ktos w stanie mi pomóc w tej sprawie ..Bardzo bede wdzieczny ..Pozdrawiam :okej:

[1.9 tdi AGR] szarpie silnikiem

: wt sty 31, 2012 20:06
autor: Haki
Podepnij pod VAG --- jak znasz kogoś kto potrafi to wykonaj logi autka ...

Filtry wymieniane ? paliwo OK ? rozrząd itp

[1.9 tdi AGR] szarpie silnikiem

: wt sty 31, 2012 20:20
autor: pocemon8484
Filry wymieniane ,rozrzad tez tylko nie przeze mnie bo moja praca mi na to nie pozwala . Ja mam vaga tylko nie doczytalem sie jescze jak te logi zrobic . Ale weim ze jak szrpie silnikiem to delikatnie dawka na vagu skacze ,nie są to duze odchylenia. A moze polecacie jakis warsztat specjaliste gdzie bym mogl podjechac ..Bo to telepanie jest takie denerwujace ze szok.. A dodam jescze ze w moim golfie jest wymieniona pompa wtryskowa ,bo poprzednia sie zatarla jakies paliwo lipnie bylo bo po 150 km stanela pompa...Mogły moze wtryski dostac ostro po dupie i moze tez ma to duzy wpływ na to .Wczesniej tzn przed wymiana pompy i czulem tego telepania.

[1.9 tdi AGR] szarpie silnikiem

: wt sty 31, 2012 20:27
autor: Haki
W dziale DIAGNOSTYKA znajdziesz opis i tam też owe logi się daje po zrobieniu ..
Co do pomocy - to zapytaj na regionalnym - myślę ,że ktoś się znajdzie i pomoże koledze

PS - telepanie kojarzy mi się z nastawnikiem na pompie .... bo po tym co piszesz to na niego bym stawiał - ale niech ktoś się jeszcze wypowie - a TY zrób to co opisałem ...

[1.9 tdi AGR] szarpie silnikiem

: wt sty 31, 2012 20:40
autor: pocemon8484
No to bede musial pocyztac odnosnie tzch logow. Kurcye nastawnik cyzscilem i ustawialem napiecie na vagu. Jakis brudny nie byl.Moz jakies uszkodzenie mechaniczne ma albo cos.Bo czytalem tez na temat dwumasa ze ma rozne objawy. :pub:

[1.9 tdi AGR] szarpie silnikiem

: wt sty 31, 2012 21:12
autor: Haki
Większość AGR ( tych z początku produkcji ) miało 1-masę ....
Co do nastawnika - to wiem,że temat nie jest łatwy do ogarnięcia i wystarczy lekko go przestawić by działy się cuda niewidy ...

Kolega Adamm jest specem w tej dziedzinie ... zagadaj do niego :bajer:

[1.9 tdi AGR] szarpie silnikiem

: wt sty 31, 2012 21:17
autor: pocemon8484
Kolego ja mam y 1999 roku to ju moge miec dwumas . Kiedys pytalem Adama mowil ze to raczej nie wina nastawnika .Nie mam kiedy podjechac do niego bo smigam na cieyarowyzch i brak troche czasu :okej:

[1.9 tdi AGR] szarpie silnikiem

: wt sty 31, 2012 21:22
autor: Haki
To podepnij pod VAG i logi kolego i jeszcze raz logi ...
Nic innego nie przychodzi mi do głowy - pisałeś o tej pompie- więc może ona ma dość ,,

[1.9 tdi AGR] szarpie silnikiem

: pt lut 03, 2012 21:25
autor: pocemon8484
Dziś zaś przeglądałem forum w mojej sprawie . Jedni mówią ze wymieniali czujnik na skrzyni biegów i jednym pomogło drugim nie . Ale zauważyłem ze mój napinacz paska wielorowkowego kwalifikuje sie do wymiany bo słychac jego brzeczenie . A jak go docisne palcem to przestaje. Dla mnie jest on podejrzany ,ale czy by tak dokładał do pieca ze by silnikiem czasem żucało ? Musze sie wziac i zrobic te logi to moze ktos wpadnie na cos cieka :okej: wego ...

[1.9 tdi AGR] szarpie silnikiem

: pt lut 03, 2012 22:35
autor: Baryla
niewiem jak w mk IV, ale w mk III po odpięciu wtyczki od impulsatora przy skrzyni szarpanie ustawało podczas jazdy jeżeli winy był nastawnik

[1.9 tdi AGR] szarpie silnikiem

: sob lut 04, 2012 07:54
autor: pocemon8484
No ja nastawnik czyściłem według instrukcji . Człowiek sie troche nawściekał przy lutowaniu ale jakos poszło ale to nic nie zmieniło. Napiecie ustawiłem na vagu ale jak było tak jest . Jestem w posiadaniu dwóch nastawników i na każdym było to samo . A spotkał sie ktos z was ze ten napinacz powodował takie wibracjie . Bo to dzieje sie tak przy zchodzeniu z obrotów na jałowy i po chwili sie uspokaja . Bo jak ten siłownik gazowy nie trzyma to paskiem tak jakby szarpie .Ja to juz głupi jestem . Da sie z tym jeżdzic ale to człowieka tak denerwuje ze szok w trampkach eheeh :okej: pozdro dla wszystkich . :pub: